© Layout by Julia E.

Arvonta!

maanantai 19. maaliskuuta 2012


Tänään alkaa Savannin sponsoroima 25e:n arvoinen Lahjakortti savanni.com:iin
Siellä on tosi paljon hienoja koruja, feikkilävistyksiä, oikeita lävistyksiä, vähä kaikkea oikeestaan! 
Laitan tähän osallistumisohjeet ja HUOM ! ANONYYMIT VOIVAT OSALLISTUA TÄLLÄKERTAA!¨
Anonyymina huomaa että valitkaa nimimerkki/url kohta, että voitte laittaa jonkun nimimerkin ja on mahdollisuus voittaa , muistaka myös laittaa sähköposti ! :) Jotta saan yhteyttä jos voitat!
Te jotka tunnen facebook kaverina niin teidän ei tarvitse laittaa sähköpostia!
Kommentteja saa lähettää : 1.4.2012 kello 0:00

1. Olet anonyymi saat yhden arvan (mutta laita kohta nimi/url osoite ja valitse nimimerkki) Äläkä valitse anonyymia
2. Saat kaksi arpaa jos olet lukijani ja omistat google tilin tai blogin
3. Saat kolme arpaa jos mainostat blogissasi arvontaa KUVA TÄYTYY olla!

Huomaa mitä enemmän arpoja otat, sitä suurempi mahdollisuus voittaa!
Arpa onnea!


m


Emmppu!

39 kommenttia:

  1. osallistun :)) lähetän fb:ssä s- postin :)) ja olen lukija !

    VastaaPoista
  2. Olen lukija, mainostin ja tuossa sähköposti:

    shido@wippies.fi

    VastaaPoista
  3. Olen lukija, mainostin ja tuossa sähköposti:

    shido@wippies.fi

    VastaaPoista
  4. Olen julkinen lukijasi :)

    esssi98@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. 2 arpaa olen julkinen lukijasi maria.aida@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Olen julkinen lukija ja mainostan omassa blogissa :)

    vilmamoi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  7. Osallistun! Lukija olen ja mainostin mun blogissa tätä arvontaa! :))
    Ja fb-kavereita ollaan ;)!

    VastaaPoista
  8. osallistun! :) oon lukija juu, ja mainostan blogissani. :)

    idasaramaria@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. osallistun! :) oon jo sun lukija, ja mainostan arvontaa omassa blogissani. c:

    idasaramaria@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. osallistus & lukijana olen. (;
    s-postini: roosa.vieruaho@hotmail.com

    rosay-newday.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. osallistun + oon lukija :)

    karozeewa@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. 2arpaa, olen lukija ! :)
    charlotte.carita@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. olen lukija, ja osallistun anniinalaakso@hotmail.fi :)

    VastaaPoista
  14. wow! osallistun ja s-posti on jenni.l@windowslive.com :))

    VastaaPoista
  15. 3 arpaa laitan kuvan (: olen lukija (:

    VastaaPoista
  16. Olen lukija jo ennestään eli kahdella arvalla mukana. :)

    annika@esajokinen.net

    VastaaPoista
  17. oi ihanaa viel arvonta, löysin tän blogin ja liityin lukijaks :)

    Joten 2arpaa, on blogi ja oon lukijana! :)

    s-posti: al_sku@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Osallistun, mainostin blogissani, olen julkinen lukiasi :)

    hahp@hotmail.fi

    // Onnea muillekkin kisaan!

    VastaaPoista
  19. osallistun! s-posti on: veeraah98@gmail.com
    veera-hope4thebest.blogspot.com

    VastaaPoista
  20. Osallistun ja olen lukija (:

    http://thousandpiecesofus.blogspot.com/

    mirva_s@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. osallistun, 3 arpaa = olen lukija ja mainostin blogissani ;) (alhaalla suoralinkki postaukseen :) )

    http://iitu-blog.blogspot.com/2012/03/osallistu-arvontaan-empun-blogissa.html

    iida.koo@gmail.com

    VastaaPoista
  22. http://lovinclothes-tuulia.blogspot.com/

    Ihana tää blogi!♥ :)

    VastaaPoista
  23. osallistun, oon julkinen lukija ja mainostan tätä blogissani :) = 3 arpaa !!!!!!


    http://elinashh.blogspot.com/

    eelinapro@gmail.com

    VastaaPoista
  24. 2 arpaa, olen julkinen lukija :)

    veeraaa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Vau mikä palkinto :) Osallistun yhdellä arvalla
    suddenconnection(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  26. lukijana oon, eli 2 arpaa:)

    essi97@netti.fi

    VastaaPoista
  27. lukija oon joten kaks arpaa (:

    ons-ku@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Moi ja kyllä osallistun:)
    Olen lukijasi ja omistan blogin:)
    2 arpaa siis.

    sähkäri: piia-niva@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. oon lukija, mainostan ja oot mun kamu faces, (Pikku-emppu Steelistä :D)

    VastaaPoista
  30. Arpa :DD tiedät ketä olen ;P

    VastaaPoista
  31. Mukana! Oon lukija ja mul on google tili ja blogi!
    emilia2000.gsm@hotmail.com on s-postini ja mebe2.blogspot.com on blogini!

    VastaaPoista
  32. anteeks vähä venyny, mutta nyt on loppu !:) arvon illalla!

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!