© Layout by Julia E.

PARIT JULKAISEMATTOMAT KESÄKUULTA

perjantai 19. heinäkuuta 2013

281hairpus 587 mussi 591 016
Tässä postauksessa on sekalaisia kuvia kesäkuun ajalta. Itseasiassa koko kesäkuu on mennyt tosi hyvin ja oon saanut uusia ystäviä joista on itseasiassa tullut heti tosi tärkeitä. Jos nyt tässä postauksessa vaikka vähän miettis millainen loman alku on ollut niin itseasiassa todella todella ihana! Vietin iskän luona kesäkuun kaks viikkoa ja hyvät ystävät helsingistä pääsi käymään täällä. Me käytiin Powerparkissa ja pidettiin hauskaa. Perheen kanssa käytiin myös Viking Line Grace laivalla. Ihan huippu eka kuukausi ollut kesälomasta, mutta odotan lisää heinäkuulta.

Emilia

31 kommenttia:

  1. heinäkuuhan on jo puolessavälissä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, mutta halusin ottaa kesäkuun kuvia joita en oo julkaissut, niitä löytyi aika paljon! :-) Välillä on kiva palata ajassa taaksepäin!

      Poista
  2. oikeesti sait mulle niin hyvän olon tänää ku katoin oman ig'n ja siel ilmotuksis oli sit et olit tykänny mun kuvasta! pikkujuttu mut mulle se merkkas tosi paljon koska oot yks mun suosikki bloggaajista :) kiitti sulle, oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla, yritän tykkäillä teijän lukioiden ig kuvista aina välillä! :-) Olet ihana!♥

      Poista
  3. söpö kissanpentu :3

    http://learhowtoseethelight.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, mutta se on kasvanut jo niiin paljon! :-(

      Poista
  4. Ootko ottanu kuvat jollain eri kameralla, kun jotenkin on huonompi laatu kun yleensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ottanu näitä canonin 600D ja mun omalla (nikon d3100) mut noita canonin kuvii on jouduttu siirtään mulle joten laatu kärsii :/

      Poista
  5. ihana toi eka kuva!! :0 on kaikki muutki ja toi sun konffis postaus oot nätti ja rakastan sun blogiis edelleen.! :) <3

    VastaaPoista
  6. tosi söpö kissa :3
    ja upee toi eka kuva ! :)

    VastaaPoista
  7. oootko millä kuvannu nää, ku on niin huonolaatusia ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten tuossa aijemmin kerroinkin että kaverin canon 600d'llä on otettu ja ne on pitänyt siirtää minulle ja siirto vaiheessa laatu kärsinyt sitten melko pahasti! :-( Poikkeustilanne onneksi vain.

      Poista
  8. Söpö kissa! Ja ihana postaus muutenkin!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sitä blogia joka kommenttiin tarvi linkata :D

      Poista
    2. Kiitos Paljon emmu! :-) Tottakai emmu saa sen blogin linkin laittaa kommentin perään jos haluaa! :-)

      Poista
  9. Moikka! Blogissa olis sulle yks "ylläri"! :) Eikun katsomaan :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu! :-) Meenpäs kattomaan, kiitos! :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!