© Layout by Julia E.

LAPSUUS

torstai 7. maaliskuuta 2013

Oon kauan ajatellut että voisin tehdä tämmösen lapsuuspostauksen ja nyt päätin sen tehdä! Kun hiihtolomalla selailin mun vanhoja valokuva albumeja! Hei kertokaas samalla mitä mieltä olitte tästä postauksesta ja haluisitteko vaikka tulevaisuudessa lisää kuvia :) ?
0323
Minä synnyin tähän maailmaan 5.lokaakuuta vuonna 1998! Synnyin tosiaan ensimmäisenä lapsena tähän perheeseen ja jopa kolme viikkoa etukäteen! 0329
Tästä kuvasta tykkään ehkä eniten! Jotenkin hellusesti istun aivan karmiva mekko ja huivi päässä heinäpaalin päällä! 0359
En oikeestaan kauheesti ottanut kuvia musta kun olin ihan vauva, kun ne oli jotenkin tosi epätarkkoja. Mutta tässä nyt jotain kuvia : 0342 0386 0380 0348 0350
0385 Urheilin jo paljon pienenä, hiihto ja yleisurheilu tais kyllä olla yhet suosikeista. Myös ison hevosen selkään on jo pikkusena päästy. Mulla on pikkusena aina ollut polkka hiukset ja otsahiukset. Ja ensimmäiset lapsuuden vuodet olin suurimmaks osaks kalju.. Collage2 Collage 0362
Ikääkin tuli koko ajan lisää ja tässä kuvassa täytin jo kuusi vuotta! Meillä oli aina tapana synttäreinä tuoda aamupala sänkyyn! Kuten tuossa ylemmässä kuvassa voikin huomata että mulla on toi pehmolelu koira ja tässä synttärikuvassakin se mun sängyssä on! Kyseinen koira löytyy vieläkin mun huoneesta ja oon saanut sen ½ vuotiaana messuilta, isän ostamana. Pari kertaa tälläkin koiralla mennyt pää poikki..

´ 0358 0372
Näissä kuvissa oonkin jo paljon vanhempi mitä edellisissä. Ylemmässä kuvassa on parhaankaverini Tiinan kanssa ekan kouluvuoden kevätpäättäjäisissä. Alemmassa kuvassa taidan olla 9 vuotias, koska vieressä pikkuvauvana on Kevin, pikkuveli, jonka kanssamulla on ikäeroa 8 vuotta.

Emilia

67 kommenttia:

  1. hah ei juma ku hellunen!! :DD♥ ja kans Tiinakin xd♥

    VastaaPoista
  2. haha vitsi oot söpö ! näytät vieläki ihan samalta :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, kieltämättä parissa kuvassa paljon yhtäläisyyksiä! :)

      Poista
  3. tosi ihana postaus :--D ää oot ollu söpö lapsi.. oot kyl vieki :D

    VastaaPoista
  4. aaw sinä !<3 ja toi koira , ku leikkasit silt karvoja ku luulit et ne kasvaa :> t.heeidii

    VastaaPoista
  5. vähänkö ihana postaus , oot ollu tosi söpö lapsi :) voisin itekki väsätä tämmösen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :) Joo tee ihmeessä!:)

      Poista
  6. ihana postaus:)

    http://nevermindnevermind.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. voi ihana!! oot ihan saman näkönen oikeesti aw :3 ♥

    VastaaPoista
  8. aww söpö oot :3
    ootv kyl samannäköne ku nytki :o
    sinö ja tiina ootte kyl tos yhes kuvas tosi söpöi! ♥

    VastaaPoista
  9. Emmä kestä! Sähän oot ollut ihana jo vauvana. Ihania aww kuvia! Tosi kiva postaus!
    clarahappilyeverafter.blogspot.com
    Kurkkaa jos uskallat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon, käyn kurkkaas sun blogin! :)

      Poista
  10. Ihania kuvia ja tosi ihana aww postaus muutenkin!
    clarahappilyeverafter.blogspot.com
    Kurkkaathan? :)

    VastaaPoista
  11. ihana postaus! oot ollu söpö, niinku kaikki pikkuset, ja samaa näköä vielki löytyy! :--D ♥

    VastaaPoista
  12. Ihana postaus. Oot ollu pienempänä tosi söötti <3 :D Hauskoja kuvia!

    VastaaPoista
  13. oot ollu iha ylisöpö pienenä !;D

    VastaaPoista
  14. Ihana blogi sulla! :)

    Kurkkaa, ja liitythän jos kiinnostaa:
    loveandfashionn.blogspot.com

    Ja me voidaan sitten liittyy sun! :)

    VastaaPoista
  15. voi kuinka ihana ja rohkee postaus :)! mulla on ollu muuten samanlainen keltapunainen takki :D

    VastaaPoista
  16. Oot aina ollut yhtä söpö ♥
    http://ronjakuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. Kiva tämmönen postaus, aika rohkeeta laittaa itsestänsä lapsuuden kuvia tänne.. :o
    Mutta joo, mitä voin sanoa ? IHANA BLOGI :-) onneks oon jo lukija.

    VastaaPoista
  18. Oiiiii kun olet ollut söötti! Ihana sama hymy kun mitä näkee sun nykypäivän kuvissa! Voi että, ihana postaus ja kyllä voisin katella tämmösiä kuvia lisää toistekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!:) Jep huomasin samaa, että ollu ihan samanlainen hymy! :D

      Poista
  19. miten muute teit tän, otitko järkkärillä kuvia paperikuvista, vaiko skannerilla: )?
    oot kyllä ollu tosi söpö pienenä, ja nätti nykysinkin :>!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin järkkäril kuvat paperikuvista! :) Kiitti!

      Poista
  20. oooi mulla oli samanlainen koira pehmolelu ku sulla tossa kuvassa missä sul on pelastusliivit päällä laiturilla! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi toi on aivan super ihana pehmolelu♥!

      Poista
  21. eikä awwwwwwwwwww XD<33

    VastaaPoista
  22. ihana oot! :) tee enemmän kuvapostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Laitetaan idea korvantaakse! :)

      Poista
  23. tää ei nyt liity tähän postaukseeen, mut tarttisin apuu, ku sul on tollane like this nappula, ni oon yrittäny laitta kans sellasta, mut mulla on käyny sillee, et se ei ooo tullu mun blogiin. oon painanu aina tallenna ja laittanu siihen kohtaa ruksin ja kattonu esikatselust, et se tulee, mut ei oo vaa tullu :( osaisitko neuvoo miks ei? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! :) eli sen saat näin: ulkoasu > blogitekstit > ja sitten se toiminnot kohta! :-)

      Koita laittaa vaan uudelleen ja uudelleen! Ja varmasti kattoo et kaikki jutut on oikein, jos ne ei toimi, niin sitten en kyl osaa auttaa! :(

      Poista
  24. Vähä sulosia kuvia :))

    MINÄKI OON SYNTYNY 5.10.98 :D:D

    > sinisellataivaalla.blogspot.fi

    VastaaPoista
  25. voii ku sulosia kuvia !! :D ikävöin nii paljon lapsuus aikaa, ku ei tarvinnu huolehtia juuri mistää :---D

    withsylvia.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!