© Layout by Julia E.

KYSYMYSPOSTAUKSEN VASTAUKSET PART 1!

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Lemppari:
Leffa:  Ehdottomasti Nälkäpeli!
Kengät: Tykkään älyttömästi mun pinkeistä reinoista :3
Hedelmä: Kiiwi
Juusto: En syö juusto.
Ruoka : Hyvää kalaa ja jotain perunaa
Väri: Pinkki / vaaleenpunanen
Limppari: En juo limsaa!
Muumihahmo: Hmm.. nipsu
Vaate: Hupparit ja neuleet.
Hajuvesi: Äitin Guessin hajuvesi
Lautapeli: Afrikan tähti
Juhla/pyhä/loma :Kesäloma!
Kampaus: Kalanruoto letti
Lehti: Demi
Musatyyli: Mulla aika laaja musiikkimaku, ihan konemusiikista, rennompaan musaan:)
Blogi: Tää on vaikee, mut : Saaran Just Chillin' blogi!
Vuodenaika: Kesä, ehdottomasti!
Bändi/Artisti : Rakastan Justin Bieberin musaa!
Koru: Pöllökoru
Paita: Pitsipaidat
Leipä: Joku oikeen herkullinen sämpylä!
Harrastus: Cheerleading
Eläin: Panda
karkki: Suklaa
Radiokanava: Nrj
Kouluaine: Leivonta
Meikki: Kisameikit
Tv-sarja: x-factor
Asuste: Laukut
Lempparisi seuraavista: ympyrä, neliö, kolmio, suorakaide? Ympyrä!


MINÄ
Kuinka vanha olet?Olen 14 vuotias
Kuinka pitkä olet ? Oon 166cm pitkä! :--)
Olenko tyytyväinen elämääni? Olen! Hyvät kaverit, harrastuksia, melko terve!:)
Ootko miettiny miksä haluut aikusena? Hmm.. Olis kiva jos se suuntautuis kuvaus- tai kokkausalalle.
Oletko ihastunu ? Enpä oikee mitenkää ihmeellisesti, ehkä jotain pientä ilmassa.
Oletko jouluihminen? no jaa, ei joulu mulle tärkein juhla oo mutta yritän parhaani!:)
Omistato lemmikkejä Kaks kissaa, tosin neki iskällä. 
Millaista musiikkia kuuntelet? Nrj kohtuun usein päällä, joten mitä sieltä sattuu tulemaan.
Ketkä on sun parhaat kaverit? Noora, Tiina, Eveliina, Elise ja Tiina.
Saatko viikkorahaa, kuinka paljon? Saan, 10€
Ootko koskaan seurustellu? Oon.
Oletko nyt sinkku vai parisuhteessa? Sinkku!
Mitä harrastat? Cheerleadingi on mun ykköslaji, mutta myös tän kauden vielä jalkapalloa! :-)
Keskiarvosi? Kasiluokan välitodistuksessa, tasan ysi!
Millaisia ihmisiä ihannoit? Ihannoin sellasia ihmisiä jotka on semmosia kun ne oikeesti on eikä esitä mitään toista ihmistä ja uskaltaa sanoo oman mielipiteen. 
Montako kertaa hiuksesi on värjätty? Oon laittanu kerran raitoja.
Koko nimesi? Emilia Ann-Christine 
Millä luokalla oot? Oon kasilla.
Pahimmat pelkosi? No pelkään kuollakseni käärmeitä ja varsinki niitten puremaa! Pelkään myös paljon cheerleading lajissani akrobatiaa joka menee selkäedellä.
Oletko rikas? Määrittele rikas. Saan yleensä mitä tarvitsen, on harrastus jopa kaksi ja ruokaaki riittää.
Mikä saa sinut itkemään? Jos toinen itkee, niin yleensä rupeen itkemään. Ja siis semmoset asiat jotka on koskettavia mulle. Toki myös onnenkyyneleitä esim. hyvästä kisasuorituksesta !
Oletko mustasukkainen? Missä tilanteissa? Voi ei, mä oon todella mustasukkainen, no ainakin parisuhde ja poika asioissa. 

BLOGGAAMINEN:
Miksi alotit bloggaamisen? Olin seurannu monen muidenki blogeja, ja halusin jotenki jakaa ottamii valokuvii, ja bloggaus tuntu luonnolliselta ja halusin kokeilla :)
Mistä asti olet blogganut? Alotin 8.12.2011
Onko sulla ollut muita blogeja, kun nykyinen? Ei oo:)
Kauanko olet bloggannut? Just tuli vuosi täyteen.
Minkä takia rakastat bloggaamista? On kiva saada ilosii kommentteja, oon tutustunu pariin tyyppiinki bloggauksen kautta ja toi lukija määrä on ihan huikeeta!
Mitä vihaat bloggaamisessa? Välillä tuntuu et järki ja aika ei riitä. :D
Mikä inspiroi sua bloggaukseen ? hmm.. Ehkä muut paljo hienommat blogit!:)
Mikä on mun salaisuus että mulla on paljon lukijoita? Alussa mainostin paljon ja tein usein postauksia. Osallistun linkitä blogisi-postauksiin ja yritän tehdä mahdollisimman laadukkaita postauksia!
Onko blogi iso osa sun elämää? No jaa, ei :)
Mikä on tärkeintä blogin pitämisessä ? Että on omaitsensä ja oikeesti tykkää tästä!
Onko lukijamäärällä väliä? Kyllä mä mielummin kirjotan 800 kun 100. Mutta ei sillä mun mielestä kuitenkaan kauheesti väliä oo :)
Miksi bloggaat? Bloggaan sen takii et haluun ilmasta itseeni, ja haluun jakaa valokuvia netissä.
Missä mainostat blogiasi jos mainostat? mm. Demissä ja linkitä blogisi-postauksissa.
Kuinka kauan noin ajot jaktaa bloggausta? Niin kauan kun aika ja kiinnostusta riittää, eli loppuun asti :)
Oletko tyytyväinen lukia määrääsi? Oi todellakin oon! :D En olis ikinä uskonu että noin monta ihmistä kiinnostuu mun blogista, wau!
Mikä on tärkeintä blogissa - tekstit, kuvat vai ulkoasu? Mulle on ehkä ulkoasu, en siedä jos siellä on joku sateenkaari tausta, vie niitten kuvienkin hienouden :). 
Mistä olet ylepä blogissasi? Siitä et oon omaitseni! :-)


ja kertokaa miten haluisitte seuraavia osia kysymyspostauksesta, näitä kysymyksii on tullu aivan valtavasti kiitos! :--)

Emilia







16 kommenttia:

  1. Vois olla kiva jos laittaisit kuvia niihin liittyen, esim. bloggaukseen kameran.
    >>vennuuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mä ajattelin kyll sitä, mut tuli niin sekavan näkönen. Vähä tylsä lukea niitä noi vaan.

      Poista
    2. Okei, voishan koittaa myös videolla?:)

      Poista
  2. Vaautsivau, ihana kuulla et tykkäilet mun blogista :)!

    VastaaPoista
  3. Tää sun blogi on aivan ihana! Liityn lukijaksi, sillä ulkoasu on kiva, postaat selkeästi ja ytimekkäästi ja sulla on kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  4. Sun blogi on yks mun lemppareista. Mutta tosi outoo et oot samanikänen kun mää ja melkein yhtä pitkäkin (:

    http://annnilife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, noo ei se vuos kauheesti eroa oo:--)

      Poista
  5. hei tee seuraava osa videol? :)

    kiva blogi!

    VastaaPoista
  6. Sun blogi on tosi ihana!:-)

    http://neverletmego-go.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!