© Layout by Julia E.

PIENTÄ PERHELOMAILUA

torstai 25. heinäkuuta 2013

746
Heippa vaan, vihdoin sain valmiiksi tämänkin postauksen. Tässä on teille perhereissulta hieman kuvia. Aloitettiin meidän matka tutusta ja turvallisesta Ikaalisten kylpylästä. Käytiin uimassa ja perheen pienimmät meni titi-nalle taloon ja me isoimmat jäätin hotellihuoneeseen. Aamulla käytiin ihan loistavalla aamupalalla ja lähdetiin kohti Tamperetta. 748 idkuva 800 särkänniemi 767
Tampereella mentiinkin sitten suoraan Särkänniemen huvipuistoon. Paikka oli erittäin tuttu minulle, monta hyvää laitetta löytyy ja en ollu käynyt siellä viime vuonna jolloin sinne oli tullut uutuutena Angry Birds Park, nopeasti kävelin sen ohi, mutta paikka näytti todella kivalta jos miettii pieniä ala-aste ikäisiä lapsia. Käytiin kurkkaamassa myös delfiinejä, mutta olin vähän pettynyt niiden esitykseen :-( ! 907 902
Seuraavana päivänä mentiin Lempäälään Ideaparkkiin. Shoppailtiin äitin kanssa monet paikat läpi ja paljon ostoksia tehtiin, näistä lisää sitten ihan omassa postauksessa. Perheen pienemmät olivat tällä kertaa viettämässä aikaa Funparkissa, joka oli ihan super hauskan näköinen paikka, haha! 939 959
Viimeisenä päivänä mentiin kohti Tuuria, jossa hieman tehtiin edullisia ostoksia käytiin huvittelemassa miljoona tivolissa ja mentiin meidän vuokramökille, joka oli todella siisti! Siellä mökillä me saunottiin, pelatiin korttia ja syötiin herkkuja. Aamulla pelattiin myös mölkkyä mutta lämmin ja pehmeä sänky ei saanut mua pelaamaan mölkkyä joten jäin sisälle. Mulla oli kuitenkin ihan mukava reissu ja oli kiva nähdä taas uusivanhoja paikkoja! Ootteko te tehneet jotain kesäloma reissuja tänävuonna :-)? 



Emilia

81 kommenttia:

  1. Näyttipä kivalle reisulle! :)
    Me käytiin kesäloman alussa Fuengirolassa ja huomenna lähetään Helsinkiin!

    http://roosanover.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Wau onneks mäkin pääsen Espanjaan syksyllä! Hyvää reissua! :-)

      Poista
  2. Ihania kuvia! :-) Joo itekkään en enää nykyään hirveesti tykkää noista delfinaarioesityksistä, pienenä ne oli pakko käydä. Sisko kävi tässä kuussa Särkänniemessä ja tuolla delfinaariossa ja niille esitettiin vaan joku video, ja delfiinit uiskenteli vaan siellä vedessä, ei tehny ees mitään temppuja niinku ennen. :o
    Mutta niin, varmasti oli tosi mukava reissu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mekin nähtiin 20 minuuttia kestävä opetusvideo delffiineistä ja kaks delfiiniä teki yhteensä joku 10 temppua. :-) Olihan ne temput huikeita, mut ennen se on ollu ihan huikee show! :-) Oli mukavaa, kiitos Ansu! :-)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja ihania sämpylöitä, rupesin kuolaamaan melkein! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ne oli ihanan tuoreita ja lämpimiä! :-)

      Poista
  4. Vähänkö ihania kuvia!

    http://life-is-just-life-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja tykkään muutenki ulkoasusta todella yksinkertainen (---:


    → http://realworldwithsara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. hyviä kuvia!:-) reissulla meki käytiin ideaparkissa ja tuurissa!:-D

    → littlethings-nita.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhaha, ehkä ne on aika perus Suomen kohteita! :-)

      Poista
  7. oot sairaan hyvä valokuvaamaan!(= en tajuu mitä pahaa reissaamisessa vanhempien kanssa on? turvallisempaa se on kun yksin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko joku sanonut että siinä olis jotain pahaa? :-) Ei ainakaan mun mielestä, kiitos! :-)

      Poista
  8. tosi kiva tää postaus! lisää tälläsii <3:)

    VastaaPoista
  9. kivoja kuvia, kiva ulkoasu ! (---:



    BLOGINI http://noreflection-me.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Särkänniemellä on mukavaa :) Mulla ärsytti viimeks siellä delfinaariossa ku ne kouluttajat sano että ottakaa kamerat esille, niin just ku sen kameran sai päälle, ne delfiinit oli ehtiny jo tehä ne hienoimmat temput.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha, ne on kyllä super nopeita! On vaikea ottaa kuvaa! :-D

      Poista
  11. Ihana postaus lisää näitä! :) ja oon tehnyt montakin reissua tänä kesänä mutta en perheen kanssa oo kun käynyt lintsillä, mutta viime kesänä tehtiin samantapanen reissu kun te ja mentiin powerparkkiin perheen kanssa ja sieltä tuuriin sun muihin :-)

    VastaaPoista
  12. Mitä sä sit odotit niitä delfiineiltä? Ite kävin siellä viime vuonna ja mun mielestä ne temput oli huikeita ja olin ihan täpinöissäni :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olin joskus kolme vuotta viimeks ollut siellä ja silloin esityksessä esiintyi kaikki delfiinit kaikki teki huikeita temppuja ja pelasivat koripalloa yms. Mutta tänävuonan tutustuttiin niiden delfiinikouluttajien työhön 20minuuttia videon muodossa ja sen jälkeen kaksi delfiiniä teki 10 minuttia temppuja. Silloin kun olin viimeksi se oli paljon hienompi näytös! :-)

      Poista
    2. Aijaa, en tienny et se on muuttunu :o Viime vuonna ne teki koko ajan temppuja eikä näytetty mitään videota.

