© Layout by Julia E.

ARVONTA BY: Escape from reality & Emilia Christine

lauantai 7. syyskuuta 2013

Heippa! Päätettiin Eerikan kanssa parin vastoinkäymisen jälkeen tehdä pientä yhteisarvontaa johon meidän lukijat voivat osallistua. Palkintona on siis 2 kpl 30€:n arvoisia lahjakortteja Korumaa.fi'hin. Korumaan kanssa yhteistyössä tehty postaus siis tulossa! :-) Toinen lahjakortti arvontaan mun blogissa ja toinen Eerikan (http://soundofmyheart-eerika.blogspot.fi/) Voit osallistua arvontaan jos olet molempien blogien lukija! :-)1208743_430168380433118_1440059372_n
Osallistumisohjeet : 

1. Sinun täytyy olla minun JA Eerikan lukija (tästä Eerikan blogiin) Näin saat yhden arvan.
2. Laitathan toimivan sähköposti osoitteen kommenttiisi!
3. Osallistumisaika on 7.9-14.9.2013, sen jälkeen tulleita osallistujia ei hyväksytä!
4. Voit siis osallistua kahteen arvontaa saman aikaisesti!
5. Anonyymeja EI huomioida!

Kaikille tasapuolisesti onnea kilpailuun!
Emilia

139 kommenttia:

  1. 1. Olen molempien lukija :)!
    2. milja.annukka123@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Lukijana olen molemmilla.
    Sofia.koivisto@wippies.fi

    VastaaPoista
  3. 1.molempien lukija!
    2.pirja00@gmail.com

    VastaaPoista
  4. oon molempien lukija:)

    oona_hankaniemi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  5. Oon molempien lukija :)
    kaisa.peltonen3@hotmail.fi

    VastaaPoista
  6. oon molempien lukija :)

    sarluot@gmail.com

    VastaaPoista
  7. 1. Olen molempien lukija :)
    2. sevenfoldism.cobhc@gmail.com

    VastaaPoista
  8. molempien lukija!
    anniinaae@outlook.com

    VastaaPoista
  9. 1. Oon molempien lukija :)
    2. sevenfoldism.cobhc@gmail.com

    VastaaPoista
  10. oon molempien lukija
    baby_j97@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Molempin lukija! :)
    rompetti99@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. molempien lukija!:)
    janina.kankaanpaa@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. Molempien lukia.
    jenni.jarvinen00@gmail.com

    VastaaPoista
  15. molempien lukija:)
    noora.niemi-korpi@netti.fi

    VastaaPoista
  16. Molempien lukija olen :)!

    jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. molempien lukija :)
    riinat270@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Oon molempien lukija :)!
    roosa.huolman@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Olen kummankin blogin lukijana (:

    marjatta0anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Oon molempien lukija :D
    heppa.hullu@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. oon molempien lukija :)!
    jennuska-pennuska@hotmail.fi

    VastaaPoista
  22. olen molempien lukija(:!
    iitukka9@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Oon molempien lukija !
    nel-laa@luukku.com

    VastaaPoista
  24. olen molempien lukija :)
    ronjaaa01@gmail.com

    VastaaPoista
  25. kyllä on oltu jo pitkään molempien lukijana ja tässä tämä sähköposti: lellu.koskiranta@gmail.com
    ps. kiva ulkoasu :)

    VastaaPoista
  26. Oon molempien lukija.
    jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  27. oon molempien lukija ;))

    sarzuuh2@gmail.com

    VastaaPoista
  28. 1. molempia seurailen:)
    2. essi.tanskanen@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Oon molempien lukija :-)

    jasmiina02@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Olen molempien lukija, oon todella rakastunut molempien blogeihin ja seuraan aktiivisesti molempia. arvonta tuli juuri sopivaan kohtaan olin katsellut parhaan kaverin synttärilahjaa kyseisestä verkkokaupasta ja kun rahatilanne ei oo just paras koulun alkujen takia niin voitto varmistaisi synttärilahjan.. Mutta sposti on jonna.sofia@luukku.con

