© Layout by Julia E.

CITYSHOPPARI 2013 JA 1000 LUKIJAN ARVONTA!!!

tiistai 26. maaliskuuta 2013

0073
Moikka! Ajattelin etten postaa tänään koska mulla ei oo mitään kuvia, mutta harkkojen jälkeen huomasinki että kotiin oli tipahtanut iso kirjekuori, jonka sisältä paljastui monta cityshopparia! Ollaan cityshopparin markkinointisuunnitelijan Kirsin kanssa puhuttu näitten juttujen kanssa. Ja mä sain itselleni heitlä Cityshoppari kortti version ja puhelinversion (löytyy googleplay'sta cardu nimellä) Ajattelin kertoa nyt enemmän tästä Cityshopparin Cardusta! Itse cityshopparissa on tosi hyviä etuja, esimerkiksi vaatekauppoihin, kahviloihin, hotteleihin, ravintoloihin. Oikeestaan vähän minne vaan ! Lisätietoja saat TÄÄLTÄ! :)
CityShoppari Cardu siis on samanlainen kun cityshoppari, mutta toimii kännykässä. Sen voi ladata googleplaysta ilmaitteeksi, mutta jos haluat edut näkyviin maksaa se 24€. Ja sen voi ostaa TÄÄLTÄ! Ainut mitä cardun hankkimiseen tarvii on että täytyy olla älypuhelin. (käy iphonelle, windows phonelle ja androidille) Tää Cardu oli yllättävän helppo ladata googleplaysta, vaikka kesti mulla hetkisen aikaa tajutakkin se. Sen jälkeen vain rekistöröin itteni tähän sovellukseen. Cardu ilmestyy muiden sovellusten joukkoon ja ilmoitus kohdasta löytyy kaikki edut ryhmiteltynä mm. autoilu, ravintolat, muoti ja matkailu. Myös oikeassa yläkulmassa on hakulaite jonne voi laittaa esimerkiksi hakusanaksi : kahvilat helsinki. Ja sitten siihen ilmestyy kaikki helsingin kahviloiden edut. Etujen käyttäminen toimii myös tosi helposti ja siis täähän säästää kaikki lehtisten ja korttien paperit ja on paljon fiksumpi käyttää! Toukokuussa ilmestyy myös Kesäekstra, jonne tulee sitten kesällä olevia etuja, vitsi en malta odottaa! Oon niin monta vuotta halunnu tämmösen, koska mun tädillä oli joskus tämmönen mutta korttini ja oli musta niin kätsy! 0085
Kuitenkin koko idean pääpohjana mulla oli palkita mun lukijoita, koska jokunen heti sitten toi 1000 lukijaa meni rikki, ihan sika huippua! :--) Eli sain teille arvottavaksi nyt kaksi (2kpl) Yhdenkortin arvo on 32€ (27€+5€:n cityshoppari vihko) Eli siis kaksi mun onnellista lukijaa saa tämmösen paketin! Jatkossa varmaan jos arvontaan tälläsiä on carduja luvassa! :-)

_________________________________________________________________________________
ARVONTA

1. Koska tää on lukijoille palkinto, täytyy sinun olla lukijana! (UUDET lukijat voivat liittyä ja tulla mukaan arvontaan) ! 
2. Kun osallistut arvontaan keksi itsellesi nimimerkki ja laita toimiva sähköposti alle!
3. Osallistumis aikaa on  4.4.2013  Kello: 23:59 asti! Arvonta suoritetaan 5.4 Voittajille ilmoitetaan sähköpostiin. Jos et vastaa viikon kuluessa arvon uuden voittajan! Muista siis tarkkailla sähköpostia!
4. Jos haluat tuplata mahdollisuuksia, voit ottaa lisäarvan. Kopio alin kuva blogiisi ja kerro hieman kilpailusta ja linkitä minun blogini linkki alle! (LINKITÄ myös oma blogisi kommenttiin) 

ESIMERKKI:

