© Layout by Julia E.

Voita JetSet Addiction kello!

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Nyt ois ehkä yks parhaista mahdollisuuksista voittaa ilmainen Jet set Addiction kello! Kiitän tästä Keskisen Kelloa. Joka haluaa antaa mun lukijoille näin mahtavan palkinnon, kun teitä semmoset 550 on jo, kohta alkaa sormet, hampaat ja varpaat loppumaan.. No joo mutta kuitenkin osallistumiohjeet alempaa:

1. Ensinnäkin muistetaan että täytyy olla mun lukija jotta tähän mahtavaan kisaan voi osallistua. (Myöskään anonyymit ei kelpaa )
2. Jatka lausetta " Miksi minun pitäisi saada kello.." Linkitä myös alle mikä kyseinen kello olisi ihanin jet set addiction mallistosta. Mallistoon pääset TUOSTA! Ja kerrothan myös kivillä vai ilman!Lisää myös sähköposti loppuun!

Helpot säännöt mutta keillä kahdella on parhaat selitykset, kisa alkaa nyt ja loppuu 8.8. 


Emmppu
Haters gonna hate. 

102 kommenttia:

  1. miksi minun pitäisi saada kello on siksi koska mä oon liian köyhä ostaan ollasta itte :D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html <------ tuo kello kivillä <3

    terekisu@hotmail.com

    tellluu.blogspot.fi =)

    VastaaPoista
  2. miksi minun pitäisi saada kello?- koska en omista ja siitä olis helppo kattoo kelloa jos vaikka kännykkä ei oo lähellä tai ei muuten vaa oo kelloa:)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html <--- toi kivillä:)

    mauski-ropponen@luukku.com tai mallukka_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Minun pitäisi saada kello siksi, koska hyvällä ystävälläni on tollanen ja aina mä lainaan sitä siltä josta se "suuttuu" mulle... :D Tykkään vaan siitä kellosta niiiin pajon! :-)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223427-p-2560.html < tuo kivillä :-)

    salli.kotiranta@hotmail.fi

    VastaaPoista
  4. Mun pitäis saada kello, koska vihaan sydämeni pohjasta myöhässä olemista ja koska, mulla ei kunnon kelloa ole, olen ihan kohtuuttoman usein myöhässä. Olis ihan mahtavuutta kattoa sitä ranteesta, sillä kännykästä ajan kattomiseen menee vaa turhaa aika ja lopputuloksena on, että olen taas myöhässä ja onhan toi Jet Set niin cool.

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html <- Tuommoinen, kivillä.

    s-postina toimii he11u[ät]hotmail.fi

    VastaaPoista
  5. Miksi minun pitäisi saada kello, siksi koska äidilläni on kohta synttärit ja minusta olisi mahtavaa antaa hänelle lahjaksi tuollainen. Kello on vielä hänenn lempivärinsäkin <3 http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635420-p-4676.html
    sähköpostini: ainooop@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Miksi minun pitäisi saada kello? - Mä ansaitsisin ton ehdottomasti siksi, että mulla on viimeks ollu rannekello 10 vuotiaana. Ois ihan mahtavaa opetella käyttään sellasta taas ja se ois ihan loistava asujen piristäjä, oikein yhdistettynä! Kantaisin sitä todella tyylikkäästi. ;>

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html tämä, kivillä kiitos! hehe

    verarawr@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. miksi minun pitäisi saada kello- oon jo pitkää kuolannu noitten perää, ja täällä meillä päin en oo nähnyt ainakaan tota väriä, ja yyh sulan tolle värille! ja muutenkin tartteisin kelloa nytku koulut on alkamssa ja unohan aina joskus puhelimen kotiin mistä vois kattoa :-D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223832-p-2554.html tuo kivillä! :)

    mustikkasiirappi@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. minun pitäisi saada kello koska mulla ei oo yhtään kelloa, ja mulla ei oo todellakaan varaa ostaa.
    oon köyhä ku kirkonrotta. :D & sen lisäks kadehdin niiiin paljon mun kaverin tota kelloa et huhhu. :D ja musta tuntuu et se jopa lesoilee sillä.
    mulla ei oo pitkiin aikoihin ollut yhtään kelloa, ja tää on mun mielestä upein kello mikä voi olla. tai siis tähän astisista mitkä oon nähny.
    mulla ei yleensä kulje puhelin mukana, enkä nää usein kelloa.
    ois ihanaa voittaa joskus tälläsis arvonnois jotai, et mäkin huomaisin et oisin ees joskus onnekas :D
    mulla on viimeks ollu rannekello tooodella pienenä. :D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223423-p-2552.html < tuollainen kivillä.

    anskunenn@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Minun pitäisi saada kello, koska olen pitkään jo kuolannut jet setin kellojen perään, just tollasen kellon haluan, apua oikeesti ihanin ♥

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html tälläinen kivillä!

    jenicablogi@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Minun pitäisi saada kello koska iskä ei suostu ostamaan mulle uutta kelloa (vanha on vaaleen sininen norsukello), koska kellot mitä käyttäisin olisi jet setin tai muun merkki kelloja. Koulussa tunneilla mun ei tarvis ettii jatkuvasti kännykkää, joka olisi sen seurauksena opettajalla koko päivän. Kiitoos c:♥


    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223429-p-2596.html Tuommonen kivillä

    banzai-ninja@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. miksi minun pitäisi saada tuo kello; mun pitäis saada toi kello koska mulla on ollu rannekello viimeksi joskus 5v,joten olis jo korkea aika saada taas käyttöön rannekello. ja oon liian köyhä ostamaan tommosta itte, ja oon kuolannu tommosta kaverin ranteessa jo kauan aikaa. ja koska antaisin sille parhaan mahdollisen kodin! eikä se jäisi vaan nurkkiin lojumaan vaan tulisi oikeasti käyttöön. ja myös siksi et mun puhelin nukahtelee välillä, ja tietysti mun tuurilla aina justiin silloin ku sitä kelloa tarvis. ja mulla on aina tosi huono arpa onni, joten voisin kerrankin voittaa jotain :D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html <-- tuommonen kello (:

    carolina.martonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Miksi minun pitäisi saada kello? No siksi koska pikku siskollani on tulossa ensi kuussa syntymäpäivä. Emme ole nähneet 2 vuoteen ja haluaisin antaa hänelle kyseisen kellon. Lempi väriäkin löytyi timanteilla.


