© Layout by Julia E.

Vastailua..

tiistai 20. maaliskuuta 2012

Mitä asiaa rakastat eniten tässä maailmassa? Kavereita, perhettä ja harrastuksia!  Oletko kesä vai talvi ihminen? Täytyy myöntää että kesä ;) Jos saisit valita, olisitko päivän julkkis vai viettäisitkö päivän hyvien ystäviesi kanssa jossain teidän lempi paikassanne? Olisin ehdottamasti ystävien kanssa, koska en kerkee enää kauheesti olla niitten kaa, mentäis syömään ja leffaan :) Nam! :)
Onko sun lasis puoliksi tyjä vai puoliksi täynnä?  Täytyy myöntää että, jännä kysymys ja jos oikein sen tajusin niin sanon puoliks täynnä! Mihin kolmeen paikkaan haluaisit matksutaa (voi olla niin maita, paikkakuntia kuin paikkojakin tyyliin 'meren rannalle' tms)? Thaimaahan, Maltalle ja Karibian merenristeilylle !:) Mistä sun vaatteesta tykkäät eniten? Takavetskari housut ja joku kiva neule ja toppi! :)

Mikä eläin olisit jos pitäis valita joku + miksi just se? Panda ne on älyttömän söpöjä ja niin uhanalaisia :( Noloin mokasi? :D ääh, niitä on tosi paljon :---D ja kaikkia en ees muistakkaan, onneks! :) Onko hiukset värjätyt? En oo tehny mitään mun hiuksille, värjänny tai laittanu raitoja! :) Teetkö lisää videopostauksia? (täällä olisi yksi joka toivoisi <;) Saa nähä jos kerkeen ja keksin jonku hyvän aiheen !:) Myös nooran blogissa on videopostaus jossa mä oon !:) Lempi jäätelömaku? Ben & Jerry , cookie dough! :))♥ 
Mikä sai sut alottamaan bloggaamisen? Oliko se "sisäinen kutsumus" (:D) vai kavereiden ehdottama ajatus? Heheh, hauska kysymys! :) Noo olin tosi kauan miettiny sitä sitte mun kaveri teki blogin ja ajattelin et munki on pakko tehä, ja tässä sitä ollaan !:) Mitä sie odotat elämältäs? (: Odotatko sie ammattia, rakkautta, matkustamista..? Mitä sie ootat ENITEN? (: Sitten kun oon aikunen haluun hyvän miehen, ja mukavia lapsia! :) Kivan työpaikan jossa viihdyn ja saan tarpeeksi rahaa sekä tottakai terveyden! :) Onks sul lemmikkei? Asun mun äitin luona tääl ei oo mut iskän luona on kaksi söpöläistä kissoja !:) 
Minkä ikäne oot? : ) Oon 13vuotias ja syksyllä täytän 14vuotta! :) Henkinen ikä siinä 5vuoden taipeilla :D:D Miks aloit kirjottaa blogia? Noo.. emmä oikee tiiä siks ku mun kaverillaki oli :) ja halusin kokeilla millasta se on! 
Ootko sinkku? Yeah! Forever alone...:PP Kiinnostaaks sua pojat? Nojoo, olipas tylsä kysymys?:D
Mitä teet kesäl? Mitä ihmettä haet takaa?? :DD:D kavereiden kaa, harkkoja ja rantaa :P♥
Kuka on sun kaikkein parhain kaveri?  Tiina, mut mul on myös isokasa muita hyviä ystäviä!
Kaunko oot harrastanu Cheerleadingia? Öööh.. en oo ihan varma vissi tää on mun 8 vuosi !:) Kenen kanssa seurustelit viimeksi ja kauanko? Yhe tyypin kaa, nimellä et tee mitään 8) about 2vuotta. 
 Ootko ihastunu tällä hetkellä? En , tuli viimeks liian kova tälli ;/   Onko sun koulussa yleisesti ottaen mukavaa porukkaa? Ehkä ei niin sopivaa mulle, jotkut on ihan superihanii!:)♥ Mutjoo.. 
Mikä on sun lempivaate? Edelleen ne takavetskari housut ja huppari tai neule!  
 Entä lomakohde? Tällä hetkel haluisin eniten Thaimaahan :)
Oootko oikee vai vasenkätinen ? Oikea !:) Kun sä kirjotat blogia mietitsä aina tarkkaan mitä kirjotat vai kirjotatko vaa mitä mielee tulee?:D Joskus mietin tosi tarkkaan mut joskus oon liian hajamielinen miettiin :)
Ootko saanu uusia kavereita bloggerin kautta ? En, mutta ehkä vielä joku päivä! :)   Onko sulla esikuvaa/sellasta tyyppiä jolta otat vaikutteita? Ei oikeestaan! :)  käytätkö korkokenkiä? Juhlissa
Miten sä haluaisit sisustaa sun oman kodin ? Paljo valkosta ja ruskeeta kivoja tauluja isoja peilejä ja ikkunoita ja vintage tyylistä !:) No mites menee?:D Tää päivä ei oo ollu mun päivä aika huonosti, joka asia ärsyttää... :D   mäkki vai hese? En syö kauheesti hamppari ruokaa, joten en osaa sanoa :D
Piirrätkös paljon? En :(  Kuinka usein oot miettiny blogin poistamista tai lopettamista? Pari kertaa on tullu sitä mietittyä. Miten hoidat kynsiäsi? Viilaan, lakkaan, leikkaan. Kenen kanssa tulit parhaiten toimeen viime vuoden joukkueessasi? Noo tosi monen kaa: Sanna, Anna, Jasmina, Katsku, Niina, ihan liikaa tyyppei! :) 
Kuka on sun lempivalmentaja ja MIKSI! :) Entä ns. huonoin? Kuten olen jo aijemmin sanonut niin jokainen valmetaja on edistäny mua eteenpäin joten kaikki on olly hyviä, joten ei oo huonoja, sitäpaitsi miks epäpäteviä päästettäis valmentamaan? :D 

Kiitos hyvistä kysymyksistä !:) 


9 kommenttia:

  1. Samasta jäätelöstä tykätään :D

    VastaaPoista
  2. Paula// ketä ei tykkäis tosta :P♥

    VastaaPoista
  3. et oo harrastanu cheerii 8vuotta?
    koska et sä harrastanu vielä 2004? etkä 2005 vielä?:o

    VastaaPoista
  4. Ano// oon harrastanu seittemän vuotta ja tää on mun kaheksas :DD Harrastin yhen vuoden mikrois ku olin 6v;)

    VastaaPoista
  5. miten oot harrastanu jo 8 vuotta muka? ;o mä olin kisoissa ekaa kertaa vasta 2004, ja silloiko sä jo oot alottanu? :D muistaisin joskus 2006. :D

    VastaaPoista
  6. Stiina// No olin joskus pikkusen mikrois sen yhen vuoden , lithiumeissa 1½ vuotta, qs 3v = 5½v + 2 junnukautta iirois = 7½ ;D ja tää on nyt niinku kaheksatta :--D

    VastaaPoista
  7. 3v qs?? mitkä vuodet muka :o?

    VastaaPoista
  8. voi huoh se on harrastanu 8v. ja mineis se kyllä oli 3v koska mäki olin 3vuotta mineissä :D

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!