© Layout by Julia E.

October fifth

perjantai 5. lokakuuta 2012

Emppu 252 057 066 083 050 Heippa taas, nyt on tullu ryminällä kommentteja joissa tätä mun postaustahtia valitetaan, sori mä en voi mitään! Mut eiks se oo niin et mielummin vähän hyvälaatuista kun paljon huonolaatuista? :) Tänään tein joukkueen mallirusetin ja mun paraskaveri tuli meille yöks ja leivottiin keksejä ja puheltiin. Ihan tylsää tämmönen syksyinen sade jotenki masentavaa, mutta ehkä tosin se piristää että tänään on mun synttärit, jeij!
Koitetaan viettää positiivinen ja vähäsateinen viikonlopuu ! :) 

Emmppu

20 kommenttia:

  1. Hyvää synttärii :) Toi eka kuva on hieno:)

    VastaaPoista
  2. Vooi vähän toi poika on sulonen :3 ja hei onnea! c:

    VastaaPoista
  3. ekassa kuvassa oleva paita, mistä oot ostanu ? :D muistan et on ittelläniki tuommone ollut, muttei harmainta aavistusta missä se on nyt. ruotsista mie sen kuitenki ostin.

    http://ienchanted.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paraskaveri sano että Kapphal:ista eurolla:)

      Poista
  4. tosi kiva blogi ! näistä kuvista tulee itellekin sellane tietty tunnelma, if you know what I mean :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. En esiinny yhdessäkään kuvassa, vaan paras kaverini:)

      Poista
    2. hahahaa muistutatte aika paljon toisianne :DD

      Poista
    3. hööh se ei luekkaan tossa, mut millä kameralla kuvaat? (:

      Poista
  6. haastoin sinut!

    http://jenna-jasmine.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    meneppäs vastailee:)

    VastaaPoista
  7. ooi kuin sulonen toi sun pikkuveljes!:) jos se ees on sun pikkuveli;)?

    VastaaPoista
  8. Mulla ois sulle haaste mun bloissa :)

    http://givemeakickstart.blogspot.com/

    Ja paljon onnee ! :)

    VastaaPoista
  9. OOOO mä rakastan sun blogia! :))
    upsidedownbaby.blogspot.com haluisitko auttaa mua saamaan lukijoita? :) ku oon just vasta alottanu :D

    VastaaPoista
  10. ihania kuvia !! :) blogis on aivan ihana !:3 http://bittersweet-iidaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!