    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223423-p-2552.html


    e.ruohonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Eli mun pitäis saada kyseinen kello, koska mun edellinen jetset-kello meni hukkaan, ja se on harmittanu niin kovaaa! Tarkotus on ollu ostaa uus, mut ei sitä koskaan oo vaaan tullu marssittua kauppaan ostamaan. Edellinen jetset oli ehdottomasti lempparikello ja ranteessa aina ihan koko päivän! Nyt mulla ei taida olla yhtäkään kelloa, jota voisin käyttää ja tää mahtava tilaisuus tuli! Toivotaan, että onni suosis mua ja saisin taas nauttia ihanasta jetsetistä, enkä myöhästyis joka paikasta:)


    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html <-- tommonen kello timanteilla:)

    victoriina.nummi@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Minun pitäisi saada kello, sillä oon halunnut juuri kyseisiä kelloja jo tosi tosi pitkään mutta mulla ei vaan oo varaa niihin :-D Idean sain mun parhaaltakaverilta, joka sai lahjaksi tollasen, mutta se ei sitä kauheesti tykkää lainailla.
    Mulla myös loppuu kännykästä tosi usein akku keskustassa ollessa ja kun on kotiintuloaika, niin usein myöhästyn kun ei oo mitään mistä kattoa aikaa :-D Siksi toi tulis tosi suureen tarpeeseen aina kun tarttis kellonaikaa + toi on tosi hieno ♥ Apua, toi on vaan niin ihana!

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html < tollanen kello kivillä

    ttaija-@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Miksi minun pitäisi saada kello.. Oon kuolannu nuita jo vähän aikaa, ja tollanen ois vaan niin upee! Mulla ei oo ollu kelloo varmaan kaheksaan vuoteen ja nyt löysin tollasne minkä haluaisin!
    Mulla ei ois oikeestaan nyt varaa mihinkää ylimääräseen, koska muutettiin just, niin ois aivan ihanaa saada se ilmaseks! Mahtava kesän lopetus:)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    tuo kivillä, emma-rawwrr@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. miksi minun pitäisi saada tuo kello koska ei aina tarvitsisi etsiä kännykkää että näkisi ajan ja tuota olisi kiva 'yhdistellä' vaatteiden kanssa:)mulla on aika huono arpa onni että olisi kerranki kiva voittaa jotain tällästä :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223427-p-2560.html

    anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Miks mun pitäisi saada kellon koska mä en itseasiassa käytä kelloa ja mulla itella on sellainen muumikelloa (:D),joka on 2-3 vuotta vanha ja olis varma kiva saada jonkun hienon kellon kouluun.
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html
    > kivillä kiitos. :DD

    mui.pano@gmail.com

    VastaaPoista
  19. miksi minun pitäisi saada kello;
    oon pitkään ettiny valkosta, kivellistä rannekelloa, mut mistään ei sitten oo löytyny. ja jos on löytyny, hintaa on ollu reippaasti yli 40 euron eikä mulla oo ollu rahaa :D vissii puol vuotta sitten käytin jotain ikivanhaa rannekelloo minkä löysin laatikosta, mut se meniki sitte rikki enkä oo vieläkään saanu hommattua uutta. ja koska käytän yleensä legginsejä, varsinki nyt kesällä, nii ei mulla oo taskuja mihin vois laittaa puhelimen ja kattoo kelloa. nyt olis hyvä mahollisuus saada just täydellinen kello :3! jos satun voittamaan, kello todellakin tulee kovaan käyttöön mun nominationin kans, eikä jää minnekkään korulaatikkoon lojumaan!

    tää ois se ihanin kello ♥ kivillä :-)
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    sohhvii@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  21. Miksi minun pitäisi saada kello..
    Koska en oo ikinä omistanut rannekelloa ja mun rahat menee aina johonkin muuhun kuin siihen mihin pitäisi, oon varmaan viimeisen puolen vuoden verran meinannu ostaa rannekelloo mut eipä oo tullu ostettuu. Tää olis hyvä mahdollisuus voittaa hieno kello ittellee mikä olis enemmänki ku täydellist! Sekä yks syy miks sitä tarvisin niin oon oikeesti aina myöhässä ja kuulen siitä aina enemmän tai vähemmän ystäviltä jotka joutuu mua odotteleen, ehkä tollane upee kello kädes voisin jopa alkaa olemaan aikasemmin sovituissa tapaamisis enkä se viimisin.. :-D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html , musta tää on tosi hieno upeel yksityiskohdal ja kimaltelis kivasti toivottavasti jonain päivänä myös munkin ranteessa! :-)

    janettasd@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  23. miksi minun pitäisi saada kello, koska olen jo piiiitkän aikaan toivonut tuollaista kelloa, mutta vanhemmat ei suostu ostamaan sitä. Myöskään mun phelin ei aina toimi ja se on joku todella kallis, joten vanhemmat ei suostu uutta ostamaan, kun toi vasta vähän aikaan minulla on ollut. En nyt ala hirveesti puollustelemaan itseäni miksi olisin paras mahdollinen kellonsaaaja, kaikkihan tuon haluaisiivat ja minulla tuolla olisi varmasti todella paljon käyttöä!

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html ----- tuo kello timanteilla!

    iidajau@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Miksi minun pitäisi saada kello...

    En oo koskaan omistanu rannekelloa ja koulussa tulevassa luokassa ei ees oo kelloa. Oon aatellu ostaa mut se on sitte jääny;( Ja viel kaiken lisäks pitää maksaa uus järkkäri äitelle ja iskälle joten siihen menee kaikki mun säästöt... Ja en koskaan oikee jaksa katella niitä joten nyt kun tuli mahollisuus nii pakko koittaa :D Ja meiän perhe matkustelee tooooosi paljon joten auton kello on silleen etten nää sitä joten en koskaan tiiä mitä kello on... Ja oon aina jostai myöhässä xD Reeneistä, pianosta ja näyttelystä ;/ Joten toivoisin sitä kelloo sen takii :) Ois kiva jos saisin sen♥ http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635420-p-4676.html TAI http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html En osaa päättää joten valta olkoon sun! marjomaikku@hotmail.com (:

    VastaaPoista
  25. Miksi minun pitäisi saada kello? -no siks koska en oo sellane ihmine kenel kännykkä on kaikki kaikes, en raahaa sitä joka paikkaan mukaa joten tuommone kello olis todella kätsy! näkis aina helposti mitä kello on eikä unohtuis vaik kuvailee jonnekki:D ja onha tuo upee piristys ja yksityiskohta asuunkin :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    melissa.rindell@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  26. Miksi minun päitäisi saada kello?
    No valmentajallani (nainen) on tulossa syntymäpäivä. Valmentaja nyt on toosi useesti myöhässä harkoista ja muista joukkueen tapaamisista. Joten ajattelin antaa hänelle tämmösen kyseisen kellon jos saan. Lempi väriäkin löytyi kivillä c:

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223429-p-2596.html

    shaatana69@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Miksi mun EI pitäis saada kelloo? siks koska mul on jo tommone valkonen kivillä :) ihana syndelahja ♥

