© Layout by Julia E.

IT'S A BEAUTIFUL DAY AND I CAN'T STOP MYSELF FROM SMILING

maanantai 1. huhtikuuta 2013


108 142 167 CollageEaster Pinkkipaitaonjees Heipä hei, täällä kirjoittelee super iloinen bloggaaja! Pääsiäinen on mennyt mulla tosi hyvin, sain kuvattua yhden videon *KLIKS* Ja aivan älyttömästi ihan kivoja kuvia! Pääsiäisestä taitaakin tulla kaksi postausta! No mitäs mä sitten oon tehny koko pääsiäisloman. Ollu kotona! Huippua oikeesti, niin ihanaa. Kun normaalisti treenaa + valmentaa 7-8 kertaa viikos, niin pari vapaata päivää on ihan super ihania aina vaihteeks Monen blogista luin myös kuinka ne on syöny aivan liikaa suklaata, niinpä oon minäkin!  Ja siis vaikka mun koko loma nyt melkeen menikin uudessa sängyssä makoilessa, jipii! Niin oon kuitenkin ehtiny loppujen lopuks tehä vaikka ja mitä! Oon postaillu joka päivä lomalla, käyny pääsiäiskokolla, käynyt mummin luona, syöny ekaa kertaan elämässään lammasta, jutellut aivan älyttömästi ihanille ihmisille Ja kuunnellu älyttömästi musiikkia, nytten on mun spotifynkin käyttö aika ummessa. Jotenkin ton preriumin haluisin, just kun rahaa pitäis säästä vähän kaikkeen. Ja toi Michael Bublen biisi on ihana ja pirtee! Hei toivottavasti ette oo menny mihinkään aprillipiloihin lankaan tänään! :--)

Emilia

46 kommenttia:

  1. miten saat sun kuvista nii valosia ja hienoja ! kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuvailen valoisalla ajalla ja muokkaan valoisuutta. Kiitti :)

      Poista
  2. Kuinka oot saanu kuvat & tekstin leveydet samaan kohtaan ? :) täst ois paljo apuu !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en mä mitään erikoista tee, keskitän tekstin :) ?

      Poista
  3. Ihania kuvia, tuli nälkä:D! Mäki oon syöny suklaata ihan himona..! Oot tosi kaunis<3!

    VastaaPoista
  4. kivan paljon kuvia, tekstiäkii on ihan kivasti. blogin ulkoasu on siisti:)

    heppahullujenaatteita.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. tekee mieli vohvelii ku näin ton kuvan :D nam!

    VastaaPoista
  6. Kiva ja pirteä postaus, ja niinkuin aina, ihania kuvia! ;D
    Oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  7. Vo eii sie olat iha toso kaunis!! Älä valitta näist kirjotussvirheis ku on känykäl ni vqikee kirjotaa enkä jaksa jorjaa virheitj xD Laisska mimän :D
    Ek

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ei se mitään! Ajatus tärkein, kiitti :)

      Poista
  8. nypiksää ollenkaa sun kulmias...

    VastaaPoista
  9. hienoja ja tosi laadukkaita kuvia! :)

    VastaaPoista
  10. Mikä kamera sul on? Upeit kuvia:)!

    VastaaPoista
  11. ihana postaus ! :)

    letmusicmove.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. sulla on aina ihanan tarkkoja kuvia!

    VastaaPoista
  13. ihania kuvia! oot super kaunis♥

    VastaaPoista
  14. ihania kuvia ja oot ihan hirveen nätti :)!

    VastaaPoista
  15. no on ihanan värikkäitä kuviaaa ja kindermunat<33 :D

    VastaaPoista
  16. Sun blogis on niin pirtee ja ilonen! Sun hymys kyllä tarttuu tänne ja tätä on vaan ihanaa lukea! ♥

    VastaaPoista
  17. Tykkään sun blogistas ku noi kuvat on tollasii tarkkoja ja kirkkaita ja muutenki näit postauksii on mukava lukee :--)

    VastaaPoista
  18. Ompa upeita kuvia, ja oot todella kaunis! :-)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!