© Layout by Julia E.

AUTUMN WANTIES

tiistai 6. elokuuta 2013

Heippa taas! Päätettiin yhdessä Sheinsiden kanssa että esittelen mun lukijoille mistä syksy vaatteista tykkään! Kaikki vaatteet on siis napattu Sheinsiden sivulta. Ei hätää blogini ei ole muuttumassa mainosblogiksi! Nyt vaan sattu että tää tulee vähän perään, ja uskon että en kauan enää näitä sheinside hommia tee. Katotaan miten syksy menee ja mitä se tuo tullessaan. Kokosin siis mun lemppareita noihin kollaaseihin, mitä te pidätte? Linkkailkaapa mulle suosikkejanne tuolta sheinsiden sivulta! Sivuille pääset tästä!
Sweateers
neuleet
Hihi ihanan ihania neleita, sulan niille! Kukapa ei nyt neuleita haluais. 1 (HERE), toi kauluspaidan ja neuleenyhdistelmä, aivan ihana!  2 (HERE), ihana kukkakuvioinen neule tommosta sopivaa vintagehenkee! 3 (HERE), oon etsiskellyt kauan tommosta perus neuletta, toi etupuolen ommel on mun mielestä ihana! 4 (HERE) Tämmönen neuletakki tyyppinen, ihanalla kuviolla! 5 (HERE) Sitten näihin värikkäämpiin, tää pinkki sulattaa mun sydämmen! 6 (HERE) Ei tässäkään mun mielestä mitään huonoa ole! 7 (HERE) En oo kauheesti Suomessa nähnyt tän värisii neuleita, en tiedä miksi! Sen takii toi oli ihana! :-) 8 (HERE) Tämä keltainen vaihtoehto on musta ehkä jopa ihanin koska se on niin pirteä! Keskellä talvea vetasta toi päälle ja tuntuu että olis yhtä hymyy!

shorts
shortseja
Tässä postauksessahan oli mitä haluan syksyllä, mutta syksyllä olis kiva käyttää sukkiksia/legginseja  ja shortseja! IHANIA!  1 (HERE) Nämä liukuvärjätyt pinkit shortsit on ihanat, eikä edes pahan hintaset. 2 (HERE) Noissa shortseissa on ihanat yksityiskohdat joka saa noi shortsit näyttämään niin erilaiselta! Ja plussaa on kans että noi on korkeavyötäröiset. 3 (HERE) Erilaiset ja ihanan sinisen sävyiset, upeat! 4 (HERE) Oi nää mä meinasin jo laittaa tilaukseen, mutta en tiiä mikä sitten tuli, nää on ihanat! Toi pitsi alareuna on huippu siisti. 5 (HERE) ja 6 (HERE) Nää pitsishortsit on ihanat ja ihan eriluokkaa kun esim. Gina tricossa! Olis ihanat ens kesäks! 7 (HERE) Täydellisyyttä hipovat shortsit, mageet rikkinäiset kohdat molemmilla puolilla, wau!

jacketts
 takit
Takkeja, takkeja ja  takkeja! Voisin kotiuttaa jokaisen! 1 (HERE) Tää todellakin lähtee pian mun kotiin tulemaan, ihan täydellinen. Haluan nimittäin vihreän takin ja siihen suloinen karvahuppu! 2 (HERE) Tää ei nyt ehkä takki ole, vaan farkkuliivi. Laitoin sen nyt silti tähän, toi pitsikuvio on söpö! 3 (HERE) Kauan mä olen myös tämmöstä halunnut, en vaan sitten ikinä ole ostanut, miksi? 4 (HERE) Nahkatakkikin ollut kauan ostoslistalla ja tossa on ehkä se täydellinen! Kuva ei ehkä näytä takin parasta puolta, mutta bloggaajien päällä näyttänyt super makeelta! 5 (HERE) Ja sitten vielä tämä, tätä täydellisyytä ei voi edes kuvailla, pure love. 6 (HERE) Yksi uutuuksista sheinsidellä, mutta mun mielestä toi on niin hieno, toi väri ja kaikki!

others
asusteet
Nyt sheinsidelle on tullut paljon laukkuja ja esim. meikkitavaroita! Mulle on tullut heti isoja lemppareita! 1 (HERE) Tämä uutukainen, meni heti kaupaksi ja on valitettavasti loppuunmyyty. Enkä yhtään ihmettelkkään! 2 (HERE) Upea upea reppu, toki hieman pieni mutta aivan ihana! 3 (HERE) Ihana pikkulaukku esim. kun menee syömään eikä mukaan tarvitse paljoa. 4 (HERE) Aivan ihana koru, en voi edes sanoin kuvailla kuinka ihana tää on! 5 (HERE) Myös paljon erivärisiä meikkisiveltimiä tullut, eikä niitä ole hinnallakaan pilattu! 6 (HERE) Basic musta laukku, laukkuja ei koskaan voi olla liikaa! 7 (HERE) Upea huomiota herättävä koru, sopisi hyvin noiden neuleiden kanssa! 8 (HERE) Aivan mahtavia kiharoiden tekemiseen, näistä oon teille joskus höpötellykkin!  9 (HERE) Upea käsikoru, vähän samantyyppinen kun nelosen kaulakoru! 10 (HERE) Ihana rannekoru, olis upea!



