© Layout by Julia E.

PERSOONALLINEN KALENTERI - ARVONTA

tiistai 20. elokuuta 2013

Ihan mahtavaa te laitoitte kommentteja tulemaan ihan hirmuisesti ja teidät palkitaan nyt yhdellä lahjakortilla jolla voi valita ihan minkä tahansa kalenterin TÄÄLTÄ :-) Tähän arvontaan kannattaa todellakin osallistua koska toi palkinto on ihan huippu, sen arvo on 27-37€. Ja jos vaikka ittellä on jo kalenteri toi on ihan huippu hyvä lahjaidea, niin äitille kun ystäville! Lukekaa alapuolelta osallistumisohjeet ja eikun osalistumaan.
0921
Osallistumisohjeet
1 . Sinun täytyy olla minun blogini lukija jotta voit osallistua. Jos et ole vielä, voit tehdä sen nyt!
2. Kirjoita kommenttiisi myös toimiva sähköposti.
3. Lisäarpoja voit ansaita:
+ Tykkäämällä Persoonnalisestakalenterista facebookissa tästä!
+ Tykkäämällä blogini facebook sivusta tästä!
+ Tehdä omaan blogiin postaus (kuva+linkki) tästä arvonnasta, laita samalla blogisi linkki kommenttiin.

Voit siis maksimissaan saada 4 arpaa, kerrothan myös kommentissa lisäarpojen määrän. Kilpailu päättyy 28.8.2013 klo: 21:00. Voittajalle ilmoitan henkilökohtaisesti heti seuraavien päivien aikana sähköpostiin. (jos voittaja kuitenkaan ei vastaa 3 päivän sisällä arvon uuden voittajan) Onnea arvontaan kaikille tasapuolisesti!

Emilia

179 kommenttia:

  1. joannaremes@hotmail.com
    lisäarpojenmäärä : tykkäykset facebookissa :)

    VastaaPoista
  2. 2 lisäarpaa! :)
    jasmine.sora@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. 1. Olen lukija
    2. oona_hankaniemi@suomi24.fi
    Olen tykännyt molemmista sivuista.

    Sain siis 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  4. proudeseven@gmail.com

    2 lisäarpaa ! (tykkään Facebookissa)

    VastaaPoista
  5. Sofia.koivisto@wippies.fi

    Lukijana olen! :)

    VastaaPoista
  6. sanssistar@gmail.com

    http://likeworldwithme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + yksi lisäarpa tein blogissani postauksen

      Poista
  7. 1. oon lukija
    2. olen tykännyt molemmista sivuista facebookissa!
    eli mulla on 3 arpaa! :)

    lena.malaniak@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Yksi arpa ja siis sposti on noorasd@wippies.fi
    nii ja lukia oon bloggerin kautta! :DD

    VastaaPoista
  9. Tykkäsin facebookissa noista molemmista sivuista eli 2 lisäarpaa + 1 arpa :-)

    johannawestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  10. Oon lukija, ja tiiät kaiken mitä ollaan tehty 8) Eli molemmista sivuista tykkäykset ja blogiin lisättiin postaus :)

    kroknora@hotmail.fi

    VastaaPoista
  11. emmionboss@gmail.com

    Oon tykänny molemmista sivuista ja tehtiin postaus :)

    VastaaPoista
  12. Oon lukija ! :)

    mustonen.ronja@gmail.com

    VastaaPoista
  13. rompetti99@hotmail.com

    1. oon lukija c:
    2. tykkäsin molemmista facebook sivuista

    3 arpaa siis :)

    VastaaPoista
  14. ainooo@live.fi

    Http://littledonuts.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. 1 lisäarpa fb tykkäyksestä :-)
    Ennidream@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Oon lukija ja 2 lisäarpaa facebook tykkäyksistä! :) janina.laakso@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. olen lukija, & tykkään fb:ssä ,
    sannawashere@gmail.com

    VastaaPoista
  18. tiiajasminn@gmail.com

    Olen tykännyt sinun fb sivusta ja olen blogissasi lukijana.