    VastaaPoista
  31. Seurailen molempien blogeja :)
    maria.kankkonen@gmail.com

    VastaaPoista
  32. oon molenpien lukija:)
    anniielina@gmail.com

    VastaaPoista
  33. oon molempien lukija (:
    aalto.senni@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Olen molempien lukija

    riina@tutka.net

    VastaaPoista
  35. molempien lukijana nyt olen:-)...
    jesujea@windowslive.com

    VastaaPoista
  36. oon molempien lukija :)
    suvi.valitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. molempien lukija :-)

    mustonen.ronja@gmail.com

    VastaaPoista
  38. mari.kanerva@hotmail.com

    molempien blogeja luen ja molemmat pääsivätkin eilen toteutettuun lemppariblogit -postaukseen!:-)

    VastaaPoista
  39. vaaleanpunainenunelma02@gmail.com
    Molempien lukija olen!:-)

    VastaaPoista
  40. oon molempien lukia!:)
    f.o.o.d@me.com

    VastaaPoista
  41. Molempien blogejen lukijana oon!:)

    ffanniar@gmail.com

    ps. sulla on ihan älyttömän kiva blogi, ihania kuvia ja tykkään viikon vinkeistä ihan tosipaljon<3

    VastaaPoista
  42. molempien lukijana ollaan! :)

    milsu98@windowslive.com

    VastaaPoista
  43. Molempien lukija

    ansku-m-t@hotmail.fi

    VastaaPoista
  44. oon molempien lukija! (:

    lauraaaaaaaaah@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Molempien lukijana !

    salliskainen@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Oon molempien lukija!

    elefanttiheina@gmail.com

    T:Eveliina

    VastaaPoista
  47. oon molempien lukija.
    wilma.aitioenni-erica@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. molempia luen :)
    alexanrda.vuoristo@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. luen molempia :-)
    marie.vilkki@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. luen molempia!
    nooora.katariina@gmail.com

    VastaaPoista
  51. luen molempia :)
    lena.malaniak@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. oon molempien lukija!

    aikkarakokkonen@gmail.com

    VastaaPoista
  53. luen molempia !

    viliina.virtanen@salo.salonseutu.fi

    VastaaPoista
  54. molempien lukija!

    roosa.leppanen@mbnet.fi

    VastaaPoista
  55. Molemmissa blogeissa lukijana :)

    JohannaWestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  56. Molempia luen ja anniina.maenpaa24@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Luen molempia blogeija :)!
    riina_remes@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Lukijoina oon 😊

    emmamaria.saarinen@gmail.com

    VastaaPoista
  59. luen molempia blogeja:)

    katja.lukkarinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Molemmissa blogeissa lukijana (:

    reettakovanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. 1. Oon molempien lukija :)
    2. pihlajaviitasofia@gmail.com

    VastaaPoista
  62. 1. olen molempien lukija
    2. milena.lukka@gmail.com

    VastaaPoista
  63. oon molempien blogien lukija :)
    inka.ravantti99@gmail.com

    VastaaPoista
  64. molempien lukija . :)
    jepsu_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. molempien lukija :)
    jenni_@hotmail.fi

    VastaaPoista
  66. Luen kummankin blogia :)

    merja.seppl@gmail.com

    VastaaPoista
  67. oon molempien lukija :)
    siru99e@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. luen molempia :)
    christina.rahja@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. 1. Olen molempien lukija :)
    2. anettes98@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. molemmissa! sofiajau-@hotmail.fi

    VastaaPoista
  71. Oon kummanki lukija ja
    Siiryyy@gmail.com

    VastaaPoista
  72. oon molempien lukija

    heidihokkanen22@gmail.com

    VastaaPoista
  73. oon molempien lukija:)
    roosatii@gmail.com

    VastaaPoista
  74. Oon molempien lukija. :) emma.helander02@gmail.com

    VastaaPoista
  75. tullu lukjoita tän ansioista D:

    VastaaPoista
  76. molempien lukija! :)
    julssku@hotmail.com

    VastaaPoista
  77. Oon molempien lukija bloglovinin kautta:)

    heni.hamalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  78. molempia luen :D
    pullaneiti@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Oon molempien lukija (:!

    jenna2011@live.fi

    VastaaPoista
  80. Molempien lukija :-)

    elisamariasd@gmail.com

    VastaaPoista
  81. oon molempien lukija :)
    emu.1999@hotmail.com

    VastaaPoista
  82. molempien lukia! :)
    milana.aleksandrova@hotmail.com

    VastaaPoista
  83. 1. Olen molempien blogien lukija
    2. oona.tiikkainen@gmail.com