    VastaaPoista
  28. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Rakastan ylikaiken neonvärejä ja tuolla olisi just yks ihana väri joka on myös yksi seuramme väreistä eli turkoosi! aws :3 Olen myös pitkään haaveillut rannekellosta ku joudun melkein aina ottamaan koko kännykän mukaan jos haluaisin mennä ulos niin rannekello olisi käteväkin kaikenlisäksi!
    Jos voitan otan sen kivillä ja turkoosi ja sen tiedot:
    Jet Set Addiction rannekello J12234-24
    Tuotenumero: 1744
    Varastossa: 5
    39.00€

    joannaremes@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Miksi minun pitäisi saada kello? no ensinnäkin, olen tosi kauan halunnut tommosta kelloa, toi on just niin täydellinen, tollasta vois käyttää koulussakin, koska tuo on suunnilleen kuin joku koru (:
    Ehkä selitykseni ei ollut parhaasta päästä, mutta mä oikeesti haluaisin tollasen kellon ja toivottavasti saankin :)
    Se kello jonka haluaisin: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    s-postiosotteeni: pauliina.ada@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Miksi minun pitäisi saada kello? Koska oon aina myöhässä ku ei oo kelloo, tai on mut se on ykköseltä sellanen prinsessa kello :D, ja kännykkä on aina laukun pohjalla ku se ei mahu taskuihi nii siitäkää ei voi kello katsoa :) ja kaikki aina valittaa siitä mite mun pitäis hankkii kello mutta koskaan ei oo rahaa ostaa sellasta nii nyt ois kiva voittaa sellane :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223816-p-2580.html

    tuppura_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Miksi minun pitäisi saada kello? No, yksinkertainen syy on se, että en omista rannekelloa, enkä ole koskaan omistanutkaan. Kun nyt lähden syksyllä yläasteelle, toivoisin, että mullakin olisi se kello ranteessa ja siitä voisin katsoa ajan, etten myöhästyisi, varsinkaan ekana päívänä (; huoneestani ei löydy kelloa, enkä sitten yhtään tiedä miksi, mutta joudun aina katsomaan kellon kännykästäni. Ja noi jet setin kellojen värit, ah! (: varsinki toi vihree miellyttää mun silmää, mutta voisin ottaa minkä värisen tahansa. Rahaakaan multa ei sen vertaa löydy, että ton kellon saisin.. Yksinkertaisesti oon vaan rannekellon tarpeessa! (:

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635421-p-2567.html <--- Kivillä, kiitos! :D (jos sen saa)

    Hattarajade@gmail.com
    Partofmejade.blogspot.com

    VastaaPoista
  32. Miksi minun pitäisi saada kello? Koska rakastan kaikenmoisia kelloja. Vanhoja, moderneja, värikkäitä, mustavalkoisia, mutta kaikista eniten rakastan JetSet rannekelloja! Mulla oli yks sellanen kerran joka päivä kädessä, mutta se meni rikki kun jätin sen vahingossa mun serkuille, ja ne ahkerasti oli leikkiny sillä :) :(
    Oon muutenkin jokapaikasta myöhässä, ja JetSet auttais varmaan tosi paljon mua, eikä mulla sitä rahaa oikeen tällähetkellä oo kun pitää säästää ahkerasti skootteriin rahaa :/ Joten, toivottavasti arpa osuu minuun, ja voitan tuon ihanuuden♥

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html
    toi timanteilla olis mun uus rakkaus♥

    behr.janita@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Olis kiva olla myöhästymättä paikoista ja kännykkä on aina yhtä vaikee etsiä ja alkaa kattomaan kelloa, ja seki on aina välillä vähän väärässä, kun muuttelee itsestään sitä aikaa .. Yleensä jossain muualla kun kotona sitte taas katon kelloa, joka on myöhässä tai edellä oikeaa aikaa, joten löydän itseni myöhästymästä tai etuajasta jostain.
    Plussana se että näiden kellojen perään oon kuolannu jo aika tositosipitkään ♥

    haluamani kello;
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html
    juuri tämä kivellinen kello :)

    sähköposti;
    elli-maija.kuosmanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Miksi minun pitäisi saada kello? Koska en ole omistanut rannekelloa varmaa viiteen vuoteen ja oonki miettiny just ton kellon ostamista, mut ei oo tullu ostettuu. Valitsisin valkoisen timanteilla, koska se sopisi moneen asuun ja toisi niihin hauskan lisän (: Lisäksi siitä näkisi tietenkin kätevämmin kellon kun kännykästä!

    Eli toivomani kello, kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    S-posti: emppu--97@hotmail.com

    jenna-emma.blogspot.fi

    VastaaPoista
  35. Miksi minun pitäisi saada kello?

    - Mä oon tosi huono muistamaan asioita, mun päässä ei pysy mitkään asiat, monelta pitäisi olla missäkin ja koska. Siihen tää kello olis aivan loistava! Kännykkää on aina ihan turha pitää mukana, joko se on sammunut, sitä ei ole mukana, tai se on jossain laukun pohjassa. Tälle siis tosiaan tulisi tarvetta, varsinkin kun koulut alkaa ja pitää olla minuutilleen ajoissa joka paikassa. Valitsin ihan valkoisen, kultaisilla yksityiskohdilla somistetun Jet Set Addictionin rannekkellon, koska sen voi yhdistää minkä tahansa vaatteen kanssa sen neutraalin värin ansiosta.

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    rrreettaw@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Miksi minun pitäisi saada kello? Koska en omista rannekelloa, eikä itseasiassa minulla ole koskaan ollutkaan sellaista! Ajan katsominen kellosta olisi enemmän kuin helppoa ja kätevää. Myöhästyn myös usein ja pärjäisin myös ilman kännykkää. Valitsin valkoisen timanteilla, koska se sopii monen asun kanssa. http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiin, ja sähköposti: jenni.elinaa@hotmail.com

      Poista
  37. Miks mun pitäis saada kello? -Mulla ei ole koskaan ennen ollut rannekelloa koska vanhempieni mielestä se on turhaa hankkia semmoista koska muualtakin voi katsoa kelloa. Oon usein myöhässä vähän kaikkialta, koulusta, töistä ja tapaamisista ja se on aika syvältä. Kello sopisi myös tyyliini ja sen perusteella valitsin perusmustan koska sen voisi yhistellä kaikkiin vaatteisiin jotta se aina olisi mukana :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html

    martina.koistinen@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Miksi minun pitäisi saada kello?Koska en omista minkään laista kelloa paitsi puhelimen kellon ja oon kauan halunnu tollasta kelloa mutta en oo saanu:(ja toi on tyylikäs nii se ois kiva ja silleen(:ja oon aina myöhässä kaikista busseista ja kaikista muistakin jutuista ja sit noi on ihanan värisiä(:ja mulla ei oo koskaa ollu kelloo:/ei ollu parhain perustelu mutta toivottavasti riitti(;

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    jasuuu-@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Kaverit usein valittaa, että oon myöhässä kaikkialta. Jo kännykän kaivamiseen isosta laukusta kuluu pari minuuttia. Jos ranteessa olis tollanen kaunis pieni ajannäyttäjä niin aikaa säästyis ja ehkä olisin ajoissakin joskus!! Tuommone musta sopii myös moniin asuihin ja menee tavallisesta asusteesta (: Oon jetsettien markkinoille tulosta lähtien miettiny ostamista, mutta jotenkin kummallisesti rahat on aina loppunu ennen kellokauppoja...