Emilia

38 kommenttia:

  1. voih miten ihanat kollaasi, ja noi sheinside vaatteet on niin upeita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nelli, olen samaa mieltä! :-)

      Poista
  2. http://www.sheinside.com/Blue-Vintage-PU-Leather-Envelope-Clutch-Bag-p-140885-cat-1764.html

    Tämä pikkulaukku oli kyllä todella kivan näköinen!

    VastaaPoista
  3. ah, oon koko kesän salaa haaveillut sheinsiden neuleista syksyn varalle eheh! 8) voi ei pakko saada. tää oli oikein kiva postaus. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä käydä tilaamassa! :-)

      Poista
  4. Ute haluaisin tollasen pinkin neuleen ja ne liukuvärjätyt shortsit, mutta ku dollarihinnat.. :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne saa vaihdettua euroiksi! :)

      Poista
    2. Sitä paitsi kannattaa ostaa dollarihinnoil, jos vaan mahollista - se tulee halvemmaks! (:

      Poista
    3. Sä voit esim. googlesta löytyvien valuuttamuuntimien avulla tsekata paljonko maksais euroissa mutta tilaa ehdottomasti dollareissa niinkun anonyymi sanoi, tulee halvemmaks! :-)

      Poista
  5. Miks et enää jatkais tota Sheinside touhuu? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon pettynyt muutamiin asioihin siinä, kattelen miten hommat menee ja sitten päätän jatkanko vai en! :-)

      Poista
  6. Sheinside, sheinside, sheinside...! Kaikki blogit on nykyään ihan täynnä tota kauppaa, eikä sen vaatteet edes loppujen lopuks oo mitään hirveen erikoisia... Tollasta massa kamaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, oon samaa mieltä sunkaa siinä että moni blogi on nykyään täynnä sheinsidea! Mutta mun mielestä siellä on huippu kivoja vaatteita! :-)

      Poista
  7. Ihania noi kaikki, en osaa päättää!:)

    VastaaPoista
  8. Ihania vaatteita, varsinkin noi villapaidat!!(:
    ps.uus lukija:)

    hennajanette.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Henna, tervetuloa lukemaan blogiani! :-)

      Poista
  9. älä raiskaa huutomerkkejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän että käytän niitä paljon, ehkä pitäis hieman vähentää :-).

      Poista
  10. Ootko sä tilannut tuolta sivulta vaatteita? Tai kun sillä, että onko toi niinkun luotettava sivusto? :)
    Rakastuin noihin vaatteisiin oitis ja harkitsisin tilaamista, mutta mietin tullin hintaa jne. ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon saanut sheinsideltä vaatteita, mutta kaveri tilas ja on luotettava! Siellähän on ilmainen toimitus, mutta jos nyt sattuu jäämään tulliin (tosi epätodennäköstä) maksaa se 21€.

      Poista
  11. kuinka monta seuraajaa pitää olla että voi hakea yhteistyötä ? monta sulla on ollu ku oot esimerkiks nimesi.fi sivustolta tai thebosilta saanut yhteistyötä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu tosi paljon yrityksestä. Mun mielestä esim. nimesi.fi:lla ja theboksella ei oo mitään rajoja mutta mulla ollut siinä 800-1000. Mitä enemmän lukijoita sitä kiinnostuneempia ne on! :-)

      Poista
  12. Ihania noi kaikki!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. jos tuolta tilaa niin paljo postimaksut on ja onko mahollisuus palauttaa jossei pidäkkään siitä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postimaksuja koko sivulla ei ole, joten ne ovat ilmaiset ja tosta palautuksesta sen saa tehdä 30päivän kuluessa mutta vaatteissa ei saa olla käytönjälkiä ja ne pitää olla alkuperäispakkauksissa ja itse pitää maksaa sitten lähettämiskulut. :-)

      Poista
  14. ihana postaus taas! ja kuinka saat tohon postauksen tekstiin rivien välii tollasen vähän isomman välin?? onko siihen joku koodi? ja kuinka saat noi kommentti boxsit ja noi tohon keskelle?? Auta mua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Html-koodien avulla molemmat jutut! Toi tekstien väli juttu on kohdasta line-height ja koita googlata kommentti boxit keskelle blogger niin varmasti löytyy simppeleitä kuvallisia ohjeita! :-)

      Poista
  15. oijoijoi kun mä kuolaan täällä noita värikkäitä neuleita ja kaikkia muutakin, aivan ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania, kiitos Siiri! :-)

      Poista
  16. öö tää sun blogis on nykysin vaan yhtä mainostamista eri jutuista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueppa pari ekaa lausetta niin näet mitä itse sanoin! :-)

      Poista
  17. sheinsiden vaatteet on aivan ihania ^.^
    Nuo neuleet varsinkin ! tosi kiva tyyli sulla :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!