    VastaaPoista
  84. Molempien lukija ::)
    elviitti@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. molempien lukija!
    sannialetta@gmail.com

    VastaaPoista
  86. oon molempien lukija bloggerin kautta! :)


    ainw52@gmail.com

    VastaaPoista
  87. Molempien lukijana!:)

    venla.nieminen@wippies.fi

    VastaaPoista
  88. Molempien lukija:)

    salla.lehmijoki@hotmail.com

    VastaaPoista
  89. molempien lukija:)

    alisasofia@luukku.com

    VastaaPoista
  90. Molempien lukija (:

    nanafansu0@gmail.com

    VastaaPoista
  91. molempien lukija olen :)

    marymariiablog.blogspot.com

    VastaaPoista
  92. molempien lukija olen :)

    marymariiablog@gmail.com

    VastaaPoista
  93. Oon molempien lukija!(:

    henna.pajula@gmail.com

    VastaaPoista
  94. siiri.tuominen01@gmail.com

    molempien lukija olen! :)

    VastaaPoista
  95. molempia luen :)
    elli.norrlin@gmail.com

    VastaaPoista
  96. Oon molempien lukija:)

    ella.tarvainen@live.fi

    VastaaPoista
  97. oon molempien lukija
    juliazzzh@gmail.com

    VastaaPoista
  98. luen molempia!

    veetuv-@hotmail.com

    VastaaPoista
  99. olen molempien lujija

    roosa.suutari@gmail.com

    VastaaPoista
  100. molemmissa olen lukijana:)

    amsu.sadinmaa@gmail.com

    VastaaPoista
  101. Molempien lukija oon. :)

    closerrtotheedge@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. molempien lukija :)

    jansku-00@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. olen molempien lukija :--)
    ► empsku98@gmail.com

    VastaaPoista
  104. Olen molempien lukija (:
    Alina.krista.varis10@gmail.com

    ~ Sul on ihan paras blogi ~

    VastaaPoista
  105. Molempia luen :)
    riikkarasi@msn.com

    VastaaPoista
  106. Molempien lukija!:>

    ainokingi@gmail.com

    VastaaPoista
  107. Molempien lukija:)

    joanna.paananen@gmail.com

    VastaaPoista
  108. molempien lukija! :)

    sanni-981@hotmail.com

    VastaaPoista
  109. molempia luen! :)

    rooosa_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  110. molempien lukija :-)
    titta.niemi@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. oon molempien lukija

    maria.moi.moikka@gmail.com

    VastaaPoista
  112. molempien lukija :)
    ssuffeli@gmail.com

    VastaaPoista
  113. Molempien lukijana (:

    rakkiralli@gmail.com

    VastaaPoista
  114. Molempien lukija :)

    sikeeeeee@gmail.com

    VastaaPoista
  115. Molempien lukija:)

    topline97@gmail.com

    VastaaPoista
  116. olen molempien blogien lukija :)

    nettayy@gmail.com

    VastaaPoista
  117. Molemmissa lukijana :) ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  118. Molemmissa lukijana :)
    jenna.krakau@gmail.com

    VastaaPoista
  119. Molempien lukijana oon:) annu.laurila@hotmail.com

    VastaaPoista
  120. Oon molempien lukia (: jutta.sunnila@hotmail.com

    VastaaPoista
  121. Lukija x2 (:

    mirva_s@hotmail.com

    VastaaPoista
  122. Lukija Molemmissa Blogeissa :)

    Sonia.Khelifi1@gmail.com

    VastaaPoista
  123. 1. oon molempien lukia :)
    2. milla.timoska@gmail.com

    toivottavasti onni suosisi tällä kertaa. ;)

    VastaaPoista
  124. Molempia seuraan bloglovinin kautta :)

    iida.kossila@gmail.com

    VastaaPoista
  125. Molempia luen :)

    thesussuuuu@gmail.com

    VastaaPoista
  126. Olen molempien lukija :D
    amandaheidi0299@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lukemia blogeja ei näy mun profiilissa mut mun blogin alhaalla ne näkyy

      Poista
  127. Molemmissa :) millamagia30@gmail.com

    VastaaPoista
  128. Molempia luen! :)
    nooraneanurmi@gmail.com

    VastaaPoista
  129. Molempijen lukija!(:
    pinjuli1@hotmail.com

    VastaaPoista
  130. luen molempia!
    annikapakkanen@gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!