© Layout by Julia E.

SUNDAY CHILLING'

tiistai 18. joulukuuta 2012

063 009 035002Kuvia sikinsokin vähä monelta päivältä, perjantaina tyttöjen kaa pidettiin pikkusta pikkujouluu. Kateltiin vanhoja videoita, syötiin ja juteltiin. Tosiaan elli kaveri lähtee kuukaudeks austraaliaan :c Sitte vietin mukavan ja melko rennon sunnuntain. Sain itteni hereille jo vähä yli kaheksan kun oli harkat puol kymmenen. Sen jälkee olin koneella, katoin leffoja, koristeltiin kuusi, oon muuten pitkästä aikaa hyvässä joulu fiiliksessä!!
Hengasin lökäreissä koko päivän, leivoin mutakakkuu, olin ulkona pikkuveljen kaa pulkkamäes ja nyt pitäis mennä suihkuun ja raataa viimenen viikko loppuun. Ei paha, ei paha :---) Tsemi tsemit vikalle viikolle♥

Emilia

20 kommenttia:

  1. oi, ihana kissa! :-) ja muutenkin tosi kivoja kuvia :---)

    VastaaPoista
  2. Oi, teidän pikkujoulut näyttävät kivoilta :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, ihana ulkoasu ja ihana banneri ! :)

    VastaaPoista
  4. Todella ihania kuvia ja varmaan on ollut kivaa :D

    VastaaPoista
  5. Mulla huomena edessä pikkujoulut:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, joulusta mieltä sinne :)!

      Poista
  6. ihana banneri ja ihana blogi, oot tosi nätti (: ♥

    partofmylifes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. aika söpö toi keskimmäin kuva :--D

    http://make-the-world-go-round.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Osaisiksä auttaa?

    Mun blogissa ( http://nevermindnevermind.blogspot.fi/ )
    noi tekstit noissa postauksissa on keskitetty. En tiedä miten ne saisi
    takaisin sivulle niinkuin sulla, että kaikki lähtee tuolta vasemmasta reunasta. Mulla ne lähtee siitä keskeltä, koska oon kai jossakin vaiheessa muuttanu hmtl-koodia jotenkin niin, että ne on keskellä. Haluisin sen nyt pois, että tekstit alkais vasemmasta reunasta.

    Kiitos jos autat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helppo ongelma jos oikein tajusin. Eli etten turhaa selitä tarkotitko esim tätä tekstiä.
      Eli tein kyselyn tonne ylös ---->
      Haluisin vastauksia:) ... yms yms:) ?

      Poista
  9. ihana ulkoasu söpö kissa onkos teiän ? :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!