© Layout by Julia E.

Just me, myself and i

perjantai 9. maaliskuuta 2012

                                                             Train - Drive By

Hei taas, nyt oon taas palautunut kovasta lukemisesta joten nyt on taas nniiin paljon rentouttavempi olo.
Tän päivänen koe meni ihan hyvin, mut siis siin oli niin paljon Outoja kysymyksiä.. ettää joo...
Mutta että tää aihe ei menis tylsäks en puhu koulusta! Mutta mun on pakko poiketa että mulla on ollu tosi jännä ja huono olo päivät pitkät, vähä väliä pyörryttää aivan helvetin paljo. Ja tunnilla haluis vaan purskahtaa itkuun ja luovuttaa..

      Mutta vähä positiivisempiin asioihin oltiin mun pikkuveljen kaa tänään kaupungilla, eli se on semmoset 5v! Hhhe.. mun oli pakko pitää sitä kädest kiinni ettei se apina katoo minnekkää niin kaikki katto meit vaan sillee aaww... :) Mutta joo löysin siis juttuja mun joukkueelle, en voi paljastaa!  Illalla sitten vähä sädetikkui ja miss mix:in lukemista ja B&J ♥





                                                            Emmppuuu!

2 kommenttia:

  1. Nuo tähtisädetikkukuvat ovat hienoja. Minullekin maistuisi ben and jerry :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!