Emilia
emiliansähköposti@hotmail.com
Olen lukija ja mainostan blogissani emilianblogi.blogspot.fi

Onnea kilpailuun kaikille ihanille lukijoille 
Emilia

92 kommenttia:

  1. Jade
    Hattarajade@gmail.com
    Oon lukija (:

    VastaaPoista
  2. Eetu
    veetuv-@hotmail.com
    Olen lukija =)

    VastaaPoista
  3. Amanda

    amsu.sadinmaa@gmail.com
    Oon lukija :3

    VastaaPoista
  4. waude siistii :--)

    alisajenny
    allu-98@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. moonaaaa
    m.koriseva@wippies.com
    Oon lukija :---)

    VastaaPoista
  6. Johanna
    johannawestman@hotmail.fi
    lukija oon !

    VastaaPoista
  7. Tdiia

    tiianblogi@hotmail.com
    Olen lukija ! :-)

    VastaaPoista
  8. Jasmine

    jasmine.sora@hotmail.com
    oon lukija (:

    VastaaPoista
  9. Laura_
    laura.niska@hotmail.com
    ooon lukija :)))

    VastaaPoista
  10. MariaMM

    maria.moi.moikka@gmail.com
    Olen lukijas

    VastaaPoista
  11. Marja
    marjauu93@gmail.com
    Lukija oon, ja tuo cityshoppari kuulostaa tosi mielenkiintoselta :D en ollu ikinä kuullukkaa, harmi ku on niin hintava ettei kehtaa puhelimeen hankkia :)

    VastaaPoista
  12. Jennimoi.
    jenni.elinaa@hotmail.com

    juu lukija oon :-)

    VastaaPoista
  13. Rosaannika
    rosa-annika@windowslive.com
    ja lukija joo :D

    VastaaPoista
  14. Mira

    oon lukija, mira.marjomaki@netikka.fi

    VastaaPoista
  15. Tuuli
    tuuti.lounela@hotmail.com
    Lisäsin tuon kuvan ja linkin blogiini ja olen tietysti lukija (:

    VastaaPoista
  16. Ada
    adalmiina.kilpelainen@gmail.com
    oon lukija:-)

    VastaaPoista
  17. Evetsu
    ueveliina@gmail.com
    oon lukijana mut en jaksa laittaa sitä kuvaa blogiin ym. c:

    VastaaPoista
  18. Ella

    elluska99@hotmal.com En käytä kovin usein s-postia joten jos ihmeen kaupalla voittaisin palkinnon kannattaisi ilmoittaa blogini puolelle! http://ellust.blogspot.fi/

    Oon lukija:)

    VastaaPoista

  19. Titta
    tinsku.uu@gmail.com
    (olen lukija) :)

    VastaaPoista
  20. Pinja pins-ku@hotmail.com oon lukijaa (:

    VastaaPoista
  21. Luen nimellä Ronja
    Ronjakuvaa@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Meltsu
    melissa.rindell@saunalahti.fi
    ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  23. Veeruska
    veera-97@hotmail.com
    ja olen myös lukija :)

    VastaaPoista
  24. jenni

    nennus98@windowslive.com

    http://jjenniii.blogspot.fi/2013/03/26032013-mainostusta-taas-talla-kertaa.html

    VastaaPoista
  25. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  26. Kodzilla

    http://www.iiidasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  27. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aattelin tähän vaan kirjottaa et mun blogi oli hetken poistettuna et jos kävit sillon.... :D

      Poista
  28. jenniii:-) ..lukija oon!
    jjhenq@hotmail.com

    xx, Carpe fucking Diem

    VastaaPoista
  29. Mui & on lukija

    parawee.mui@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Elsu
    ella.98@live.fi

    oon lukija :)

    VastaaPoista
  31. Aino
    ainokingi@gmail.com
    lukija oon :3

    VastaaPoista
  32. Jenni
    jenni-whoownsmyheart.blogspot.fi
    Olen lukija! :--)

