© Layout by Julia E.

I left the keys under the mat..

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Elikkäs mulla menee kohta hermo :D , mut yritän nyt tehdä mahdollisimman hyvän postauksen!
Tänään siis olin kaupungilla Tiinan kaa :) Ja löysin farkut, paidan ja sit pinnejä, huulirasvaa ja korun. Sinne meni taas 70e.. Ja käytiin Subway:s syömässä. Tiina löysi aivan älyttömästi kaikkee :--D mä en oikee mitää, mut joo toi paita tuli kyl tarpeesee . Tänään ei oo ainakaan ollu tekemisen puutetta. Ja huomen olis tarkotus mennä kuvaileen ulos, jos nyt jossain vaihees ehtii ja jaksaa ;)
                                 Eli siis toi ruutupaita oli vaan 15e, se ei  kauheen hyvin tossa näy
Sitten noi housut on Jim & Jillist, ja niis on vetskari takana
hhe, oon ettiny aika kauan, nyt löysin.




  Mitäs tossa kivaa oli ja sen jälkeen piti mennä kotiin, kun illalla piti lähtee s-joelle, peliin. Pelattiin SeMii vastaan tasan 3-3. Meni tosi hyvin, toki alus vähä huonoo pelii, mut lopussa kyl meni hyvin. Laitan näitä peli kuvii tänne, kun mun kameralla niit otettiin :). Käytiin viel hakee hesest ruokaa, pitkään aikaa hese ruokaa . Täs kuvii nyt siis pelist ja kaikkee pelin ulkopuolisesta ajasta :)                                                                                                                    .                                                                








Emppu (::

6 kommenttia:

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!