    Toivomani kello hopeisilla kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html

    S-posti: aanskii@hotmail.fi
    ansski.blogspot.fi

    VastaaPoista
  40. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  41. Miksi mun pitäs saads tollanen kello?

    - Koska oon ihan sika rakastunu noihin Jet Setin kelloihin ja en oo varmaan koskaan omistanu rannekelloo. Oon aika usein myös myöhässä koulusta ja mun mielestä ois ihanaa etten myöhästyis enään kun alotan lukiossa syksyllä. Jet Set on myös aivan upee koru ja yksityiskohta jossain yksinkertaisessa asussa! :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html « toi kello kivillä !<3

    jenni.autero@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. miks mun pitäis saada kello? koska yksinkertasesti, oon aina myöhässä ! :D minne ikin meenki nii joko kello on väärässä tai mun kellonkattominen on vääräs. ei siitä kännykästä aina jaksa kattoo, ku ei sitä välttämättä edes löydy. sitäpaitsi nyt ku oon menos lukioo nii se ois aika hyödylline, ku joudun kulkee junil. lisäks noi on nii kivan näkösii, noi valkoset varsinki ! :) + mulla ei oo penninhyrrää rahaa, köyhillä opiskelijoilla ei oo varaa :C jooten ois aika nice jos tollasen sais (oho riimi xD) . tottakai myös kiva lisäys asuunkin :3

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    milja.tuulia@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  44. Miks mun pitäis saada kello no siis en oo koko elämässäni omistanu kelloo , oon aina kattonu tollasii värikkäitä mutta sit en oo vaan ostanu , mutta nytkun tuli tää niin titenkin osallistun.

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html
    kivillä

    Anni.E.R@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Miksi minun pitäisi saada kello?

    No itsellä on se ongelma että unohdan puhelimeni aina jonnekkin ja minun täytyy kysellä aina että paljon kello on, no ystävillänihän on mennyt jo hermo tähän kun kyselen koko ajan, tuo rannekello olisi siten mukava että sen kuin aamulla laittaa ranteeseen niin se pysyy siinä koko päivän, saisivat ystävänikin rauhan. :DD

    Toivon tuollaista kelloa hopeisilla kivillä,olisihan se värikäskin ollut aivan ihana mutta tuo musta sopii asuun kuin asuun. --> http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html


    S-posti -> mimmi.mummu@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Miksi minun pitäisi saada kello ? - Minun pitäisi saada kello sen takia, koska olen ''ikuinen'' myöhästelijä. Olen jokapaikasta myöhässä, vaikka puhelimen kellokin on säädetty paria minuutta edelle, en myöskään jaksa puhelinta joka paikkaan raahata (kaivaa laukusta). Olen myös pitkään unelmoinut kellosta jet setin tai guessin ja nyt toivoisinkin että tämä ihana ''arpa'' onni olisi kohdallani. En myöskään ole koskaan päässyt vielä kellon ostamiseen asti. (olen pihi..) Viimeksi minulla oli kello kun menin ykkösluokalle ja silloinkin en osannut käyttää sitä.. (en osannut kelloa) Nyt kello piristäisi asua kivasti, pitäisi minut ajantasalla ja oikeissa paikoissa oikeaan aikaan.

    haluaisin tämän kellon http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    veeku1@hotmail.com
    http://veera-princesslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  47. siis toi Keskisen Kellolta joku otti suhun vaan yhteyttä? :D oikeesti aika iso juttu, koska ne on valinnut just sun blogin!

    VastaaPoista
  48. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Myöhästyn tunnilta niin usein että se olisi ihan ihanteellinen lahja mun arvosanojani ajatellen :D
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    neapihlaja@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Miks mun pitäis saada kello?
    oon jo pitkään tätä samaa kelloa kattellu, kun se sopii kaiken kanssa ja on vaan musta tosi hieno ! ei vaan jotenki oo ollu rahaa mukana, tää tulikin tosi oudosti sopivaan hetkeen:D kuulostipa tosi tekosyyltä, noh kummiskin musta noi kellot on tosi hienoja ja pinkki kello sopis asuihin tosi hyvin jos ei jaksa panostaa vaatteisiin ja laittaa vaan esim. valkonen toppi ja mustatfarkut, nii tää pinkki kello tekis asusta jo paljon paremman näkösen, ja oon kattelukkin ku yhellä ihmisellä oli tommonen kello ja siinä ihania koruja korostamassa, ja parilla kaverilla on just sää kyseinen kello. ja no tietenkin sitte ehkä ois ajoissakin paikoista kellon avulla;)

    eli tää kello noilla timanteilla: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223837-p-2592.html

    ja mun sähöposti on: lotta.varesvuo@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Miksi minun pitäisi saada kello on siksi, koska olen ikuinen myöhästelijä jolla on puhelin aina hukassa, kun on kiire ja pitäisi kattoa kelloa. Olis mahtavaa, et olis ranteessa kello joka kulkis aina mukana. Niinkuin mulla pienenä, mutta se hukkui. Itkin monta päivää, kun mun suosikki kello oli rikki. Sitä ei enään pystynyt korjaamaan. Sain sen kellon mun kuolleelta isoisomummulta jolla oli syöpä ja diabetes. :c Nyt, kun olen menossa ylä-kouluun niin siel pitää olla vähän tarkempi, ettei myöhästy tunneilta. Ja rannekellot ovat todella söpöjä ja sopii moneen erinlaiseen asuun. + Leirikoulussa meille opettiin tekemään rannekellosta kompanssi, olis mahtavaa päästä joskus kokeilemaan sitä. :)

    tämä kello on juuri sellainen ihana kello jonka haluaisin http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223816-p-2580.html

    ja s-posti viel hannaristolainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Miksi minun pitäisi saada kello ? - Koska rannekello olisi niin kätevä, silloin kun esim. puhelin ei ole lähettyvillä ja rannekello on aina ranteessa, sitä ei tarvitse kaivaa taskusta. c: ja en myöhästelisi niin paljoa, kun olisi ranteessa kello kokoajan muistuttamassa. c: Ja noi kellot olisi niiin ihania, enkä muuten varmaan ikinä saisi sellaista. :c Kello olis myös ihana asuste. c: niijja hähä, en oo ikinä voittanu arvonnoissa mitään, joten tämä olis ihana voittaa. c: .. okei joo, unohdaq toi viimenen. :b Mutta siis aaaah, toi kello on vain niin ihana, vaikka en yleensä oo ihmeemmin ihastunu rannekelloihin. :D

    tämmönen http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223433-p-2566.html hopeilla kivillä. c:

    proudeseven@gmail.com

    VastaaPoista
  52. http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223423-p-2552.html

    hei tuli äsken väärä linkki, toivoisin siis tätä pinkkiä ft. hopeat timantit. c:

