© Layout by Julia E.

MY MORNING

torstai 29. elokuuta 2013

Aattelin tehdä tällä kertaa vähän erilaisempaa postausta. Nimittäin tämmöstä my morning - postausta. Oon saanut jostain aivan kaamean syysflunssan ja jouduin jäämään kotiin lepäilemään sen takia. Otin koko aamun rennosti ja nyt pääsette sukeltamaan mun aamuun! aamu1
Olin laittanut herätyksen että en nukkuis kauheen pitkälle, heräsin siis siinä puol yhdeksän maissa ja makoilin vielä senkin jälkeen kauan sängyssä. Tänä aamuna minun sänky oli vastustamattoman pehmeä ja siellä oli aivan ihanan lämmin olla. aamu2
Söin aamupalaa kaikessa rauhassa. Aivan ihanaa jugurttia, jossa oli vesimelooneja, sekä leipää ja mehua. Samalla sain selailtua weheartit'tia ja sain lisää inspiraatiota. aamu5
Hengailin koko aamun super pehmeässä neuleessa ja hiukset nutturalla. Mä en tiedä onko mulla koskaan ollut yhtä kovaa nuhaa kun nyt! Nenä on joko ihan tukossa että tuskin saa henkeä tai sitten täytyy niistä koko ajan. aamu4
Posteljooni toi ihanan jutun. Olin nimittäin voittanut valokuvauskilpailun ja sain palkinnoksi 80€:n arvoisen lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan. Voin siis hieman hillittää shoppailuhalujani. Kurkkukipuun auttoi ihanat mehujäät, nimittäin ampparit. Äiti kävi aamulla kaupassa ja toi mulle näitä ID
Kerkesin ja jaksoin myös lueskella äidinkielen kirjallisuus projektin kirjaa, joka on muuten ihan älyttämättömän vaikee lukuista. Meillä on kirjana seitsemän veljestä, heh. Koneellakin ehti olla, kattella ihania vloggaajien videoita, uudet postaukset bloglovinista ja bloggerista. Kerkesin myös itse työstää pari postausta valmiiksi. Näin mun kipely tiistaiaamu sujui! Miten yleensä teidän aamut sujuu :-) ? Ps. Täytyy muuten kiitää kaikki lukijoita, lukijapalkki näytti eilen yli 1700 ja olin super innoissani kiitos! :-) Ja muuten arvonnan voitti Mauski. Käyppäs katsomassa oma sähköposti, onnea! :-)


Emilia

68 kommenttia:

  1. Nyt on sit suomalaiset alkanu matkia näitäki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan näitä nyt tehty jo kauan sitten, mutta kai ne on rantautunut Suomeen youtuben puolelta :-)

      Poista
  2. Kivoja tälläset postaukset :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana postaus :3 !!!
    nuo kuvat on ihana selkeitä ja raikkaita :>

    VastaaPoista
  4. että nää sun kuvat on aina nii ihania!<3 mikä kamera sulla muute on ku en ainakaa huomannu missää sitä sun kameras nimee? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Mun kameran nimeä ei lue missää, haha! Mutta Nikon D3100(:

      Poista
  5. Vastaukset
    1. samsung galaxy s3

      Poista
    2. Mulla on s3 niinku anonyymi sanokin :-)

      Poista
  6. Tykkäsin kuvista paljon, mikä phone sul on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samsung galaxy s3

      Poista
    2. Kiitos paljon! :-) Mulla on S3 niinkuin anonyymi vastasi! :-)

      Poista
  7. voiks kylmä mehujää auttaa kurkkukipuun??:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki kylmä auttaa, todella paljon! :-)

      Poista
  8. Mikä sun weheartit on, ku ois kiva seurata? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on käyttäjä sielä mutta en jaa sitä täällä! :-) Teen ehkä joskus semmosen yleisen :-)

      Poista
  9. Voi sua sairasta:( Mut tosi ihana postaus!<3

    VastaaPoista
  10. kiva postaus! tuli muuten näin ihan btw mieleen, että kun sulla on se postaus "viikon vinkki: tuunaa shortsit X2" niin siinä kloriittipullossa lukee "älä käytä farkkujen valkaisemiseen" :DD en tarkoittanut tätä mitenkään ilkeästi, tuli vaan tällänen hassu juttu mieleen kun satuin jostain syystä lueskelemaan tollasta kloriittipullon tekstejä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lukenu kyllä sen tekstin. Ja se on varmasti sen takia että jotkut farkkulaadut voi mennä pilalle tai jotain :-)

      Poista
  11. voih, tollaset aamut on niiiin ihania <3 niitä kun kouluaikoina on vaan niin vähän.
    toi kuva susta on ihana, ehdottomasti mun lemppari, vaikka kaikki kuvat susta on ihania!!

