© Layout by Julia E.

Day 2 in Stockholm

sunnuntai 27. toukokuuta 2012

    TUKHOLMA 2012 299
    TUKHOLMA 2012 244
    TUKHOLMA 2012 242
    TUKHOLMA 2012 224
    TUKHOLMA 2012 187
Laivalla saavuttiin Tukholmaan ja käytiin aamupalalla, ja sit saavuttiin tukholmaan ja mentiin bussiin! Ja tiedossa oli 3 tunnin kestoinen kiertoajelu, oli ihan sika hauskaa ja sai ihania kuvia ja aamulla seitemmän mais oli +21 astetta. Käytiin myös shoppailemassa galleriassa ja löysin ihan mukavia vaatteita, täytyy myöntää et mäkkäris oli ihan sika halpaa jos vertaa suomen hintoihin, hahaah.. Käytiin myös Vasa-laiva museossa johon en ottanu kameraa mukaa.. Kävästiin myös Gröna lundissa jossa mä kävin Fritt Fall tiltissä!!! Jejjee! Mutta illalla kun mentiin bussiiin mulla on niin hirvee olo. Pyörytti, päätä särki ja oli niin helvetin sekava olo. Menin hyttiin nukkumaan ja mulle tuotiin iltapala sinne. Tää päivä oli ihan huippu ja Tukholma oli sika siisti kaupunki, siitä oli aikaa Viimeksu siel kävi! :) Lisää vielä tulossa !:)

emmpppu 

6 kommenttia:

  1. apua ruotsi on niiin mun intohimo, oon ite asunu siel iha pikkusen parisen viikkoa ja vieläkin innostus näkyy mussa=D

    ihana blogi sulla ♥

    http://jenicaaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvii(: btw, mul on sulle vähä asiaa :(

    VastaaPoista
  3. alina// kiitti !:)

    jenicaa// Ruotsi on niin sika siisti paikka, mut tukholma on silti liian suuri mulle..

    Eviissh// kiitos

    VastaaPoista
  4. Sun blogis vaikuttaa tosi kivalta :) Tykkään tosta bannerista ja sun kuvat on ihania!

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!