    VastaaPoista
  53. Miksi minun pitäisi saada kello? Oon aika pitkän aikaa halunnu kellon kun edellinen pysähty etsin kuitenkin juuri tuollaista hyvää ja haluan vain laadukkaan, koska panostan siihen. Rakastan myös kaikenlaisia koruja ja tuo kello olis kyllä oikee kunnialisä ja pääsisvarmaa kaikkie lempikorujenki ohi oikeesti ihana kello osallistun kisaan odottamatta mitään, mutta olisin kyl tosi onnellinen jos saisin tuollasen!

    Tää kello (kivillä): http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    Meseni: terde88@gmail.com

    VastaaPoista
  54. http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635411-p-2581.html

    toi kello :D
    satntsuli.c@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Ansaitsisin ton tietyst siks koska mulla olis hyvä tekosyy myöhästymiselle! 'oma kello oli väärässä' ;) Ei se kello siinä ranteessakaan anyways mua oikeesti auta olemaan ajoissa, tahdon sellasen, koska se on tosi nätin näkönen. :) Tietyst kivillä koska bling!

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html

    bami@live.fi

    VastaaPoista
  56. Miksi minun pitäisi saada kello?
    -Koska oon ihastunu tommosiin kelloihin ja oon niin pitkään halunnu sellasta. Ja sitte ku ei oo rahaa, ku ei oo mitään työtäkään, nii site en voi ostaa sitä :( Ja ois sitte niin helppo aina kattoo et paljonko kello on, ei tarvis aina kaivaa sitä kännykkää taskusta.. Ja ku tykkään koruista, niin tuo ois niinku yks (ihana) koru♥ Oisin ihan mielissään jos voittaisin ton!♥♥

    Tää hopeilla kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    joanna.paananen@gmail.com

    VastaaPoista
  57. miksi minun pitäisi saada kello?
    ... koska noi on niin ihania ja hienoja kelloja, oon halunnu tommosta kauan mut en oo vaan saanu/raaskinu ostettua. harvemmin pidän mitää kelloja kädes, mut siihen on yksinkertanen syy: ei oo mitään hienoja. tää olis unelma! ja helpompi kattoo paljo kello on kui ettiä se kännykkä laukun pohjalta tai taskusta.. olisin happyhappysuperhappy jos voittaisin ton ♥

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223423-p-2552.html

    peppiina.piia@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Minun pitäisi saada kello:
    -koska en oikein koskaan oo omistanut kelloa, ellei joskus pienenä lasketa. Oon aika huono kattomaan kelloa jos oon jossain, joten usein kysyn joltain kaverilta vaikka oma puhelin olisi lähempänä. Joten uskon että tollainen kello ranteessa olisi aika tarpeellinen mulle. :)

    VastaaPoista
  59. Ja niin edelliseen sähköposti vielä Tiiaaa.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Koska tarvitsen kipeästi kelloani sillä omani hajosi juuri vähän aikaa sitten ja äiti sanoi että ei mulle uutta osta. Ja sitten noi on niin ihanan värikkäitä ja sopii kaikeen. Toisivatpa kerrankin asuuni väriä. Pitäisin tota kelloa koko ajan sillä sit ei tarvis aina kaivella puhelinta taskusta ja siitä kurkkia kelloa. Olis todella mukava saada toi : )

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223424-p-2564.html

    Omppu.koskinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Miten kaikki haluaa tuollaasen värittömän, Mustan tai valkosen ? Parilla oli tosi ihana värillinen.

    VastaaPoista
  62. Miksi minun pitäisi saada kello?
    - Koska oon varmaan puol vuotta kattonu tollasta kelloa kun oon kävelly yhen kaupan ohi, jonka näyteikkunassa on noita esillä.
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html - tossa sen mallinen ku oon himoinnu ja kivillä tietysti :)

    mellu--@hotmail.com

    VastaaPoista
  63. Miksi minun pitäisi saada kello?

    Koska en omista kelloa ja koulussani on kielletty kännykän katsominen tunnilla. Lisäksi kaikissa luokissa ei ole kelloa. Tietysti tuollainen kello on myös ihanan näköinen ja antaa väripilkun päivän vaatteisiin :D.

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635417-p-2571.html

    ilman kiviä :))

    liina.hyttynen@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Miksi minun pitäisi saada kello? - Ei tarttis aina kysyä kaikilta paljonko kello on. Isä on ainoo meidän perheestä jolla on rannekello joten se joutuu aina kattomaan kelloa :D Ite en kännykkääkään paljoa raahaa mukana, joten kello ranteessa olisi kätevä.

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223415-p-2582.html

    hansku-96@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. Miksi minun pitäisi saada kello?
    -Koska en oo omistanu kelloo pitkään aikaan, ja oon himoinnu jetsettejä ikuisuuden, mutta ei oo vaan ikinä ollu rahaa ostaa. Tollanen superihana rakkauskello korvais rannekorutki asusteena ja ois vaan niin simppeli kantaa ranteessa mukana + tietty se että siitä näkee ajan! :-D Plussaa ois toki seki et sitte ei unohtais ajan tarkistusta ja välttyis kiusallisilta tilanteilta! :-D

    tämä kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    karozeewa@hotmail.com

    VastaaPoista
  66. Miksi minun pitäisi saada kello?
    -Koska oon ihaillu ja kattonu tollasia kelloja like always, eikä ole varaa ostaa :( Oon muutenki halunnu jotain kivaa rannekorua jo kauan ja toi kello olis vaa niin unelma. Ehkä sitte olisin myös täsmällisempi jos tollanen kello komeilis kädessä. :)

    Tää kello hopeisilla kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    matilda99@windowslive.com

    VastaaPoista
  67. Miks mun pitäs saaha toi kello?
    -koska mie oon kuolannu tollasten perään iha hirveen kauvan!Mut ei oo vaa ollu rahaa ostaa tollasta):!ja tosta ois nii helppo koulussaki kattoo kelloa,ku ei tarvis alkaa kaivaa mtn niinku puhelinta.Ja toi ois hirveen kivaa piristystä asuihin!!!(:♥Ois NIIIIN ihana voittaa toi,koska en ikinä voita missää arvonnoissa!!):

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223830-p-2574.html <<--toi kivillä♥

    jessika.tervonen@gmail.com

    VastaaPoista
  68. sori että laitan tän kysymyksen tähän postaukseen, mutta miten saa kuvat tollee ihanasti isoiksi ja ilman noita bloggerin kehyksiä? :) olisin tosi kiitollinen jos vastaat!