    VastaaPoista
  19. Oon lukija :)

    suvi.valitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Lukijasi olen :)

    riikkamaria.vee@gmail.com

    VastaaPoista
  21. tykkäsin molemmista facebook sivuista ja olen lukijana joten 3 arpaa?


    jonna.jukkola@hotmail.com

    + sulla on mahtava blogi :3

    VastaaPoista
  22. e.juhala@gmail.com

    olen lukija ja kävin tykkäämässä molemmista sivuista :)

    eli 3 arpaa

    VastaaPoista
  23. santsuli.c@gmail.com
    tykkäsin molemmista sivuista ja oon lukija(:
    eli 3 arpaa.

    VastaaPoista
  24. oon lukija :)

    vil-ja@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. olen lukija, ja tykkään molemmista facebook sivuista :)

    suski.miettinen@windowslive.com

    VastaaPoista
  26. olen lukija, ja olen jo aiemmin tykännyt persoonallisenkalenterin facebook-sivusta :)

    soniponi1@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Olen lukija ja tykkäsin molemmista sivuista, eli kolme arpaa!


    marjatta0anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  28. lukija oon ja nyt seuraan myös facebookissa :)

    nellatanninen2013@gmail.com

    VastaaPoista
  29. lukija oon :>


    emma-rawwrr@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Olen lukija ja tykkäsin molemmista facebook sivuista :) Eli yhteensä 3 arpaa.

    riina@tutka.net

    VastaaPoista
  31. noora.niemi-korpi@netti.fi
    tykkään molemmista facebook sivustoista ja olen lukija :) 3 arpaa

    VastaaPoista
  32. Olen lukijana:)

    heli.uitus@gmail.com

    VastaaPoista
  33. lukija + facebook tykkäykset eli 3 arpaa:)

    heta. aliisa (at) luukku.com

    VastaaPoista
  34. sannipanda@gmail.com ja lukijana olen! :)

    VastaaPoista
  35. oon lukija, ja kävin tykkäämässä blogin face sivusta :)

    wenzza99@gmail.com

    VastaaPoista
  36. oon lukija, tykkäsin molemmista sivuista ja mainostin vielä omassa blogissa :) !

    venlamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  37. oon lukija.

    lauraaaaaaaaaah@gmail.com

    VastaaPoista
  38. anniina.saunakangas@hotmail.com

    Olen lukija & tykännyt molemmista fb:ssä :)

    VastaaPoista
  39. Oon lukija, ja mulle vaan yks arpa.
    millabouncycat@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Olen lukijana ja kävin tykkäämässä molemmista linkeistä eli kaksi lisäarpaa! :)

    Essiholkko@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Oon lukija plus yks lisäarpa leena.flinck@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Oon jo lukija joten yksi arpa :)

    marymariiablog@gmail.com

    VastaaPoista
  43. minnamarikaa@hotmail.fi
    + tykkäsin sivusta ja myös sun blogin FB-sivusta eli kolme arpaa :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  44. Oon lukija (: !

    reettakovanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. heidihokkanen22@gmail.com

    + olen sun lukija, tykkäsin sun & persoonallisenkalenterin fb:sivuista
    Siispä kolme arpaa :-)

    VastaaPoista
  46. noxuu99@gmail.com

    tykkäsin fb sivusta ja oon lukija, elikkäs kaks arpaa (:

    VastaaPoista
  47. emiletti@hotmail.com
    oon lukijana eli yks arpa :)

    VastaaPoista
  48. venla.kokkonen@hotmail.com
    Oon lukija, ja tykkäsin molemmista fb sivuista eli kolme arpaa:)

    VastaaPoista
  49. Oon lukija ja tykkäsin molemmista facebook sivusta:)

    milena.lukka@gmail.com

    VastaaPoista
  50. ainooop@gmail.com
    oon lukija eli yks arpa :)

    VastaaPoista
  51. oon lukija + tykkään blogin sivusta facebookissa.
    baby_j97@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. olen lukija eli yksi arpa :-)
    laurammu@gmail.com

    VastaaPoista
  53. rexu_97@hotmail.com

    2 lisäarpaa :)

    VastaaPoista
  54. Olen blogisi lukija, tykkään blogistasi facebookissa & persoonallisenkalenterin facebook-sivuista :) eli 3 arpaa?(:

    mintsu98@gmail.com

    VastaaPoista
  55. breakfastimetea@gmail.com
    lukija olen, tykkäsin molemmista facebook sivuista joten kaks lisäarpaa sitten kai?

