© Layout by Julia E.

SATURDAY

lauantai 9. helmikuuta 2013

4017 1523 Collage 85424
Neule-Vero Moda   Farkut-Pieces   Kengät-Kolme60   Takki-Vila    Huivi-Gina Tricot
Ihana, ihana lauantai! Vaikka suurinosa kuvista on torstailta.. :D Minun kuvista kiitos siis Eveliinalle, jälleen. Tänään kuitenkin oltiin kaupungilla kahvilla ja menin kattomaan Carlingsiin Dr. Denimien uutta erää, että sais farkut ostettua nyt vihdoin. Mutta eiköhän päivässä kaikki mun koot ole menny, vähän ärsytti. Ja Vilassakin käytiin kattelemassa rakkaus farkkupaitaa, mut ei vaan oikeen kolahtanu, höh! Valmennukseenki piti mennä ja sen jälkeen käytiin kattelemassa kiekkoa iskän kanssa. Tein muuten ihan älyttömän hyvää smoothieta nami!Toivottavasti teillä on ollut hyvä lauantai! :--) ps. teitä lukijoita on tullu ihan hirmuisesti lisää, kiitti!:)

Emilia

31 kommenttia:

  1. Sun blogi on liian valkoinen. Sun postauksissa ei oo mitään muita kuvia kun itsestäs ja ruuasta - kannattaa miettiä millaiset kuvat ihmisiä kiinnostaa. Toi Emilia/98/vaasa on liian pieni kuvana. En oikee tykkää sun blogin kokonaisuudesta. :SS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos että annat kommenttia! :) Porukka on kyl ihan tykänny mun postauksista missä mun kuvia ja ruokaa on, yritän tietenkin vaihteluvuutta saada! Sivupalkin kuvan ja ton tiedon kohdalle on tulossa muutos! Kaikkiahan mä en voi miellyttää:)

      Poista
  2. Kivoja kuvia ja oot kaunis. Ulkoasukin on niin ihana. :)

    VastaaPoista
  3. Älyttömän ihania kuvia! :) Ja muutenkin tää on jännä blogi, en normaalisti tällässestä olis kiinnostunut, mutta tää kyllä nappaa jollain kummallisella tavalla.

    VastaaPoista
  4. seuraan sun blogias ....taas kerran ihana postaus!♥ oot nätti

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia + oot ihan hirveen kaunis! (:

    VastaaPoista
  6. Oot niin kaunis (: Ihanan valosii kuvia!

    VastaaPoista
  7. mitä kokoa käytät noista dr denimeistä? oon samaa koko luokkaa kun sä ja aikomuksena olis ostaa sellaset mut en tiedä mitä kokoa ottaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on L koko en oo ikinä koittanukkaa M kokoo, noi L on kuitenkin ihan passelit. Suht pientä kokoo mut venyy aika paljo:)

      Poista
  8. miks oot noin luonnollinen etkä meikkaa tai värjää hiuksias?
    mut joo, sun kuvat on kyl selviä ja tarkkoja mut kieltämättä vois joskus muutaki kuvata ku omaa naamaa tai jotai ruokaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä meikkaan mutta teen sen melko luonnollisesti ja pieniä vaaleita raitoja mun hiuksissa onkin. Itte en tykkää näyttäää silltä että olis 5kg meikkii naamas. Kuviin yritetään saada vaihtelua:)!

      Poista
  9. Tää sun blogi on tosi ihana ja kuvat myös. luen tätä blogi yksi tyisesti,mutta voisin lukee tätä julkisesti kun tää blogi on niin hyvä. Sää oot kaunis ja blogin ulkoasu on hyvä.

    VastaaPoista
  10. Kiva blogi sulla, käythän kattomassa mun ja mun kaverinkin? (:

    little-insaneee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. haha, katoin sun ihan ekoja postauksia ja onpas laatu parantunut! :-D

    > laurasblogslaura.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha voi ei joskus ittekki katon ja kyllä on laatu parantunu:)!

      Poista
    2. Luin yks päivä blogis läpi olin sillee et huhhuh on parantunu! Miten sä näin täydellistä blogia nykyään pidätkään<3!

      Poista
  12. ei liity tähän postaukseen nyt mitenkään, mut missä joukkueessa pelaat futista? mua on jo pitkää mietityttäny tää kysymys mut nyt vasta kehtaan kysyä:D oon nimittäin saman ikänenki ku sä (1998) ja pelaan itekki myös futista:))

    VastaaPoista
  13. Oot kaunis ja nam minkä näkönen toi smoothie keksi kuva:)!

    VastaaPoista
  14. ah toi smoothie näyttää niin hyvältä ! ja ihana postaus, oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  15. Ihan kivoja kuvia, mutta kulmakarvasi ovat häiritsevät, voisit nyppiä niitä.

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!