© Layout by Julia E.

Syyskuulumisia ja tylsyyteen kuolemista

keskiviikko 12. syyskuuta 2012


020 PicMonkey Collage Heippa, oonko ainut jota ärsyttää mun kuvattomuus ja postaustaukoilu. No eipä mulla oo tapahtunukkaan mitään jännää, josta kannattais tulla kertomaan.. Laitoin viikonloppuna punaista hoitoaine väriä, josta tulikin sitten pinkkejä raitoja, kuinka söpöä.. Nyt kuitenkin mun onneks ne on jo lähtees ja näkyy hieman punaista.
On ollu oikeesti niin tylsää, kouluarki ja kokeitakin rupee ruuhkautuun, mutta nyt lupaan nostaa leauan ylös ja postata parempia postauksia ja noin kolme kertaa viikossa. Miltä kuullostais? Miten teidän tylsät syksy päivät on sujunu, vai onko jollain ollu ihan superhauskaa:) ?



Tylsyysterkuin : Emppu

10 kommenttia:

  1. heheh mul on ainaki ollu himo hauskaa kaikkien sairstelujen kaa ::DD:

    VastaaPoista
  2. sulla on tosikiva blogi:)
    mua taas täs syksyssä ärsyttää eniten koulu,ku ei ehi olemaan nii paljo kavereittenkaa ku kaikki aika menee läksyihi,kokeisii lukemisiin ja tällei,mut tänää on ollu onneks iha tosikivaa ku oli nää futiskisat jossa oli 11 joukkuetta,meijän joukkue sijottu ekaks! pelattiin kyl tunteella ja tätä pelii ei tuu varmasti heti keltään unohettua :)!
    || oot ihan superkaunis,sun hiukset kelpais mullekki.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) No sitäpä, mutta onneks on aina olemassa viikonloppu:)

      Poista
  3. viikon vinkin piti tulla jo maanantaina :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä tiedän!!! mulla vaan kertakaikkiaan ei oo ollu aikaa, sorii!!!

      Poista
  4. sulla on toosi ihana blogi :9 millä luokalla oot?? :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!