    VastaaPoista
  56. maria.ellonen@hotmail.fi

    Oon lukija, tykkäsin molemmista facen sivuista eli
    2 lisäarpaa :)

    VastaaPoista
  57. lukija oon eli yks arpa (-:

    milla.barks@luukku.com

    VastaaPoista
  58. heinioksanen@hotmail.com
    tykkäsin kummastakin sivusta fbssä:)
    eli kaks lisäarpaa!

    VastaaPoista
  59. oon lukija :)
    milja.annukka123@gmail.com

    VastaaPoista
  60. ainokingi@gmail.com

    ja tykkäykset facebookissa :3

    VastaaPoista
  61. ainokingi@gmail.com

    ja tykkäykset facebookissa :3

    VastaaPoista
  62. hanskii@windowslive.com

    olen lukija ja tykkäsin molemmista facebooksivuista eli 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  63. Oon lukija bloglovinissa ja täällä bloggerissa nyt! :)
    Kävin tykkäämässä molemmista sivuista!
    Kirjotin omaan blogiin jutun tästä: http://mauskin.blogspot.fi/2013/08/haluaisitko-persoonallisen-kalenterin.html#comment-form

    mauski-ropponen@luukku.com

    VastaaPoista
  64. oon lukija :)

    juuulia@luukku.com

    VastaaPoista
  65. Oon ollut lukija vuoden!!
    venlukka@gmail.com
    venlaway.blogspot.fi
    Tykkään jo valmiiksi facessa :)

    VastaaPoista
  66. julizzzh@gmail.com
    olen lukija
    mainostan osoitteessa julian1blogi.blogspot.fi
    Tykkään noista fb sivuista, eli siis kaikki mahdolliset arvat :)

    VastaaPoista
  67. Olen lukija ja tykkäsin molemmista fb:sä :)
    tiiaaa.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. anja.pokr@gmail.com
    olen lukija, tykkäään facessa kummastakin!

    VastaaPoista
  69. janina.kankaanpaa@gmail.com
    3 lisäarpaa :)

    VastaaPoista
  70. olen lukija ja tykkään persoonnallisestakalenterista fb :)
    karoliiinas@hotmail.fi

    VastaaPoista
  71. oon lukijana!:)
    pinjuli1@hotmail.com

    VastaaPoista
  72. hilja.viitaniemi@gmail.com

    tykkäsin kummastakin sivusta!

    VastaaPoista
  73. Olen lukija:) Tykkään molemmista tuolla naamakirjassa!:D

    jenna.anttonen@gmail.com

    VastaaPoista
  74. 1. oon lukijana
    2. tykkään molemmista sivuista
    joten yhteensä 3 arpaa :)
    oona.ohtonen@gmail.com
    käy toki kurkkaa mun blogi !
    http://omppispomppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  75. oon lukija ja tykkäsin molemmista fb :)
    netta_raita@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. oon lukija :-)
    roosaje@hotmail.fi

    VastaaPoista
  77. Olen lukija.
    amanda.eskola00@gmail.com
    tykkään molemmista fb-sivuista! (3 arpaa)

    VastaaPoista
  78. Oon lukija,
    tykkäsin sivuista,
    3 arpaa. (:
    emmikrpl@gmail.com

    VastaaPoista
  79. laurasd@luukku.com

    +tykkäsin molemmista sivuista fb:ssä eli 2 lisä arpaa :)

    VastaaPoista
  80. laurasd@luukku.com

    Oon lukijana tykkäsin faces molemmista sivuista, eli 2 lisäarpaa :)

    VastaaPoista
  81. katariinaa97@hotmail.com

    Oon lukija eli 1 arpa :)

    VastaaPoista
  82. miiaziko90@hotmail.com

    olen lukija ja tykätty molemmista sivuista eli 2 lisäarpaa olisi.

