© Layout by Julia E.

nyt en ihan oikeesti keksiny parempaa otsikkoo:D

lauantai 21. tammikuuta 2012

Jeij, tänään koulun jälken kaupunkiin oiskohan viides kerta täs kuus.. Ostelin tänään niitä asioita joita oon halunnu kauan mut en vaan oo nyt sit ostanu niitä..? Eli siis ostin H&M (todays outfit) paidan 9,90e, Ja sitten Gina tricosta harmaan topin jossa musta risti 5e, ja semmonen kudottu panta 2e, sekin ginasta. Ja Ginasta mukaan tarttui myös risti sormus, kahelle sormelle, se oli semmoset 7,95e. Ja sitte ostettiin noorankaa tekoynnet huomisiin juhliin (: Ja noora osti mulle kasvonaamion ja lakan! :))))<3 Käytiin myös mäkis syömäs..





Ja sitte sen jälkee äiti vei meijät meille, ja mä pakkasin ja käytiin kaupas hakees kaikkee ilta hyvää 8)
Ja nooran luona siis kasin aikoiin katottiin se leffa oli ihan semi ok. Ja sitte tehtiin kasvonaamiot, sanon niit maalauksiks :DDD hha.. Kaikessa vauhissa kun tein ne popparit ja sit kun ne oli valmiit katoin sinne pussi sisää, ja sitä kuumaa höyryy tui mun silmii ja mun vasemman silmälluomi palo.. :DDTässä illa aikana laitetiin Jump In:it päälle ja naurettiin vaan toisille, ihanaa olla sepiksessä<33(:: Huomenna sit ne synttärit, postaan ehk, sit yöl, kattoo nyt mikä on fiilis! :)






mutta ehkä mäkin nyt meen nukkumaan, kun noora nukkuu mun vieres<3

Emppu (:

3 kommenttia:

  1. Heeiii! siiis mulla vaan semmone kysymys, mikä ei liity tähän postaukseen:

    Elikkäs miten tätä sun blogia voi lukee?? Tai siis liittyy tähän blogiis?

    VastaaPoista
  2. nyyt mä huomasinkin et tuolta alhaalta tai mistä nyt onkaa ni voi liittyy :)

    VastaaPoista
  3. juu, mun lukijat on tuolla alhaalla! :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!