    VastaaPoista
  69. Miksi minun pitäisi saada kyseinen kello?
    - Olen ihaillut tuota kelloa jo todella pitkän aikaa.. Se on myös todella hieno, toimii asusteena yhtä loistavasti kuin joku puolet kalliimpi koru ja on hyödyllisempi. ;) Siitä saa myös katsotttua aikaa niin vaivattomasti, eikä tarvitse kaivaa puhelinta laukunpohjalta ja harmistella että taas myöhästyi bussista...

    Tämä kello kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    karoliina.kankaansyrja@gmail.com

    VastaaPoista
  70. miksi minun pitäisi saada kello?
    - minulla ei ole itseasiassa minkäänlaista merkkivaatetta,koska en tykkää pistää niihin rahaa,koska vuokrahevoseen,ja sen kanssa valmentautuminen maksaa jo tosi paljon! joten miull eolisi suuri kunnia voittaa tuollainen jetset rannekello! ja tuo on ihan superhyvä,varmasti kestävä,ja sitä voisi varmaan käyttää kaikkialla! paitsi tallille en tuota veisi.. :D ja minun unelmakelloni olisi tällainen kivillä ;: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223433-p-2566.html

    punkki.munkki@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. miksi minun pitäisi saada kello?
    - oon toivonu jo pitkää mun vanhemmilta tota kelloo mut ne ei suostu ostaa ku niiden mielestä se on liian kallis. Ja se myös niiku näyttäis paljo kivemmalt ku ois toi kello kädes ku menee johonki :)) Ja se malli minkä toivoisin ois kivillä tälläne : http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    adalmiina.kilpelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  72. miksi minun pitäisi saada kello?
    - mun on aina pitäny saada kello, mun huoneessa ei ole kelloa, ja mun pitää katsoa kello aina puhelimesta, joka ei pelitä kunnolla koska se on niin vanha. ja uuden saan vasta jouluna - koska kytkypuhelin.


    lisäksi mulle ei voida rannekelloa ostaa, sillä meidän pitää sisustaa valtava alakerta, eikä rahaa pistetä mun kelloihini. eikä itselläni ole raaha sillä käytin kaikki 650€ kameraan & kameralaukkuuni.


    myös isäni kyselee multa paljon kelloa, sillä hän rakentaa alakertaa eikä voi itse katsoa. mun pitää aina juosta keittiöön, tai hakea puhelimeni että voin vastata, sekä mun pitää välillä laittaa ruokaa ja katson tietenkin kellosta milloin mikäkin on valmista, ois tosi kätevää jos ois tällänen rannekello !

    nea-viivi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  73. Miksi minun pitäisi saada kello... Koska minulla ei viellä ole ja tarvitsisin kipeästi sillä minulla on runsaasti harjoituksia ja kouluasioita ja paljon kotona velvoituksia
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html <---- tuo olisi kiva, timanteilla :)
    kiia10vilma@gmail.com

    VastaaPoista
  74. Miksi minun pitäisi saada kello... Koska minulla ei ole viellä ja tarvitsisin kipeästi sillä minulla on paljon harjoituksia ja kotona paljon velvollisuuksia ja olisi kiva pysyä ajantasalla :)
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html <---- tuo olisi mieleinen, timanteilla :)
    kiia10vilma@gmail.com

    VastaaPoista
  75. Miksi minun pitäisi saada kello?
    Haluaisin kellon, koska minulla ei ole koskaan ollut kunnon rannekelloa. Minulla on ollut vain huonoja kelloja, jotka on mennyt heti rikki. Oon rakastunut noihin JetSetin kelloihin, mutta mun kukkarolla niihin ei varaa ole ja vanhempien mielestä se on liian kallis ja turha. Tuota voisi pitää koulussakin, koska on niin muodikas. Sehän olisi sama kuin pitäisi käsikorua kädessä, hienoa sellaista. Kaiken lisäksi en muista usein ottaa kännykkää mukaan, mutta jos olisi rannekello, se kulkisi koko ajan mukana. Ja sitäpaitsi en ole koskaan voittanut mitään tälläisista kisoista ja voittaminen olisi tosi kivaa.

    Haluaisin tuon kellon kivillä, jos niin hyvin kävisi että voittaisin: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    ainokingi@gmai.com

    VastaaPoista
  76. miks mun pitäis saada kello? koska se ois ihan sika kätevä ja oon kauan kaivannu tollasta, mutten kuitenkaan raaskinu ostaa. ja rannekello olis kiva lisä asukokonaisuuteen! :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html tollanen kello, ja siis kivillä:)

    julia.matilaine1@gmail.com

    VastaaPoista
  77. mulla on sellanen kaulaan laitettava korukello ja siihen on tullut ruostetta jo vaikka sain sen vasta jouluna

    VastaaPoista
  78. Miksi minun pitäisi saada kello? - Mulla oli viimeks joskus 10 vuotiaana rannekello ja oon nyt vuoden halunnu rannekelloa. Noita kelloja oon just kattonu ja ihastunu aivan sairaasti niihin! :) Mutta nyt ei ole oikein ollut varaa ostaa. Kello olisi tosi kiva lisä asuun ja sille olisi varmasti käyttöä! Kännykkä kun jäisi joskus kotiin vahingossa, kello ainakin olisi näyttämässä paljon kello, koska yleensä katson vaan puhelimesta sen kellon. Jos kellon saisi, ei tarvitsis enään alkaa kaivamaan puhelinta jostain laukun uumenista. Tuo kello on jopa niin söpö, että varmasti pääsisi käyttöön ihan heti!:)

    Tämä kivillä

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    s.posti: alicavara@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Miksi minun pitäisi saada kello?- Koska en omista hyvää kelloa. Edellisen kelloni sain 7-vuotiaana joululahjaks, ja sen leijonakuviointi ei enää oikee kolahda. Kellon käytännöllisyyttä siis lisää se, että sitä vois käyttää häpeilemättä, sen ulkonäöstä huolimatta. Niinku JetSet kelloa.

    + Ja kun kello olis ranteessa suurinpiirtein koko ajan, vois ajan kattoo suoraan siitä, eikä kännykästä, joka saattais olla jossain vaikeessa paikassa syvällä laukussa.