    VastaaPoista
  83. jeminasarika@hotmail.com
    oon lukija, tykkäsin tosta persoonallinenkalenteri facebookissa ja sun blogistas facebookissa!:) eli 3 arpaa

    VastaaPoista
  84. oon lukija ja tykkään molemmista fb-sivuista :--)

    sara_asd@hotmail.fi

    ps. sulla on kiva blogi :3

    VastaaPoista
  85. anniina.maenpaa24@gmail.com

    Olen lukijasi, ja tein nuo kaikki jutut, joten minulle siis kaikki arvat (4)
    Linkki mainostus postaukseen: http://aninelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  86. oon lukija :)
    roosatii@gmail.com

    VastaaPoista
  87. zahara-@hotmail.com

    lukija oon:-) ja oon tykkäsin sun fb sivustosta ja tykkäsin jo aiemmin persoonallinenkalenteri facebook sivusta.

    VastaaPoista
  88. anni.rossi412@gmail.com
    tykkäsin fb:ssä

    VastaaPoista
  89. oon lukija :) eli 1 arpa mulle

    laura.niska@hotmail.com

    VastaaPoista
  90. iitu9876@hotmail.com

    Oon lukija, tykkäsin molemmista facebook sivuista, eli 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  91. ooon lukijana! (:
    ueveliina@gmail.com

    Sit tykkäsin tosta persoonallinenkalenterin facebook sivusta ja sun blogin facebook sivusta! :3

    VastaaPoista
  92. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  93. elina.loisa@luukku.com
    olen lukija, tykkäsin blogin fb sivusta, sekä persoonallisen kalenterin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  94. hecent@hotmail.fi

    Oon lukija (:
    Tykkäsin sun blogin & kalenterin fb sivuista

    Eli 3 arpaa (:

    VastaaPoista
  95. Uu vähä kiva kalenteri c:

    VastaaPoista
  96. merettemoi@hotmail.com
    oon lukija, tykkäsin blogin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  97. jenni.ahola99@gmail.com

    olen lukija! (:

    VastaaPoista
  98. Alina.krista.varis10@gmail.com

    Oon lukija ja tykkäsin molemmista sivuista :3

    VastaaPoista
  99. linda.alexandra.helin@gmail.com
    ja lukija oon :-)

    VastaaPoista
  100. milja.husu@gmail.com

    tykkäsin molemmista fb sivuista & olen lukijasi.
    = 3 arpaa.

    VastaaPoista
  101. Lukijana oon!
    vaaleanpunainenunelma02@gmail.com

    VastaaPoista
  102. sohhvii@hotmail.com

    tykkäsin molemmista sivuista ja oon sun lukija :-) eli 3 arpaa

    VastaaPoista
  103. Oon lukija bloggerin kautta kaksi lisäarpaa tykkäsin kummastakin facebook sivusta :)

    hennajjAu@gmail.com

    VastaaPoista
  104. kata.kalpio@gmail.com

    -Oon lukijana (x1 arpa)
    -tykkään molemmista facebook sivuista (x2 arpaa)
    -tein omaan blogin postausken (x1 arpa) osoite: http://katanelama.blogspot.fi/

    Eli 4 arpaa

    VastaaPoista
  105. lukijana oon :--)
    emmraij@gmail.com

    VastaaPoista
  106. Oon lukija ja tykkäsin molemmista sivuista ;)

    minka.koskenheimo@gmail.com

    VastaaPoista
  107. oon lukija :)

    -tykkäsin facebooksivuista joten 3 arpaa :)

    adalmiina.kilpelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  108. iiris.ilveskoski@gmail.com
    tykkäsin molemmista fb sivuista + oon lukija joten 3 arpaa!:):)

    VastaaPoista
  109. 3 arpaa, oon lukija ja tykkäsin molemmista sivuista
    pinkku.lintala@gmail.com

    VastaaPoista
  110. mira.marjomaki@netikka.fi, lukijana ollaan

    VastaaPoista
  111. emeljau@live.fi

    tykkäsin molemmist sivuista (-:

