© Layout by Julia E.

RIPPIKUVAT

lauantai 20. heinäkuuta 2013

konffis5 konffis3 rippikuvia rauniot konddiis konffis4 ruusu
Heippa! Minä olen nyt kotiutunut perhelomalta ja kuvia on siirretty jo koneelle ja ajattelin ruveta pian niitä hieman muokkailemaan ja luomaan postauksia. Kuitenkin koko tämän postauksen idea on minun rippikuvat viime viikonlopulta. Minun täti oli ottamassa näitä kuvia minulle ja näistä tuli todella kivoja, ainut asia on vaan että en osaa päättää lempparia. Mistä te tykkäätte eniten, tuliko teille jotain lempparia? Hyvää viikonloppua kaikille lukijoille



Emilia

69 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Ite tykkäsin erityisesti tosta, missä sulla on noi jalat upotettuna tonne veteen, etkä siis kato sitä kameraa siinä. Sitten kans toi viides kuva, eli se ruusukuva, missä istut siinä laiturilla, etkä myöskään katso kameraa, on ihana ♥

    VastaaPoista
  2. tosi kauniita kuvia kaikki! Tuo mekko oli kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toi mekko oli kyllä ihana, kiitos! :-)

      Poista
  3. Tuo ensimmäinen kuva on aivan ihana ja myös tuo neljännen kollaasin oikean puoleinen kuva on ihana:)

    VastaaPoista
  4. toi kolmanneks vikan oikean puoleinen on ehdottomasti miun lemppari! oot tosi kauniina ja tuo mekko on nätti :)

    VastaaPoista
  5. Hahah, mulla tais olla samanlainen rippimekko mut vaan eri värisenä!:D Ihania kuvia, mä tykkään eniten ehkä tosta ekasta.

    http://vilmae.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monilla oli toi mekko, haha! :-) Kiitti!

      Poista
  6. Nuo veden äärellä otetut kuvat on ihania ! Ja oot tosi nätti ! :)


    http://elisa-mykindoflife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Aivan ihania kuvia, oot luontainen malli :3 Lemppari on ehdottomasti kolmas!

    VastaaPoista
  8. tosi kauniita kuvia ! kuudes kuva, oikein puolimmainen kuva oli mun mielestä paras :)
    uuden lukijan sait, käythän kattomassa mun blogia? c:

    http://tiiiaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tervetuloa! Käyn tietysti katsomassa sun blogia! :-)

      Poista
  9. Ei noista voi päättää, kaikki on ihania! Oot nii kaunis<3

    VastaaPoista
  10. Kaikki on niin ihania ettei yksinkertasesti voi valita vaan yhtä! Oot niin kaunis!
    Mistä oot ostanu ton mekkos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon se on Vero Modasta. Talvella ostin mutta vielä ainakin meilläpäin pari myynnissä. :-)

      Poista
  11. Kaikki on liian hyviä!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Miks muuten käytät nuin paljon meikkivoidetta? :o

    + ihan kiva blogi! + kuvat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkivoidetta en kyllä kauheesti käytä ihan pisaran. Fitme'n meikkivoide on kyllä tosi mattapintaista niin ns. näkyy tosi hyvin! :-) Kiitos kuitenkin!♥

      Poista
  13. 6 kuva ja oikeanpuolimmainen on mun lemppari :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anonyymi, tykkäilen niistä kanssa ittekkin! :-)

      Poista
  14. upeita kuvia! olet niin kaunis :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Tosi ihania kuvia, oot kyllä kaunis! Lempparit on toisiksi viimeinen ja toka!:)

    VastaaPoista
  16. Vastaukset
    1. Se onkin ollu aika monen lemppari! Kiitos emilia!

      Poista
  17. Mun oma lemppari on toi kolmannen kuvan vasemmanpuoleinen! Sun hymys on siin tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  18. Voi kuinka kauniita! Ite tykkään tuosta ensimmäisestä tai tiiliseinää vasten otetuista :)

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellanoora, käyn kattomassa sun blogia! :-)

      Poista
  19. Tosi kivoja kuvia (: Musta toi eka on paras.

    VastaaPoista
  20. tosi onnistuneita kuvia kyllä! :) oot ihan hirmu nätti ja toi mekko on rakkaus.

    VastaaPoista
  21. vikan kuvan vasemman puoleinen on mun lemppari! :--)

    VastaaPoista
  22. Vastaukset
    1. Kiitos, tykkäsin siitä itsekkin ihan hirmuisesti! :-)

      Poista
  23. rakastuin tohon sun mekkoon :o
    muutenki oot tosi kaunis ja kiva blogi:)

    VastaaPoista
  24. Ihania kuvia ja oma ehdoton lemppari on kyllä toi eka. ♥

    VastaaPoista
  25. Ihania noi kaikki kuvat! Lempparit eka ja toisiksviimesestä oikeenpuolimmainen. <3

    VastaaPoista
  26. oot hirmu nätti, nuo kaikki kuvat on tosi kivoja! toi sun mekkoki on niiiin ihana! ♥

    VastaaPoista
  27. toiseksviimeisen oikeenpuolimmainen kuva ehdottomasti! :)
    iiihana mekko ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Ladsku, ittekkin tykkäsin mekosta erittäin paljon! :-)

      Poista
  28. Mä tykkään itseasiassa ainoastaan tosta viidennestä kuvasta:DNoita vikoja kuvia katsoessa mulle tuli mieleen, että onko toi mekko sulle liian pieni tai jotain, kun sen yläreuna kääntyy tollai oudosti? Ja muutenki se näyttää et se jotenki puristais:SVai halusiks sä vaan, että se on tarpeeks napakka etti putoo päältä?:D mut nätti mekko kuiteski! Mikä koko toi muuten on, mietin vaa ku oon itekin kokeillu tota:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho tarkotin kuudennetta kuvaa:D

      Poista
    2. Kun kattelin näitä kuvia huomasin itte kanssa että se mekko on vaan kääntyny siitä reunasta. Tosi ärsyttävän näköstä ja häiritsee mua ainakin tosi paljon. Tottakai halusin että mekko on sopivan kokoinen eikä tipu pois päältä. Mekko tais olla kokoa 38. :-) Kiitos paljon kuitenkin kommentistasi Anonyymi! :-)

      Poista
  29. Kaikki noi kuvat on nättejä! Mutta mun lemppari on ehkä ensimmäinen laiturikuva ja 3. kuva:)

    VastaaPoista
  30. älynätti toi mekko ja noi kuvat on kans ihania. kiva idea toi laiturivesihommeli.. eka ja viides on mun suosikkeja :)

    VastaaPoista
  31. Eka kuva on ehdoton lemppari! :)

    VastaaPoista
  32. oi vähä hienoi rippikuvii!:O♥, ja muutenki tosi kiva ja iso postaus!, jatka samaan malliin=)

    VastaaPoista
  33. mun mielestä paras on ehkä toi kolmannen kuvan vasen :)

    VastaaPoista
  34. Mun mielestä paras kuva on toi kolmannen kuvan vasemmanpuoleinen:) Noi muutkin kuvat on tosi upeita ja oot kaunis:3 Tykkään sun blogista tosi paljon !

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!