    Jos voittaisin, tää kivillä: http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html
    paloniemia@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Miksi minun pitäisi saada kello?
    -Oon omistanu jetset kellon. Rakastin sitä kelloa ja käytin sitä aina! Sit täs kesällä se tippu asfaltille ja rikki koko kello. Se oli mun lempiasuste ja nyt mulla ei enää oo sitä :( vanhemmatkaa ei vielä suostu ostaan uutta, ja itellä on säästäminen menossa, mutta tarvin rahaa muuhunkin. Nyt sattui sit sopivasti tää arvonta, ja toivon et voisin saada tollasen kellon nyt, että saisin taas käyttää mun lempiasustetta!

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    laura.niska@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. miksi minun pitäisi saada kello?
    - oon aina himoinnut kauheesti kelloa, mutta oma rahatilanne on huono ja kaikki rahani oon käyttämässä kameratarvikkeisiin. oon nähny monella tuon kyseisen jetsetin, ja oon aina sanonu että se on aivan ihana :) meillä on justiinsa ostettu uusi talo, jonka remppaamiseen ja kaikkeen menee kauheesti rahaa, joten kelloon ei oo nyt varaa sijoittaa. rakastan tuota kelloa yli kaiken, ja toivottavasti tällä kertaa onnistais! mulla meni just puhelin rikki, eikkä uutta oo vähäänaikaan tulossa, ja seinäkelloa ei ole, ja kone on rempassa ja kirjasto on vain olemassa, joten katson joko kelloa äidiltäni joka on päivät töissä tai kirjostosta :/ joten tuo kyseinen kello olisi todella tarpeen!! :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    oona.rauhala@gmail.com

    ps, ihana blogi ♥

    VastaaPoista
  82. Miksi minun pitäisi saada kello? Koska mulla on ollu jtn 2 kelloo, jotka on menny parin viikon sisällä hajalle... Oikea syy olisi siksi, että kun harrastan ratsastusta, niin on vähän vaikea hevosen selässä ruveta kaivelemaan taskua kesken ratsastauksen kun haluaa katsoa kelloa.. Parilla kaverillani on Jet set kello ja on kuulemma ollut todella hyvä!Olisi niin kätevä ja nätti sellane! ♥
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223424-p-2564.html

    VastaaPoista
  83. Miksi minun pitäisi saada kello? Entinen kello on menny aika hajalle ja pitäis hankkia uus muttei oo viel varaa nyt olis tilaisuus voittaa tollanen kello :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635815-p-2584.html

    Kivettöminä. Sähköposti: teresahuz07@hotmail.com

    VastaaPoista
  84. Miksi minun pitäisi saada kello? No vastaus on yksinkertaisesti se, että tollanen Jet Set kello on niin pirun nätti ja kukapa ei haluis tollasta supersöpöö kelloo ranteeseensa !(:

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635815-p-2584.html

    kivettömänä
    s-posti: tanja.parviainen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  85. Minun kuuluisis saada kello, koska rakastan käyttää yleisesti rannekelloja ja -koruja, koska niillä voi somistaa asua kuin asua. Noh, mutta koska omistan jo kiiettävän määrän rannekoruja nii olisi aika panostaa kello puoleen. Tarkoituksena on ollut säästää rahaa uuteen kelloon, mutta jotenki kaikki vaateaupat houkuttelee aina :D (ainut kello jonka omistan on guessin kello, joten porukat ei oo kauheen innoissaan antamassa rahaa uuteen kelloon :D)
    Ja koska harrastan aktiivisesti partiota, niin guessin kello ei ole aina se mahtavin valinta metikköön, meinaa joka retken aikana pelkään et onnistun rikkoo melkee 200e maksavan kellon, joten muovinen Jet Set-kello on siis jokaisen partiolaisen unelma. Meinaan käytännöllisyyden ja ulkonäön puolesta sitä voi käyttää metsässä, kuin kaupungillakin (:

    Jos voitan ottaisin tämän kellon kivillä http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223419-p-2588.html

    s-posti. mirva_s@hotmail.com

    ~http://mirvas.blogspot.fi/2012/07/kesa-arvonta.html

    VastaaPoista
  86. Miksi minun kuuluisi saada kello, nojoo. Oon himoinnut valkoista Jet Setiä kauan, eikä mulla ole rahaa ostaa sitä koska joudun säästämään. Vanha rannekelloni on rikki ja se killuu ranteessa vain piristykseksi tai muodon vuoksi, joten olishan se huippua saada semmonen kello missä aika kulkee :D Kello tulis takuuvarmaan käyttöön melkeinpä päivittäin, ja se olis enemmän ku tervetullut myös käytännöllisyydentarpeeseen kuin asusteekskin :)

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    + kivillä, oiettä :--)

    e-mail faddx-@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Miksi minun pitäisi saada kello, sen takia että en ole ikinä omistanut hienoa rannekkelloa ja oon toivonu tota samaa lahjaksi mutta vielä sitä en ole saanut. Kellolla voi myös somistaa yksinkertaista asua ja saada näyttävän yksityiskohdan ! (:

    Jet Set Addiction rannekello J12234-19 tuo kello + kivet ! ;)

    sartzukka@gmail.com

    VastaaPoista
  88. Miksi minun pitäisi saada kello, sen takia että mulla ei oo ikinä ollu kunnon kelloo. Sillä saa hyvin asustettuu asuja ja se on myös käytännöllinen ja hyvän näkönen. Tartte kellon myös koska mulla on nyt vähän sellanen raha tilanne etten voi ostaa kelloo vaikka sitä kipeesti tarvitsisin!:)

    Jet Set Addiction rannekello J12234-19 + kivillä;)

    VastaaPoista
  89. Mun pitäis saada kello, koska oon aina myöhässä ja se on aika rasittavaa. :D Noi kellot on tosi hienoja, mut mul ei oo ikinä rahaa ostaa tollasta, ja meiän äiti ei suostu ostaan semmosta ): Se piristäis myös mun asuja ja olis NIIN TÄYDELLINEN ! (:

    Jet Set Addiction rannekello J12234-17 < toi kivillä, ois mun unelmien täyttymys.. (--:

    VastaaPoista
  90. VOIEI, unohdin laittaa sähköpostin ku kuolasin noita ! siis matleena.niskanen@hotmail.com .... (:

    VastaaPoista
  91. Mun pitäis saada kello, koska haluisin antaa sen mun yhdelle erittäin hyvälle ystävälle lahjaksi kun ollaan tunnettu jo kohta 10 vuotta ja siks just sille ku se on aina myöhässä sillon kun nähään... xD

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    ^^eli siis tuo valkoinen jossa on kivet ;)
    emily.lotta@hotmail.com

