© Layout by Julia E.

RIPARI PART. 1

torstai 11. heinäkuuta 2013

63 45 068 347 493 530 786 595
Aivan upeelta riparilta palasin tänään. Tänään lähtiessä olin tosi onnellinen mutta samalla oli myös tosi harmillista. Meillä oli upee porukka johon mahtu laidasta laitaan olevia persoonia ja ihan mahtavia isosia, apusia ja ohjaajia! Sain monen monta uutta kaveria, joiden kanssa tulen varmasti viettämään vapaa-aikaani enemmän! Koko leiri kokonaisuudessakin oli niin onnistunut ja itseasiassa jotkut aiheet oli aika kiinnostavia, joten ilmottauduin isoskoulutukseen! Toki syksyllä saan vasta tietää lähdenkö mukaan, mutta kyllä mä uskon niin huikeen kokemuksen sain! :-)
    Torstaina kun lähdettiin kohti Lepikon leirikeskusta ja mua ärsytti. Koko porukka oli niin outo ja tunsin vaan kolme ihmistä. Koko ensimmäinen päivä meni tiloihin tutustumisella, kamojen puruilla ja sitten alotettiin ohjelma. Jokaisen päivän runko oli kohtuun samanlainen mutta kuitenkin joka päivä oli erilainen. Meillä oli mm. leiriolympialaiset, vapaa-aikaa, super paljon syömistä ja jumalanpalveluksia. Heti seuraavana päivänä tutustuin paremmin porukkaan ja vietettiin mukavaa aikaa! Koko leirin aika syötiin aivan sairaan paljon!!! Lisää kuvia on tulossa koko leiristä vielä toisessa postauksessa!
    Lähipäivinä mulla on teille ihan super kivaa kerrottavaa, iiks! :-)

35 kommenttia:

  1. ihana postaus! :) itekki olin just riparilla, ja vaikka alussa koko porukka vaikutti ärsyttävält, nii kyl me vikana iltana kaikkien kanssa halattiin ja itkettiin. Mäki menos isoskoulutuksee. mutnii sulla on tosi kiva blogi ja sillee. :Dd


    http://greetings-from-mars.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. huikee toi vika oikee kuva! niin hyvii muistoi et äääää ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä kyl tuli aika hyvä!! :-) älä vaan mut megajatkis?? :-) ♥

      Poista
  3. Munkin riparilla oli just kaikkea leiriolympialaisia ja syömistä kauheesti :DDd mut ihania kuvia ja varmasti oli hauskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, meillä oli kyllä super hauskaa! :-)

      Poista
  4. ihania kuvia!! (--: oli varmasti kivaa :3

    VastaaPoista
  5. Hehkeet hiukset mul xd nyt jo ikävä takas, pari lisä yötä lepikos ihanien ihmisten kans ei ois pahitteeks <3

    VastaaPoista
  6. upeita kuvia, sun blogi on aivan ihana! :-)

    VastaaPoista
  7. Upeita kuvia ja huippu ihana postaus, näytti ja kuulosti sairaan kivalta!:) Ootan jo innolla parin vuoden päästä olevaa ripariani. :D

    VastaaPoista
  8. upeita kuvia ♥ ihana postaus muutenkin !


    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. mää tiijän sun yllärin, indisi

    VastaaPoista
  10. Seurakunnan leireillä syödään aina :D:D nimimerkillä ensimmäisen vuoden isosena :D:D Ja vaikka eri seurakunnassa oonkin isosena, rohkeesti mukaan vaan, ihan huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha, tarkotus mennä jos riittää vaan aikaa!:-)

      Poista
  11. Ei vitsi toi vipa kollaasi !! :o ♥ se o iha sikahieno

    VastaaPoista
  12. ihana postaus kuten aina!! :) vitsi riparil oli iha sairaan kivaa. :) itekki oon ilmottautumassa isoseks. :)

    VastaaPoista
  13. Mullakin ripari oli tosi ihana kokemus!!! Itekkin ilmoittauduin isoskoulutukseen ja se alkaa ens syksynä, oon niin innoissani!! Isoskoulutuksesta on kuullu myös niin paljon positiivista koska mun veli oli just muutama viikko sitten toista kesää isosena! Ja mun onneks Cheerleading reenit ei osu samalle päivälle kun isoskoulutuks, koska oon myös a1-junnuis joten valmentajat ei kattois hyvällä jos olisin joka viikko yhen kerran poissa :D Paitsi nyt tosiaan on neljänä arkipäivänä reenit ja ainoona vapaa arki-iltana isoskoulutus! Mut uskon että se on sen arvosta, ainakin näkee kavereita paljon ;)! Oho tuli kiva romaani, mutta kivoja kuvia! Jään oottelemaan kakkososaa!!! Hyvää loppukesää sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama ongelma, kun harrastan cheerleadingia ja treenejä 3-4krt viikossa, mut jos päivät antaa mulle aikaa niin olen menossa isoseks! :-)

      Poista
  14. Ihana postaus ja toi viimeisen kuvan kollaasi on huikea!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Viimeinen lause: jotenkin arvaan että pääsit Indiedays Inspirationiin? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin just samaa;D^^

      Poista
    2. Enpäs paljasta vielä mitään! ;-)

      Poista
  16. noi "vesikuvat" on tosi siistejä :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!