© Layout by Julia E.

You've Seen all the rest now it's time for the Best!

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012


Heipsukka, en oikeen tiiä mistä aloittais.. Eli sain kutsun sairaalaan, mun vamppi polven kaa sinne ortopedille ja katotaan se mahdollinen leikkauspäivä.. ;( Joten sinne siis 10.5:( Mutta joo oon eilen kaupungilla hakemassa ton ihanan värisen topin 9.95€ Gina Tricot, Musta pitsitoppi 14.95€ Gina Tricot ja ajattelin kokeilla Gina Tricon puuteria 5.95€ (:: Mitään muuta en kaupungista löytänyt, onneks. Koska mun rahat on nyt todella loppu, tuli tilattua se toinen jumpin ... Ehkä nyt alkaa mun rahankeruu aika.. 
Koska ajon ostaa fisheye objektiivin kameraan! :) Tänään oli tosi köyhä postaus.. :D

emmppuu

8 kommenttia:

  1. Vautsi vau miten upeen värinen toppi! Ihana <3

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Noora // Voih Ginassa on niin ihania toppeja muutennkin! ;)!

    VastaaPoista
  3. Moro, lueskelin sun blogias, tsekkaa toki mun!

    www.bodydreamer.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihania juttuja löysit! Ja onnea sinne leikkaukseen!!♥

    VastaaPoista
  5. aaa mullakin niin pitkään ollu jo haaveena fisheye ! ja kiva blogi sulla :)

    http://helikristiina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. B0RN THIS WAY// jaa.a :D
    Nina// Kiitos! :) hope so!
    Heli// Sullakin! :) Kiitos!

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!