    VastaaPoista
  92. Mun pitäis saada kello koska oon aina myöhässä, sekä mun puhelimesta on näyttö rikki just kellon kohalta, joten se on aika hankalaa. En oo koskaan omistanu kelloa (ranteessa) ja se olis täydellinen asusteena, ja apuvälineenä. Oon toivonu just tollasta monta kertaa synttärilahjaks mutten ikinä oo saanu, joten nyt on aika _harva_ tilaisuus saada se. Kiittäisin luojasti, jos saan sen :-) http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635431-p-2557.html
    > saara-sorsa@windowslive.com

    VastaaPoista
  93. Miksi minun pitäisi saada kello?
    - Oon hamunnut JetSet-kelloa jo pitkään monesta paikasta. En oo koskaan löytänyt sellaista väriä, josta todella pitäisin niissä, ja tuolta valikoimasta löysin tuon ihanan harmaan. Se jotenkin sopii mun tyyliin. Lahjaksi mun ei ole kyseistä kelloa mistään mahdollisuus saada, äitini mielestä nuo kellot ovat aivan kammottavia, ja äiti on sanonut kaikille sukulaisille, että jos joskus pyydän kelloa, ei ainakaan JetSettiä.
    Mun entinen kello meni jonkin aikaa sitten rikki, siitä katkesi se rannehihna ja patterikin loppui hieman sen jälkeen. Eli uusi kello olisi haussa!

    Tämä malli ilman kiviä (:
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1635413-p-2583.html

    aallotar@luukku.com

    VastaaPoista
  94. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  95. Miksi minun pitäisi saada kello?
    -Siksi koska en voi pitää koko aikaa puhelinta mukana, ja jos se on mukana niin jotenkin aina onnistun tiputtamaan sen, sitten takakansi+akku lähtee, ja sen jälkeen pitäis laittaa kaikki aika-asetukset uusiks, mutta mistäs sitä sitten tietää paljonko kello on kun ei voi mistään kattoo :D Ja tosiaan se olis käytännöllinen ettei tarvii puhelinta esille kaivamaan missään kadulla jos täytyy tietää paljonko kello on, ja se on aina mukana jos kännykkäkin unohtuu kotiin :) Niin ja mullahan ei ikinä oo edes rannekelloo ollut koska ei ikinä tuu sellasiin oleen rahaa, mutta ainahan sitä toivoa saa että näistä kisoista joskus voittais, tosin ei ikinä ole onnetar mua suosinut.. :D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223837-p-2592.html

    glamstylefashion@gmail.com

    VastaaPoista
  96. ainiin ja kivillä, tuohon edelliseen kommenttiini :D

    VastaaPoista
  97. Mun pitäs tuo kello saada/voittaa, koska nykynen kännykkä on niin iso ettei mahu mun kaikkien housujen taskuun ja sitten, jos sen tiputan en enään koskaan saa kosketusnäyttöä joita mää rakastan. Pienempää kännykkää en aio hommata koska tuolla on mahtava pelata ja kuunnella musiikkia. Vanhemmat on rannekkelloa ehdotellu et voisin hommata, mutta ei sitte oo löytyny hyvää, ja minähän olisin ite sen joutunu hommaamaan. Mutta tuolta sinun kokoelmastas löysin ihanan harmaa/valkosen kellon johon rakastuin. Mulla on tietyt ajat rajotettu mun elämään ja minun pitää olla siihen ja siihen aikaan kotona tai on luvassa kotiarestii, joten se auttas ihan pirusti, jos tuon kellon voittasin, koska kaverit pelaa usein mun kännykällä ja siitä loppuu aina akku. Yhks näkkykkä on jo hajotettu ku tippu maaha ja toine taas osu aitaa, mut se ei ollu kosketusnätyttö. Kello avuttas minuu olee ajoissa kotona koska se siinä rantees aina olis ! (:

    tuos se linkki:
    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html

    ja sit sähköposti:
    oona.kukkonen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  98. miksi minun pitäs saada kello, koska! Oon tosi kauan halunnu tuommosen ja mie en oo raskinu ostaa. Pyysin rippilahjaksikin ja en saanu. Ja nyt olis kerranki mahollisuus saaha tuommonen! :3 <3

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html
    KIVILLÄ, vaikka tuossa on kivet :ppppp

    pauliinah@live.fi

    VastaaPoista
  99. Miks minun pitäis saada kello?
    Koska oon jo kauan ketellu just tommosta valkosta rannekelloo, ku se ei oo semmoi mikää liian koristeellinen tai tylsä, just semmoi sopiva. Ja ittelläni ei oo koskaa ollu mitää muuta kellookaa ku puhelimessa :)ja en oo itte ostanukkaa koska ei ois rahaakaa ku vaa semmosee johonki halppiksee ja en haluis ostaa semmosta mikä ei sit kestäis kauaa vaa ois semmoi joka kestää hetken ja sit pitäis ostaa jo uus. Ja samalla saattaisin tulla kerranki ajoissa kaikkii tapaamisii :D ku aina se puhelin on kateissa nii sette ei tiiä paljon kello on ja oon taas myöhässä :D

    http://www.keskisenkello.fi/jet-set-addiction-rannekello-j1223417-p-2587.html <--------------tuo ja tossa näkyyki jo mutta siis KIVILLÄ :) !

    lotta.hurskainen@gmail.com

    VastaaPoista
  100. kivillä niinkuin kuvassa onki

    Ja miksi mun pitäis saada kello?
    En oo koskaan elämässäni rannekelloa omistanu ja tosi monella mun kaverilla on tuollainen kello ja mä aina kuolaan niitten perää. mun nykyinen puhelin on myös iso sekä rikki, kello lagaa vähän väliä eikä oo kovin kiva aina miettiä, että onko kello nyt tosiaankin 12.00 vaiko 16.00 ja sitten joudun aina kysymään kavereiltani. Olen myös myöhästyvää persoonaa. Talvisin kun olen kävelemässä bussipysäkille aikaa tuhraantuu siihen kun pitää vähän väliä ottaa kännykkää ulos taskusta, katsoa kello ja laittaa takaisin taskuun, kätevämpää tietenkin olisi kun kädessä olisi noin hieno kello mitä ei tarvitsisi koko ajan sulloa taskuun ja ottaa pois sekä pyöräillessä on todella hankalaa alkaa kiskomaan kännykkää pillifarkkujen housuista vain sen takia, että näkisi kuinka paljon kello on ja onko kiire jonnekkin, sen jälkeen se pitää vielä sulloa takaisin taskuun. Rannekoruja en omista yhtäkään, sillä hukutan aina kaikki korut enkä muutenkaan oo oikein mitään käsikoru-tyyppejä, mutta tuo kello kävisi juuri sopivasta asusteesta, kun siinä on noi kivet ja kaikki!
    Toivon todellakin, että voittaisin kerrankin jotain ja että minusta tulisi tuon upean kellon omistaja!:D

    sähköposti on
    mona.suorsa@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!