© Layout by Julia E.

Arvonta Sponsor by: Korumaa

tiistai 21. helmikuuta 2012

Tänään sain sponsorin tänne blogiin joka antaa 25e arvoisen palkinnon, josta olen kiitollinen !
Arvonta päättyy 3.3! Kello 12: 00.Ja lahjakortti kuluu umpeen ( 21.4.2012 asti)
Vielä kiitos korumaa.fi!

Osallistumis Ohjeet!

1. Liity lukijaksi, jos olet niin vielä parempi! 
2. Kirjoita kommenttilaatikkoon "arpa" ja lisää sähköposti osoitteesi (että voin ottaa yhteyttä sinuun jos voitit)
3. Saat extra arvan jos mainostat arvontaa sinun blogissa(Muista lisätä myös kuva) >klikkaa oikealla hiiripainikkeella>tallenna kuva nimellä > lisää postaukseen
4. Muista ilmoittaa siitä minulle! 

Arpa onnea!

Emmppu!

41 kommenttia:

  1. arpa!
    sähköposti: zzap.olga@gmail.com

    olen jo lukija :)

    VastaaPoista
  2. arpa
    rrreettaw@gmail.com
    oon jo lukijana!

    VastaaPoista
  3. arpa, oon ollu lukia jo aiemmi ja säpö on ahdistuskohtaus-laululintu@luukku.com

    VastaaPoista
  4. http://reettaslife.blogspot.com/2012/02/ask-me-anything.html

    olisi kiva jos kävisit laittamassa muutaman kysymyksen tuonne :)

    VastaaPoista
  5. arpa
    s-posti: jonnaj_myy@hotmail.fi

    VastaaPoista
  6. Olen lukijasi.Arpa

    esssi98@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Lukijana ollaan!

    ARPA

    miatsuli@windowslive.com

    Mainostan myös blogissani arvonnasta!

    http://psychoinyourhead.blogspot.com/2012/02/arvonnan-mainontaa.html

    VastaaPoista
  8. Osallistuisin ei google tilii ;(

    VastaaPoista
  9. arpa :)

    sofkuje@gmail.com

    http://sofiapauliina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. ARPA :)

    Olen lukija ja tulen tänään laittamaan seuraavaan postaukseeni mainoksen :)


    ilsunaa@gmail.com


    Ps. Kiva blogi!! :)

    VastaaPoista
  11. ARPA. :-) ainiin, mainoistin blogissani tätä sun arvontaa (http://rosay-newday.blogspot.com/2012/02/arvonnan-mainonta.html) hehe :)

    VastaaPoista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Äää, tää nyt sekoilee jotain. :) Eli ARPA, ja mainostin blogissani sun arpajuttuas. (http://rosay-newday.blogspot.com/2012/02/arvonnan-mainonta.html)

    s-posti: roosa.vieruaho@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. arpa (:
    janna_isomaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Arpa ! :-)

    jessimau@windowslive.com

    arvontaa on nyt mainostettu munki blogissa ;)

    http://jesemiina1.blogspot.com/2012/02/arvonnan-mainostus.html#comment-form

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. Oon lukija, arpa

    mirva_s@hotmail.com

    ~ http://mirvas.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. arpa sava.cheer@gmail.com linkkaan sun blogin tänää mun postaukseen! :)

    VastaaPoista
  19. 1. liityin! arpa: heidi.hyrylainen@gmail.com

    VastaaPoista
  20. arpa

    sähköpostiosote: jutta.sunnila@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  22. arpa (:: lukija oon mun sähköpostin sä kai tiiät, mut jos et nii - kroknora@hotmail.com & sitte laitan ton kuvan (::

    VastaaPoista
  23. arpa! tosi kiva palkinto :)!

    jenni.l@windowslive.com

    VastaaPoista
  24. 1. Olen lukija :)
    2. arpa, ja yhteyden minuun saat blogisähköpostillani: sadehtivaa@hotmail.fi

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  25. 1. Lukijana olen (:
    2 arpaa hihi (: ja yhteyttä saapi : Mari_Hirvi@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. arpa
    peppiina.piia@hotmail.com

    :--)

    VastaaPoista
  27. arpa, ja oon lukijasi :))

    veeru.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. arpa (: laitan tähän mun ikuisuus vanhan sähkiksen, ettei oikeeseen tuu mtn roskapostia :D mutta siis fanianna@hotmail.com ja siis tää on joltain vuodelt nakki ja muusi ku olin kuus tai seittämän (:

    VastaaPoista
  29. arpa (: kuva tulee jajjajjaja, mun sähköposti osote on se kroknora@hotmail.com TAI tän blogin osote nora.krok@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. arpa ! =)

    poppiskone@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!