    VastaaPoista
  33. Iida
    iippa.00@hotmail.con
    Ja oon lukija! :)

    VastaaPoista
  34. Riikka-Maria

    riikkamaria-vee@gmail.com

    http://riikaneleganssi.blogspot.fi/2013/03/emilian-emilia-christine-blogissa-on.html

    VastaaPoista
  35. nooruuuu

    nooramyllyneva@gmail.com

    no blogin tiijät mut en jaksa mainostaa :D

    VastaaPoista
  36. Mirvas
    mirva_s@hotmail.com
    lukija olen (:

    VastaaPoista
  37. millaaaz
    milsu98@windowslive.com
    olen lukija :)

    VastaaPoista
  38. unu
    unubloggaa@gmail.com
    ja lukija olen :--)

    VastaaPoista
  39. Heli
    heli.uitus@gmail.com
    ja lukijana oon jo kans:)

    VastaaPoista
  40. Maria
    maria.toivainen@gmail.com
    lukijana olen

    VastaaPoista
  41. juliaangelika
    juliakerkela@gmail.com

    VastaaPoista
  42. oon lukija emppuu tai emujulia kumpi sulla ny näkyy:)
    emu.1999@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. ihana blogi ja toi banneri on upee<3
    Oot myös tosi kaunis !

    Käythän kattoo meiän blogin
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  44. emmaax
    emma.makelainen@hotmail.com
    oon lukija^^

    VastaaPoista
  45. Nepa
    olen lukija :)
    nepaliini.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  46. veeeeeera

    oon lukija ! (:
    veerah99@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Oon ollu jo kauan lukijana ja saanacyrus sähkäri: saansku@gmail.com ja blogi: itsjustordinarygirl.blogspot.fi

    VastaaPoista
  48. emmakatariina

    emma.lahti@luukku.com

    lukija oon :)

    VastaaPoista
  49. Iltsu

    lukija oon (:

    mintsu98@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Oon lukija ja Oona :)

    omppu.salonen@gmail.com

    VastaaPoista
  51. oon lukija nimimerkillä ainoo :)

    salo.aino@suomi24.fi

    VastaaPoista
  52. Alexandra
    alexandra.jaakkola@gmail.com
    Ja oon kans lukija (:

    VastaaPoista
  53. Riikka

    riikka.waara@elisanet.fi

    c:

    VastaaPoista
  54. siiri-jessica!
    siiri10@hotmail.com

    ja oon lukijana :)

    VastaaPoista
  55. Siiri

    siituliini@gmail.com

    Oon lukija:)

    VastaaPoista
  56. Aino
    ainoleijona@gmail.com

    Oon lukija:)

    VastaaPoista
  57. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  58. Nita

    nita.eskolin@hotmail.com

    Oon lukija (:

    VastaaPoista
  59. MIKÄ PUHELIN SUL ON

    VastaaPoista
  60. Kiia

    kiiahk@elisanet.fi

    lukija oon ollu jo pitkään:)

    VastaaPoista
  61. Milla
    millamannermetsa@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. lily
    lilysteffy@hotmail.com
    oon lukia:)

    VastaaPoista
  63. Tiia
    tiiaroosaa@gmail.com
    Lukija oon (:

    VastaaPoista
  64. linda
    lindabloggerr@gmail.com
    ja lukija oon(:

    VastaaPoista
  65. pauliina
    pauliinamursu@gmail.com

    ja oon lukija :)

    VastaaPoista
  66. Sanni
    sanni.lindholm@hotmail.com
    & lukijaksi liityin just äsken löydettyäni blogis facebookista (:

    VastaaPoista
  67. Sinappikauha
    jennimoi1@hotmail.com
    ja oon lukija :D

    VastaaPoista
  68. Jenna & olen lukija:)

    jenna.anttonen@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Anni olen moi ja olen lukija ;)
    annisuvi@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Jasmin

    jassuinassuin@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. carolinaa & olen lukija :)

    carolina.martonen@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!