© Layout by Julia E.

Vastauksia :)

maanantai 6. helmikuuta 2012

Lempi ruokas?
- Oon aika kaikki ruokanen... :P Ei tuu mitään ykkösruokaa mielee, mut jos pakko sanoo niin ehkää... lohi ja perunamuusi :))

Lempivaatteet?
- Joku iso huppari ja legginsit!:)

Miks just cheerleadingi?
- Se on niin monipuolista, ja sitä ei vaan pysty lopettaan. Joukkue on niinku sun toinen perhe!

Mistä lähti innostus alottaa blogi?
- Oon niin kauan miettiny et viittiskö alottaa, mut mun ajanpuute on tehny sen niin vaikeeks, tartuin itteeni niskasta ja ajattelin et mä alotan sen koska myös mun kaveri (noora) alotti! :)

Paras kaveri?
- Mun paraskaveri on Tiina(:♥ Mutt mulla on myös tosi paljo muit hyvii YSTÄVII!

´
Joukkueesi?
- Iron 2012 ja Fc KoMu tytöt 98 :)

Paras Valmentaja joka on sinulla ollut?
- Ei niitä oikeesti voi vertailla, jokanen on vieny mua pidemmälle ja opettanu mulle vaikka mitä! :)

Kesä vai talvi?
-Kesä

Suklaa vai hedelmä karkki ?
-Suklaa:)

Tummat vai vaaleet?
- No jos mulle niin tummat.  (:

Toinen nimi ?
- Ann-Christine.

Mikä on sun mielestä ärsyttävintä mitä voi tapahtua.?
- Ärsyttävint on ehk. se ku joku ei oo kuunnellu tai jotain. Mut inhottavinta on jonku kuolema

Lempi kouluaine?
- Köksä ;)

Lempiväris?
- Pinkki, musta

Mikä puhelin sul on?
- Nokian halppis kosketusnäyttö puhelin :)

Keskiarvo?
8.9

Lempi jäätelömaku?
- Suklaa ;))

Mikä on parasta cheerleadingissa ja futiksessa?
Cheerleadingis kivoint on stuntit ja tanssi! :) Mut kisat on aivan yli kivoja ! :D Ja futiksessa ehdoton ykkönen on pelimatkat!!

Lempiviikon päivä?
-Perjantai

Söpöin lemmikkieläin ?
-Panda, jos se olis lemmikkieläin :D

Paras elokuva?
- Bring it on  :D

Parasta musiikkia?
- Kaikki tanssittava ;) jotkut hitaat biisitki on ihanii!

Onko sul pidennykset?
- Ei todellakaan ;-D , Ja en oo tehny mitään, ihan luonnolliset, tottakai leikannu mut D:

7 kommenttia:

  1. mä tykkään toosi paljon sun uudesta bannerista ! :) seurailen ;)

    VastaaPoista
  2. Jasmina// Kiitos! :)
    Ano// Kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi, tykkään tosi paljo! (:

    // thewordandlove.blogspot.com //

    VastaaPoista
  4. Sul on sama keskiarvo ku mulla! :D Oli pakko sanoo.

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!