    VastaaPoista
  12. Oi onnea voitosta, millä kuvalla osallistuit?:) Voi aivan ihana postaus, toivottavasti paranet pian!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, parantumaan päin ollaan! :-)

      Poista
  13. Paranemisia sulle! Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  14. Taidat tykätä paljon tosta tarjottimesta, se on vissiin näkyny nyt viimesimmissä melkein joka postauksessa :) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan sitä usein näkyny, about 3 postauksessa joo :-D

      Poista
  15. Ihana postaus ♥ upeita kuvia, olin itekkin kipeenä alkuviikon, ja nyt terveempänä ois ihana jäädä kotiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Musta on kyllä ihana olla kans koulussa, heh!:-D

      Poista
  16. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. tosi kiva postaus ja hienoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  18. tosi upeita kuvia ja ihana postaus! pikaista parantumista (--: minkä valokuvakilpailun voitit ja millä kuvalla? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Se oli kauppakeskus myllyn kilpailu(:

      Poista
  19. Parannu pian, flunssa on kyl ärsyttää :/ Tosi kiva postaus silti ja nää kuvat oli niin ihania ♥ varsinkin kun oon alkanut tykkäämään aamuista enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla tuntuu olevan toi flunnsa nyt! :-D Kiitos paljon♥

      Poista
  20. Voi ei miten ihana postaus ! lisäää tälläsiä, ja sun kuvat on ihanan valoisia <3 miten saat ne tollasiks !? miten ton voi muuten vaihtaa tuolla alhaalla ton LIKE nappulan?

    http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emmi! Muokkaan asetukset jo kamerassa ja sit muokkaan kuvien väriä, kirkkautta yms :-). Ulkoasu>blogitekstit>muokkaa>toiminnot :-)

      Poista
  21. en sano pahalla mut musta sä matkit aika paljon aadaviolan blogia. Sä oot alkanu ottaa ihan samanlaisia kuvia ja kirjotuskin on samantyylistä. Se mua vähän ärsyttää, ja aika outoa jos se ois sattumaa. Mut ei mitään aadaviola on mun lempiblogi ja sun blogi toisteks :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luen kyllä aadaviolan blogia, mutta en mitään itse kato mitä hän kuvaa ja kirjottelee ja matki perässä! :-D Mutta siis saattaa johtua siitä että molemmat meistä käy usein we♥it'ssä ja hakee inspistä sielä, mutta ei en matki aadaa. Vaikka mahtava bloggaaja onkin, kiitos! :-)

      Poista
    2. Mua ärsyttää ihan törkeesti, kun lähes kaikki blogit on nykyään aadaviolan kopioita.. Kaikilla on ikeasta noi ihan samat jutut, kaikki syö tolleen hienosti aseteltuja hedelmiä yms. ja monet bloggaajat on vaihtanu blogin nimeks kaks ekaa nimeään (tai whatever)!! Eihän siinä siis silleen mitään, ne blogit on tosi hienoja (sunkin blogi on!!), niistä tulee hyvä mieli ja niitä on kiva lukee, mutta c'moon vähän omaperäsyyttä peliin!! :-) Ei oo kiva lukee 40 eri blogia, kun yli puolet niistä on sellasii 'aadaviola'-blogeja..

      Poista
    3. Ja en sit todellakaan tarkota pelkästään sua!!! :-)

      Poista
    4. Heippa anonyymi! Mua ärsyttää suunnattomasti kuinka kaikki sanoo että bloggaajat matkivat toisia ja varsinkin se että kaikki matkivat juuri aadaviolaa. Luuletko että Aada oli eka joka keksi ton etunimi ja toinennimi yhdistelmän. Aada alotti bloggauksen joulukussa ja mä vaihdoin mun blogin nimin kans joulukuussa (aijemmin emppu's) jolloin ei ollut vielä mitään tietoa Aadasta. Ja luulen että Aada on saanut todella paljon inspiraatiota we♥it'stä niinkin me monet muutkin. En kuitenkaan voi väittää että Aada olisi huono bloggaaja koska hän osaa hommansa! :-) Kiitos kuitenkin paljon kommentistasi! :-)

      Poista
    5. En kyllä usko, että Aadaviola on ainoa joka ruokansa asettelee ennenkuin sen syö.. :-D

      Poista
  22. Melkein jokainen mun tuntema henkilö on flunsassa, ollut tai on just nyt, mää en ole ainakaan vielä :\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep oon kuullu kans ihan samaa! Toivottavasti et sairastu! :-)

      Poista
    2. Kiitos :) ja yritä sinä parantua pian <3

      Poista
  23. Superihana postaus, vähän erilaista!:) Mut harmi että olit/oot kipeenä:( Mäki oon, noh monethan on... Muttajuu kaikinpuolin superkiva postaus, tykkäsin!!!

    VastaaPoista
  24. Olipas kaikki kumman superihanaa , superhyvää ja niin supertäydellistä <33

    imelämpää ja mielikuvituksettomampaa tekstiä saa etsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä nyt tiiä onko kipeenä super ihanaa olla? :-D Eiköhän sitäkin löydy :-D..

      Poista
  25. Oi kun kiva postaus! :) http://offfthewall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. onko toi " tarjotin" ikeasta? :) jos on niin tiiäkkö onko niitä enää?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se! :-) Oli niitä ainakin vielä elokuussa (:

      Poista
  27. Mun mielestä tosi ihanaa luettavaa kun vaikutat niin positiiviselta. Ja saat normaalinkin aamun näyttämään näin kivalta!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!