      Poista
    3. tosiaan niillä delfiineillä on ollu kiima-aika tässä läpi kesän, eikä ne voi varmaan pitää niitä kaikkia delfiinejä samassa altaassa, mut kun mä olin nyt heinäkuussa särkässä nii siel oli neljä delfiiniä sen videon lisäks esiintymässä.

      Poista
  13. Hei kiva postaus ! Luin ekan kommentin vastauksesta et oot menos syksyllä espanjaan. Koska oot menos ja minne sinne ? :) mä meen nimittäin barcelonaa syyslomalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin oon menossakin! Oon menossa ennen syyslomaa Malagan alueille! :-)

      Poista
  14. oli varmasti kiva reissu :) sulla on aina tosi upeita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi niin olikin! :-) Kiitos, ihana kuulla!

      Poista
  15. Toi reissu vaikutti tosi mukavalta, ja ihania kuvia!<3

    VastaaPoista
  16. tää postaus oli ihana! ♥ tästä välittyy tosi mukava fiilis :)
    ja joo, on tullut reissailtua jonkun verran kesällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti sulla on ollut kivoja reissuja :-)

      Poista
  17. ootko varma et haluut tietää mitä reissui oon tehny? no olin siel unkaris riparilla ja sitte ollaa reissattu mökillä ain iskän kans ja sitte mennää ens kuun eka viikonloppu POWERPARKKIIN :) ja sit emt emmä muista missä oon matkaillu mut oltii turus kiertää sukulaisii ja kaikkial oon käyny mut en ny muista mitää.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau kuullosta super kivalta kesältä! :-)

      Poista
  18. Ollaan käyty Ähtärin eläinpuistossa, Tuurissa ja Power Parkissa. :)

    aanimalia.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. tosi kiva postaus! vitsi mäki haluun särkkään :-D ollu varmaan tosi kiva reissu! :)

    VastaaPoista
  20. Kivoja ylivalottuneita kuvia :D Opettele kuvaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt tiiä onko mikään ylivalottunut kuva, mä tykkään ehkä enemmän että kuvat on valoisia ja kesäisiä! Jokaisella on oma makunsa! :-)

      Poista
  21. eihän se ois ollut 18. päivä kun olit ideaparkissa? olin ainaki mukavas näkevinäni sut !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinhan minä, todennäköisesti näitkin! :-)

      Poista
  22. Montako sisarusta sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis yksi niinkun ihan oikea. Kaksi velipuolta, toinen toki ei asu mun kotona. Ja sitten äitini miesystävän kaksi lasta, joita pidän sisaruksina. Joten yhteensä viisi :-)

      Poista
  23. Kivan näköinen reissu!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  24. Kivan näköinen reissu,ja hyvä blogi(: Saat uuden lukian! Kävisitkö kurkkaamassa minunkin blogini:
    http://talliillatapahtuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Roosa, käyn tietysti kattomassa! :-)

      Poista
  25. tosi ihania kuvia! itekkin kävin melko samanlaisen reissun (: poikkesin vaan helsingissä, mut muuten samat paikat tuli kierrettyä (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi Sonja ! :-)

      Poista
  26. Voisitko esitellä ton reissun ostokset täällä blogissa? C--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki on tulossa ihan lähipäivinä! :-)

      Poista
  27. Tosi kiva ja kesänen postaus!:)

    VastaaPoista
  28. Haastoin sinut:)
    http://sannacecilia.blogspot.fi/2013/07/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn katsomassa haasteen, mutta valitettavasti en kuitenkaan tee haasteita. Kiitos silti ! :-)

      Poista
  29. Hei näin sut tuurissa! :)) Oltii samoil hyllyil useesti, ja yritin tervehtiikkii mut et ilmeisesti kuullu. Mutta oot iha sikakaunis ja sulla on järettömän ihana blogi!♥ (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tätä myötä häpeää kun en ole kuullut! Olisit vaan tullut rohkeemmin moikkaamaan! :-) Kiitos on ihana kuulla Nea Maaria! :-) ♥

      Poista
  30. mun käsittääkseni sulla on kalansilmäobjektiivi?
    nii mikä kalansilmä se on ku niitähän on erilaisii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mulla toi kalansilmäobjektiivi. Mulla on Samyang AE 8mm 1:3.5
      Itse oon ainakin todella tyytyväinen siihen! :-)

      Poista
  31. Tosi kivoja kuvia ja tuo sun banneri on tosi kiva!:)
    kuulostaa ja näyttää ihan tosi ihanalta reissulta,ois itekkin kiva päästä tuommoselle "kierrokselle".
    Kävitkö särkänniemessä tornadossa? :))

    http://partsofmylif.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. Olin kanssa ihan vähän aikaa sitten tuurissa!!::) missä teidän vuokramökki oli? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en itseasiassa muista mutta se oli 15km jonnekkin päin Tuurista! :-)

      Poista
  33. Ihana blogi sulla, liityn lukijaks ! (:

    VastaaPoista
  34. OI sulla on ihania kuvia! :) aivan täydellinen blogi.
    Ooot tosi hyvä kuvaamaan ja sun blogia jää kyllä seuraamaan! :)
    sulla on muute aika mukavasti lukijoita :)

    VastaaPoista
  35. mä oon ollu jo tän blogin lukija jonkin aikaa:) tosi kiva tää !

    VastaaPoista
  36. kivoja kuvia(:

    http://lottavappu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  37. Kiva postaus! ja me lähetään huomenna helsinkiin ja näin sut tuuris!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hyvää lomaa, vaikka tuleekin hieman myöhässä! :-) Voi ei apua :-D!

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!