© Layout by Julia E.

WHITE SLEEVELESS CHIFFON BLOUSE

keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

jes
Näytä tuote tästä!
mustikka jees 36
Näytä tuote tästä!
38
Heippa taas! Päivittelen taas postausta ja nää kuvat on otettu alkuviikosta kun olin Nooran kanssa. Käytiin kuvaamassa sheinsidelta saatuja tuotteita eli parit topit ja piikkikorut. Yks paikka jossa haluttiin käydä kuvailemassa oli mun kodin lähellä oleva pikkumetsä. Mulle tuotti kovan ihmetyksen se että siellä oli mustikoita, osa oli tietty raakoja mutta suurin osa oli isoja ja kypsiä. Yleensä mustikat tulee vasta kesän loppupuolilla! No kelpaa se ainakin mulle koska oon kauhee marjan ystävä, varsinkin mansikan!
    Ehkä kuitenkin nyt pitäis mennä melkeen koko postauksen pääasiaan eli tohon huippu söpöön paitaan Sheinsidelta. Oon ettiny kauan jotain röyhelömaista toppia tässä oli pari kerrosta röyhelöä joten ajattelin että olis tosi kiva. Kesällä muutenkin hihattomat paidat on niin ihania! Tääkin on tosi ilmavaa kangasta ja paidasta näkyykin hieman läpi. Itte pistän alle bandeun ja mun mielestä näyttää ihan kivalta! TÄSTÄ pääsette ihailemaan paitaa verkkokaupan sivuilta, näitä ei ole enää muuten montaa jäljellä! Toi piikikäs kultainen koru on kans ihana ja sitä voi yhdistellä moniin asuihin, varsinkin syksymmällä esim. neuleisiin! Mun mielestä samantapasia oli talvella myynnissä bikbokissa. TÄSTÄ Pääset tsekkailemaan tuotetta verkkokaupan sivuilta, valitettavasti koru on loppuunmyyty. Mutta saattaa tulla jossain vaiheessa lisää! Hei mitäs te tykkäätte näistä tuotteista, musta nää on super ihania! :-)


Emilia

52 kommenttia:

  1. uu tuo paita on ihana! :----) mie oon kans ihastunut sheinsideen ihan liikaa! ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! :-) Sheinside on kyllä ihana kauppa!

      Poista
  2. Aivan ihana paituliini! Ja kaunis emilia! :-)

    VastaaPoista
  3. Hei miten sait ton yhteistyön sheinsiden kanssa, otitko ite yhteyttä sinne vai ottiko he suhun päin? :) Kiitos jo etukäteen jos vastaat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Anonyymi!

      Sheinsidelle tosiaan haetaan muotibloggaajaksi! Siellä on tietyt kriteerit jotka pitää täyttää ja sitte kaikki tiedot. Ja tossa on ihan suora linkki sille sivulle mistä löydät kaiken tiedon! http://www.sheinside.com/read_policy.html

      Poista
  4. Apua oot niin kaunis! Ja ihana toi paita! Ja oothan sä muutenkin aika ihana!

    VastaaPoista
  5. oi ihana tuo koru ja paita, oot tosi kaunis ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nekku, mustakin ne on super söpöt! :-)

      Poista
  6. mä tykkään tosi paljon tosta korusta! (: muutenkin oot tosi nätti ja tuo paitakin on kiva, sopii sulle (-: nättejä kuvia :3

    VastaaPoista
  7. Ihan sairaan upee toi koru! Oot ihan sairaan kaunis ja tykkään saun hiuksista tosi paljon! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon. Hiukset tuleekin kokemaan pientä muodonmuutosta lähiaikoina! :-)

      Poista
  8. Iha täydelliset noi vaatteet ja sinä! <3

    VastaaPoista
  9. wooow, ihana toi kaulakoru!<3 & paitakin on tosi kiva:) säkin oot kaaaaunis:3 !!

    VastaaPoista
  10. Todella ihana paita, tommosen mäki haluun :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Anni käyppä kattelemassa sheinsiden sivulta! :-)

      Poista
  11. Yli hieno toi koru! Ja kiva postaus taas :-)!

    VastaaPoista
  12. Saittekste noi tuotteet blogin kautta? :) Ja ihania oli :3

    VastaaPoista
  13. sulla on oikeesti ehkä paras blogi minkä tiedän :-) vaikutat muutenkin tosi mukavalta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua aivan super ihana kuulla! :-)

      Poista
  14. aivan ihana paita noita ei nää jokasella kyllä päällä :)! tykkään näistä sun tekemistä asupostauksista tooosi paljon :3

    VastaaPoista
  15. sulla on heino tää sun ulkoasu, mutta tää kaipaan ehkä jotain pientä väriä mun makuun? :)
    niin ja ihania nuo ostokset, paita varsinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Mari, ulkoasu muuttuu todennäköisesti elokuussa! :-)

      Poista
  16. sun blogis on vaa nii ihana. emmä osaa sitä muute kuvailla. oon seurannu tätä jo vaikka kuinka kaua ! oot ihana & oon lukenu tän postauksen jo varmaa miljoona kertaa :3 ♥


    omppubloggaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  17. hei miks mä en oo viel nähny tätä postausta?! mut joo ihana olet ja toi asukokonaisuus rakastuin!! <3

    VastaaPoista
  18. tää sun blogis on aivan ihana, ja sun kuvat ja kaikki!! <3

    VastaaPoista
  19. ihana postaus taas! oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  20. Sulla on aivan uskomattoman ihana blogi! En osaa selittää tarpeeksi hyvin, liityn lukijaksi!:)


    Http://saraheeeei.blogspot.fi

    VastaaPoista
  21. oikeesti ihailen tätä sun blogia, toivon että joskus munkin blogi on samassa pisteessä kuin sun nyt ! :-) ihania vaatteita sulla !

    VastaaPoista
  22. Vooi oot ihana:) täydelline blogi sulla!♥

    VastaaPoista
  23. Oot ihan älyttömän kaunis ja tää blogi on aivan mahtava. Kadehdin sun innostusta ja jaksamista tän blogin suhteen, oot näköjään vaan hyvä kaikessa !:)

    http://oonaw.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  24. Tosi kiva blogi! Mutta tämmösiä yhteistyö-postauksia tulee aivan liikaa mun makuun .. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sofia vastasinki jo sulle siihen yhteen postaukseen ! :-) Käyppä lukemassa sieltä mitä mieltä olen! :-)

      Poista
  25. koska teet mun haasteen ? :-/

    http://neposen-blogi.blogspot.fi/2013/07/haastettu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en tee haasteita, kiitos silti! :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!