© Layout by Julia E.

UUTUUKSIA JA SYKSYISIÄ TUNNELMIA

perjantai 27. syyskuuta 2013

0906 0882r otd 0887 0791 0911 ootd
Heippa taas! Nyt ollaan jo monta koetta ehitty selvittää ja kohta voin laskea sormilla kuinka monta päivää on jäljellä Espanjaan, oon niin innoissani! Suomen syksystä on ihana paeta jonnekkin lämpimään maahan, hetkeksi aikaa. Näiden päivien aikana on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Saatin esimerkiksi meidän koulukuvat jotka mokasin taas... Miksen voi vaan onnistua ja saada kuvaan luonteikasta hymyä? Viime lauantaina käytiin myös Eviksen kanssa kaupungilla ja samlla ostin yhden laukun H&M'stä matkaani varten. Toi laukku on ihanan tilava, enkä vielä omista ruskeaa laukkua. Nyt kuitenkin pitäis valmistautua todella kiireiseen ja rankkaan viikonloppuun. Joten nyt taidan mennä ja valmistautua huomiseen! Hyvää viikonloppua teille


Emilia

46 kommenttia:

  1. oooi ootpas kaunis!! :o ihania kuvia & tuo jäätelö on mun suosikki :3 hei mistä nuo sun ihanat lakanat on? nuo koulukuvathan onnistu hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kukkaset lakanat on ikeasta! :-) Voi kiitos paljon ♥

      Poista
  2. oi vitsi sul on hyvin onnistuneet koulukuvat! (vaikka ite et tykkäiskää oot ilti upee!) ja toi laukku aivan ihana! emppu rakas lupaathan nauttia lomasta espanjassa myös mun puolesta? :) :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi musta noi on kamalat! Lupaan nauttia! ♥

      Poista
  3. iiiihania kuvia, oot niin kauniis!!♥

    VastaaPoista
  4. iihana postaus :3 eiikä, espanjaan! itekki lähtisin vaikka heti jos siitä ois kyse ;__;

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus taas kerran! :-) Mihin sä muuten oot menossa TETiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meen yhteen Vaasassa sijaitsevaan melko uuteen päiväkotiin! :-) Kiitti. (:

      Poista
  6. mistä toi musta laukku on? (:

    VastaaPoista
  7. sulla on tosi kiva blogi, ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  8. Vähän sulla onnistu toi koulukuva! Ja oot ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei todellakaan onnistunut, kiitos kuitenkin<3!

      Poista
  9. ei ollenkaan huono koulukuva, mun mielestä toi on ihanan rento! voi että, toisten mielestä jäätelö kuuluu kesään, mut mun mielestä erityisesti ben&jerry's on aitoa syysherkkua! :D

    VastaaPoista
  10. kui hyvä toi koulukuva! ite en ottanu ollenkaa ku ne menee aina päi sitä :D ihanan syksysiä kuvia ♥ mä oon niin kateellinen sun hiuksista :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on älyttämän huono kuva, kiitos silti! :-)

      Poista
  11. Kyl toi on hyvä koulukuva! mulla meni varmaan ihan päin suksia... Ihana toi sun asukokonaisuus ja toi ruskee laukku! :) <3

    VastaaPoista
  12. Ihanan syksyisiä kuvia! Mäkin asun aikalailla Vaasan suunnalla :3

    > http://essii-matilda.blogspot.fi

    ps. onnee vaan sullekin kun sun koulukuvat onnistui!

    VastaaPoista
  13. Oi mikä laukku, ihana!!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Ei juku miten onnistunut koulukuva! Oon kateellinen, koska mun koulukuvat on aina ihan järkkyjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä niin epäonnistunut koulukuva, kiitos nyt kumminkin! :-D

      Poista
  15. Oi ihanaa Espanjaan! =3 Oi noin tilava laukku ja oli tosi halpakin, mun mielestä ja Espanjan lämpöön on ihana paeta, kylmää Suomea =D

    VastaaPoista
  16. Hyvinhän toi koulukuva onnistui! Oi ootan innolla postausta Espanjasta, muista pitää hauskaa!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta niin huono :-(! Voi kiitos paljon, hauskaa tullaan pitämään ja PALJON! :'D

      Poista
  17. Ihanan yksinkertainen banneri :) Noi kuvat on tosi hienoja. En keksi tästä blogista mitää moitittavaa :)

    VastaaPoista
  18. Ihanan yksinkertainen banneri :) Noi kuvat on tosi hienoja. En keksi tästä blogista mitää moitittavaa :)

    VastaaPoista
  19. miten sun koulukuvat on noin onnistuneita? mä en näytä niissä koskaan itteltäni ! toi asu on aivan ihana ja oot myös hirmunätti (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi musta noi oli ihan kauheet, mut kiitos nyt kuitenkin!! :-)

      Poista
  20. Miten ihmeessä mää en oo huomannu tätä?! Ihania kuvia ja sinä<3

    VastaaPoista
  21. haha lähetsäkin 10 päivä lokakuuta espanjaan? :DDD mäkin lähen :) Kenen kaa meet sinne espanjaan?

    ja oot toosi kaunis :3

    VastaaPoista
  22. Hyvähän toi kuva on! :)

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!