    VastaaPoista
  112. Lukija olen
    minnesitten@gmail.com

    VastaaPoista
  113. oon lukija !(:

    roosaasdfghjkl@gmail.com

    VastaaPoista
  114. 1 arpa ku oon lukija :)

    liina.hyttynen@gmail.com

    VastaaPoista
  115. lukija oon :)

    eerika.hietala@luukku.com

    2 lisäarpaa tykkäyksistä! :)

    VastaaPoista
  116. Oon lukija(: ja 2 lisäarpaa tykkäyksistä
    salla.lehmijoki@hotmail.com

    VastaaPoista
  117. nora.kinnunen@hotmail.com :-)
    + 2 lisäarpaa !

    VastaaPoista
  118. teduli-@hotmail.com
    2 lisäarpaa tykkäyksistä! :)

    VastaaPoista
  119. idam.blog@gmail.com

    + 2 lisäarpaa :)

    VastaaPoista
  120. Olen lukija :)
    Sonia.Khelifi1@gmail.com

    VastaaPoista
  121. 4 arpaa....
    Olen lukija
    Tykkäsin noista kummastakin sivusta:)
    S.posti= millaaurala@hotmail.com

    VastaaPoista
  122. ellab906@gmail.com
    Lukijana olen. :)


    VastaaPoista
  123. Lukija olen:)
    essi.tanskanen@gmail.com

    VastaaPoista
  124. Lukija olen = YKSI ARPA :)

    siiri.tuominen01@gmail.com

    VastaaPoista
  125. luikija oon ja tykkään fb sivusta :-)
    rosa-annika@windowslive.com

    VastaaPoista
  126. Olen lukija + tykkäsin molemmista sivuista, eli 3 arpaa (-:

    VastaaPoista
  127. ainiiiii ja sähköposti millak-@hotmail.com :-D:-D olinpas taas hyvä..

    VastaaPoista
  128. http://emmiissblog.blogspot.fi/

    emmipajari@gmail.com

    Tein postauksen ja seuraan molempia facebookissa
    ja oon lukija eli mulla on vissiinki 4 arpaa?:)

    VastaaPoista
  129. 1.liityin lukijaksi :)
    2.Tykkäsin molemmista sivuista
    3.Mainostin omassa blogissani! www.iyouweall.blogspot.fi

    sissi19982012@hotmail.com

    VastaaPoista
  130. satu.aspis@hotmail.com

    Liityin lukijaksi ja tykkäsin molemmista facebook sivuista. Eli 3 arpaa. :-)

    VastaaPoista
  131. Tykkäsin facessa Persoonnalisestakalenterista.
    2 arpaa

    sp. mirva_s@hotmail.com

    mirvas.blogspot.com

    VastaaPoista
  132. Pakko kyllä osallistua, sen verran ihanalta kuulostaa oman kalenterin suunnittelu.

    Elikkä kaksi arpaa.
    sähköpostini:miida.sofia@gmail.com
    mainos:http://mammamiiau.blogspot.fi/2013/08/ihan-vaan-mainos.html

    VastaaPoista
  133. Jes ihanaa! :)
    Mulle yhteensä siis 3 arpaa, tykkäsin molemmista facebookissa :)
    sanni.lindholm@hotmail.com

    VastaaPoista
  134. Halluan osallistua, olen blogisi lukija :) sähköposti: Klaudia-k@windowslive.com ja tykkäsin persoonallinen kalenteri sivusta ja sitten tykkäsin sinun sivustasi ja mainostan myös arvontaa omassa blogissani: http://iris-kladu.blogspot.fi/ eli 4 arpaa :3

    VastaaPoista
  135. lukija, (tykkääjä molemmissa sivuissa)
    jepsu_98@hotmail.com
    mainos http://jepppu.blogspot.fi/p/arvonnat-1.html

    VastaaPoista
  136. Sarjis97@hotmail.com

    Yks arpa:)

