© Layout by Julia E.

Tonight we are Young..

lauantai 5. toukokuuta 2012

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Toi kissa, se on mun rakas<3 Oon ollu kokopäivän kotona, paitsi kävin kyl harkois. Jotenki nyt on niin helvetin turhautunu olo, että huhu. Olisin halunnu mennä kaverin luo, mutta eipäs mua viedä täältä mihinkään, ja oon vielä kaikes lisäks kipee.. Oon siis koko tän päivän eläny mun omas mielikuvitusmaailmas eli netissä, jutellu vähä kaikkien kaa ja kattonu youtubessa videoita. Nyt vaan lähtee yön valvominen ja herkkujen syöminen (:: Huomenna tuttavien Synttärijuhlat, ja kai se kemiankirja pitäis avatakki.. Toivottavasti teillä on menny tänään päivä ees vähä paremmin !

emmppuu

8 kommenttia:

  1. söpö uusi banneri!

    VastaaPoista
  2. Ihana kissa! ja kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi // Kiitos !:)

    Ilonaaa// Kiitos :)

    VastaaPoista
  4. eikä, toi kissa on niin ihana ♥!

    VastaaPoista
  5. ooi alko tehdä mieli sipsiä ja karkkia ku katto noita kuvia :( ja hauskoja kissakuvia, jään seurailemaan sun blogia!! :)

    http://mmilya.blogspot.com <-- tervetuloa vierailulle ja liity vaikka lukijaksi jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  6. Mmilya2// Kiitos! :) Käyn katsomassa!

    VastaaPoista
  7. Voi ei XD kuolin nauruun ton kissan takia XDXD kissat on ihania<3

    VastaaPoista
  8. Heini // Mikäs siin on hassua? (;<3

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!