© Layout by Julia E.

PILOT GLASSES

perjantai 5. huhtikuuta 2013

06030499 05248 0574
Farkkuliivi - Kirppis    Raitapaita - Gina Trivot   Kaulakoru-nimesi.fi   Aurinkolasit - H&M (kaverin)
0599
Heippa taas! Tässä sitä taas ollaan postaamassa, tuleeko multa nyt liian paljon postauksia, mielipiteitä teiltä? :-) Mutta mennään nyt suoraan asiaan eli viime maanantaina siinä pääsiäisloman lopuilla kävin kaverin luona ja päätettiin mennä kuvaamaan. Myöhemmin tulee kuvia myös mun kavereista, mutta päätin tehä tästä postauksesta nyt tälläsen. Tosiaan noi pilottilasit on mun kaverin, mutta mä haluisin ittellenikin sellaset, mitä tykkäätte sopiiko ne mulle? Muutenkin tykkään tosta asusta aivan valtavasti, ja sen huomasin ihan just kun olin tota raitapaitaa kaappiin viemäs niin huomasin että kyynerpäässä reikä, nyyhkis :c Mutta en ajo siitä välittää lempparipaita on lempparipaita ja se ommellaan kiinni!
   Nyt muuten todellakin huomaa että on kevät. Ekat converse säät aurinko paistaa, lumi sulaa ja muutenki kaikki tuntuu olevan niin paljo paremmin! Koulussakin on nyt tosi rauhallista eikä tartte oikeestaan lukee mihinkään kokeisiin, mutta tässä on vaan yks huonopuoli, sitten ne kaikki kokeet tulee yhdessä kasassa ja niitä on hirmuisesti! Mutta ei mulla mitään muuta ollut! Hyvää kevättä kaikille! :--)

Emilia

37 kommenttia:

  1. Mä rakastan noita laseja! (: ++ kivoja kuvia sulla ^^

    VastaaPoista
  2. kivat lasit! oon miettiny jos itekki ostais tollaset, ku itelläni on ne wayfarerit(?) eikä ne mun mielestä sovi mulle yhtään..
    Postauksia ei oo mun mielestä liikaa, mut tietty oman mielen mukaa niitä kannattaa tehä! :) ♥

    http://www.iiidasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki on wayfarerit, mä kyl tykkään niist, mut noi pilotitki super kivat, kiitti ! :) <3

      Poista
  3. oot tosi kaunis & ihana blogi + ihanat lasit :3

    → http://www.peoplehaveonlyonelife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. apua, ihana blogi, ihania kuvia, ihana ulkoasu.... alemmuuskompleksi iskee

    ☆ milla-myperspective.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiiitos! :) Käyn kattoos sun blogin! :)

      Poista
  5. Noi sopii sulle + ihana asu<3!

    VastaaPoista
  6. Ihanat noi lasit, sopii sulle + ihana asu!
    Sun postaustahti on mun mielestä aivan sopiva, ainakin mun aikatauluihin. :D

    VastaaPoista
  7. noi lasit sopii sulle süperhyvin & täydellinen asukokonaisuus !:)<3 Etkä ainakaan mun mielestä tee yhtään liikaa postauksia, sillä käyn kaksi - kolme kertaa päivässä kattomassa sun blogiasi, että onko uutta postausta ilmestynyt! :D Ihanan laadukkaat kuvat ja tekstitkin hyvää! :')

    VastaaPoista
  8. Ihana asu ja tosi hyvin sopii sulle noi lasit. :)

    VastaaPoista
  9. Sori tää ei liity aiheeseen, mutta milloin tei sun adsense tilin ja miten se tehdään ? tarvitseeko siinä olla 18v ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo adsense tiliä! :) Joten en osaa auttaa, mutta googlesta voit hakee varmaan ja löydät vastauksen! :)

      Poista
  10. Itelläni on noi kyseiset lasit ja pidän niistä ihan hirmusesti :)

    www.yksipalaminusta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Kivoja kuvia, tykkään sun bannerista :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. noi lasit sopii sulle tosi hyvin!

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. iha superkiva asu toi :) itekki haluisin pilotti lasit mutta peilillä.. mistään eivaan tunnu löytyvän halvalla :<

    http://auringonpaisteikkunassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä cubuksessa on tollaset pilotit peileillä!:) Kiitti!

      Poista
  14. Ihana tuo banneri :) Ja oot ihan sika nätti :3 Osaat kans kuvata hyvin :) Liityn :)

    VastaaPoista
  15. tosi kiva asu & oot kaunis :)!

    VastaaPoista
  16. Lasit sopii sulle ja postauksia ei tule liian paljon. Musta tuntuu myös, että kohta kaikki kokeet on samassa kasassa nyt kun ei oo yhtään. :)
    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. oot tosi nätti ja kiva asu ! kans ihana blogi :)

    igonnashowyougirl.blogspot.fi

    VastaaPoista
  18. Ei mun kommentti tullukkaa. :-( Mutta osta ihmeessä!

    VastaaPoista
  19. Ite oon harkinnu et haalisin ittelleni ton tyyppiset aurinkolasit, mutta mun naamalle ne ei oikeen oo ainakaa sopinu. Mulla on joka ainut vuos kauhee rumba näitte aurinkolasien kans. :D


    http://taivaan-porteilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!