    VastaaPoista
  137. 1. Olen lukijana!
    2. tykkäsin molemmista facsessa.
    3.Tein omaan blogiin imoituksen tästä! > http://kattinaattori.blogspot.fi/
    Sähköposti: katri.jjjuntunen@gmail.com
    Ja 4 arpaa! :)

    VastaaPoista
  138. oon lukija ja osallistun yhdellä :)

    mambanblogi@hotmail.com

    VastaaPoista
  139. 1.olen lukija
    2. jonna.sofia@luukku.com
    3.lisäarvat: Blogissani postaus; http://learhowtoseethelight.blogspot.fi/2013/08/persoonallinen-kalenteri-arvonta.html, tykätty molemmista sivuista :)

    yht. 4arpaa. :)
    Olis kyllä mahtava voittaa toi kun oma kalenteri on vielä hukassa kun ei oo oman näkistä löytynyt kokeiltu demit ja lukiot ja normaalit kalenterit ja mikään ei miellytä silmää..

    VastaaPoista
  140. Oon lukijas, ja oon tyksinyt fb-sivuista! (3arpaa)

    maria.moi.moikka@gmail.com

    VastaaPoista
  141. Lukia olenkin jo valmiiksi, mutta nyt myös molemmista sivuista tykätty eli yhteensä 3 arpaa :)

    tazup69@gmail.com

    VastaaPoista
  142. Oon jo lukija ja kävin tykkäämässä sun facebook sivuista(:

    juuliska--@hotmail.com

    VastaaPoista
  143. Lukijana olen:)

    sini.tervamaki@luukku.com <-- tossa säköpostiosote!

    VastaaPoista
  144. 3 arpaa, tykkäsin fbsivuista ja olen lukija:)
    pinkku.lintala@gmail.com

    VastaaPoista
  145. Tykkään face-sivustasi ja olen lukija c:
    henna.heikintalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  146. lukija, moona_mantyvaara@hotmail.com

    VastaaPoista
  147. oon lukija
    ja tykkäykset kumpaankin sivuun ;))

    matskuuu3@gmail.com

    VastaaPoista
  148. oon lukijana + siirisofia@ovi.com :-)

    VastaaPoista
  149. Mulle yhteensä 3 arpaa: oon lukija, tykkäsin molemmista sivuista facebookissa :)

    charr13205@gmail.com

    VastaaPoista
  150. olen lukija ja tykätty molemmista sivuista elikkä kolme arpaa! :-)

    neppuks@hotmail.com

    VastaaPoista
  151. Olen lukija ja tykkäsin molemmista facebook sivuista joten kolme arpaa

    superrmixi@gmail.com

    VastaaPoista
  152. Olen lukia + tykkäsin molemmista facebook- sivuista.
    97salla@gmail.com

    VastaaPoista
  153. Kaksi arpaa kiitos :)

    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  154. Lukijana oon ja tykkäsin molemmista facebook-sivuista
    anniina.karhu@hotmail.com

    VastaaPoista
  155. Oon lukija ja tykkään molemmista fb-sivuista!

    http://moresmileainoo.blogspot.fi/2013/08/kuvapostaus.html < mainostin tuolla

    ainw52@gmail.com

    Eli 3 arpaa? :)

    VastaaPoista
  156. oon lukija + eve.amanda98@gmail.com :)

    VastaaPoista
  157. elefanttiheina@gmail.com
    Oon lukija ja tykkään facessa molemmista

    VastaaPoista
  158. Eveliina minä :)

    Oon lukija ja tykkään molemmista sivuista, kolme arpaa
    tiedät mun facebookin niin voit ottaa siel yhteyttä jos satun voittamaa :-).

    VastaaPoista
  159. tykkään fb kummastaki & sara.isohanni@hotmail.com

    VastaaPoista
  160. 2 lisäarpaa, tykkään molemmista sivuista facebookissa ja olen lukija :)

    janina.peltoniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  161. Saat muhun facebookissa yhteyen jos voitan.
    Ja tykkään kaikista sivuista ja oon lukija

    Elli

    VastaaPoista
  162. 1 arpa, oon lukijana :)

    milsu98@windowslive.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!