© Layout by Julia E.

JUST FOR INFORMATION

torstai 4. heinäkuuta 2013

ripari
Heippa vaan! Minäpä lähden rippileirille tänään ja palailen 11.7 ja konfirmaatio on 14.7. Postausta koko leiristä on todellakin tulossa heti kuin vaan ehdin. Oon tehnyt teille hieman postauksia koko rippileirin ajaksi ja todennäköisesti postauksia tulee yhtä useasti kun normaalistikkin :-) Toivon että ootte superaktiivisia kommentoijia kun oon riparilla! Vastailen kommentteihin heti kun kerkeen. Jos haluaa nähdä ja seurata mun juttuja riparilla kannattaa klikata instagram auki ja ruveta seuraan Emmppuh käyttäjää eli minua! :-) Eipä mulla mitään viettäkää te hauska viikko, minä lähden rippileirille!


Emilia

13 kommenttia:

  1. mooi (: oot kaunis ja voitko tehä semmossen linkkaa blogisi jutun ja sit valitsisit viis tai kolme parasta blgia mitä seulle on linkattu ja perustelet ne ja sillee (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, se postaus onkin jo nyt käynnissä! :-)

      Poista
  2. Ootko sä hyppäämässä tuolta kalliolta ? o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että toi kuva on jostain weheartit:stä tai jostakin :)

      Poista
    2. Jooo kuvat on weheartit'stä unohdinkin mainita! :-)

      Poista
  3. pidä hauskaa. :) itel ainaki oli tosi kiva ripari toivottavasti teilläkin on.

    VastaaPoista
  4. Oi, huikeeta rippileirii! :-) Mulla on omani vasta elokuussa.. :-d

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! (: Mulla on muutes konffis samana päivänä ku sulla =)

    VastaaPoista
  6. Hyvää rippileiriä!! Ihanaisia kuvia :-) <3

    VastaaPoista
  7. pida hauskaa leirilläs! :) ja ihania kuvia :3

    VastaaPoista
  8. toivottavasti on huikea rippileiri! pidä hauskaa! :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!