© Layout by Julia E.

Boring.

tiistai 3. tammikuuta 2012

  
                                                           Avicii - Levels

                                     

Kuten te varmasti huomaatte muokkasin eilen hieman rajusti ulkoasua. Toivottavasti te tykkäätte, ittee piristi, tosi paljon toi uus ulkoasu! Mutta joo tänään, valvoin yöllä vähän ehkä liian myöhään joten yöunet oli siinä 5 tunnin kiepeil.. Mutta hyvin sitä jakso silti kavereitten kaa olla. Tää päivä on ollu ehkä yks sekasimmista, koko ajan on muistanu, ainiin joo.. seki pitää muistaa sanoo tai tehä..Mutta joo olin sitten kavereitten kaa ja oltiin ulkona, ja sitten päädyttiinkin pelaamaan fifa11 ja jotain wiin DJ herouta.. Sitte tulin iskän luo, ja yritin kovasti kysellä että missä mä tän yön oon, ja loppujen lopuks mä oon tääl. Jospa tänään en valvoisi tai joisi Tazza kaakaota, joka oli aivan yli hyvää♥(:





Noora leikki olevansa mursu ;)

emppu ;))

                    Teen tonne ihan kohta kyselyn, ja toivon että mahdollisimman moni vastaa siihen! :)

7 kommenttia:

  1. sulla on just kiva blogi (: käyppä kurkkii mun blogia, ja liity ihmeessä mukaan lukijoihin! ;)

    http://oneplusone-equals-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitti! (; Käyn kattelees sun omaa!

    VastaaPoista
  3. mukavan olone blogi , liityn lukijaks ! :-)

    http://someonelikeu-ssanni.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. hei kiva blogi ! haluisitko liittyä mun lukiaks, mäki liityin sulle (:

    http://thisisournightblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Kiitos molemmille! :) käyn kattelees

    VastaaPoista
  6. hei mite sait ton ihme peace merkin toho osottee vieree?:D ääh en tajuu

    VastaaPoista
  7. Mee ulkoasuun ja sit se Favicon :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!