© Layout by Julia E.

KYSYMYKSIIN VASTAUKSET, OSA 1

tiistai 15. lokakuuta 2013

Heippa, tosiaan nyt oon saanu tehtyä kysymyspostauksen vastauksia valmiiksi ja tässä ensimmäistä osaa. Oon yrittänyt vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta valitettavasti joihinkin en sitten joko kerkeä vastaamaan tai oli vähän turhia kysymyksiä joten ei päässyt joukkoon. Tässä ekassa postauksessa on kysymykset jotka liittyivät: minuun, kouluun, cheerleadingiin, bloggaukseen ja suhteisiin.  Lisää kysymyspostauksia on kuitenkin tulossa! 
MINÄ2
Kerro joku outo tapasi tai muuten vaa joku outo juttu sinussa? Hmmm.. mulla usein käy niin että aluksi vihaan jotain asiaa esim. vaatetta. Mutta parin kuukauden päästä olen ihan hulluna siihen ja se on pakko saada! :-D Ja sit aina kun oon koneella mun välilehdet on tietyssä järjestyksessä :-D! 
Sano 3 hyvää puolta itsessäsi? Oon tosi sosiaalinen, mun mielestä oon myös kiltti ja anteeksiantava.
Mikä oli PIENENÄ sun unelma-ammatti? :-)  Opettaja.
Kolme asiaa, joissa sulla olisi parantamisen varaa? Suutun ja tuun tositositosi helpolla mustasukkaseksi. Teen kans välillä tosi äkkipikaisia valintoja. 
Olitko lapsena tyttömäinen vai poikamainen? esim. halusitko leikkiä barbeilla vai autoilla? Olin enemmän tyttömäinen, mutta oli tottakai päiviä jolloin leikin poikien kanssa hiekkalaatikolla kaivinkoneiden kaa. 
Minä päivänä sulla on synttärit? Viides lokakuuta (5.10)
Oletko vaativa? Olen. 
Annatko helposti periksi? Kyllä usein, riippuu tottakai asiasta.
Kuinka pitkä oot? Vähän päälle 165 cm. 
Mitä pelkäät? Pelkään älyttömästi käärmeitä. Oon myös normaali lapsi ja pelkään kans pimeää!
Tykkäätkö enemmän olla kameran edessä vai sen takana? Ehkä edessä :-)
Mitä paheita sulla on? Hmm, taas vaikee kysymys! Ei mulla oo mitään isompia paheita, mikä tulis mieleen. 
Ootko stressaaja vai otatko asiat silleen rennosti menee miten menee asenteella? Oon kauhee stressaaja, haluisin päästä siitä eroon! 
KOULU2
Montako tyttöä sun luokalla on? Taitaa olla seitsemän. 
Mimmonen matikan kirja teillä on? Laskutaito 9, älyttömän tylsä :'D
Mitä mieltä olet koulukiusaamisesta? En yhtään tykkää, koulussa kaikkien pitäis antaa olla rauhassa. 
Huonoin ja parhain numero todistuksessa? Jos haluat, niin mistä aineista?  Huonoin oli 8 ja paras 10. Huonoin oli mm. fysiikka ja kemia. Ja parhaita mm. biologia ja uskonto :-)
Jos saisit valita 2 ainetta pois koulussa, mitkä ne olisi ja miksi? No tällä hetkellä en koe ehkä mitään ainetta tarpeettomaksi, mutta jos jotkut pitäis ottaa pois niin uskonto, muuta ei mulle tuukkaan mieleen.
Panostatko kouluun, luetko paljon kokeisiin? Panostan, luen yleensä aika paljon. 
Tiiätkö vielä mitä teet ysiluokan jälkeen? No tiedän suurinpiirtein, haluan lukioon :-)
CHEERLEADING2
Mikä sai sinut aloittamaan cheerleadingin? Alotin sen mun äidin työkaverin lapsen kanssa vuonna kivi ja käpy sitten me lopetettiin ja alotettiin n. vuoden päästä uudestaan lehti-ilmoituksen takia :-)mun kunto on kasvanut, musta on tullut notkeempi ja vahvempi. Myös tasapaino ja koordinaatio kyky on parantunu. Mutta yhtenä tärkeimmistä taidoista pidän että osaan toimia muiden kanssa ja olla osa joukkuetta :-)
Paras akrosi? Akron kanssa mulla on aina ollut ongelmia, tein alku kaudesta yksinkin fli
Minkä ikäisenä aloitit cheerleadingin? Ekan kerran taisin olla 6-vuotias, mutta alotin kai pysyvästi 7-8 vuoden iässä.
Tuutteko joukkueen kanssa smk? Tullaan jos ei nyt mitään extremeä tapahdu!
miten paljon olet kehittynyt cheerleaderissa? Oon kehittyny paljon fyysisellä ja sosiaalisella puolella. Esim. kkiä. Mutta nyt tuli taas selkävaurio niin pitää vähä ottaa iisimmin. 
Paras asia cheerleadingissä?  Joukkue.
Vaikein stuntti mitä oot tehny? No varmaan 360 ylösmenot ja erilaiset tiktok ylösmenot :-).
Missä joukkueessa sä oot? West Coast Vikings, Iron .
Mitä paikkaa teet (takari, pohja...) ja mitä oot ennen tehny? Oon tällä hetkellä takaihminen, mutta oon aina ennen ollut sivuihminen. Jota kaipaan :-(! 
Kuvaile joukkuettas ? Ymmärtäväinen, ihana, yllättävä, taistelija :-) 
Meriittejä mitä joukkue/sinä oot saanu? Joukkueen kanssa Sm kisoissa #10 sija on ollut tuttu ja syyskilpailuissa hopeaa. Nuorempana mini-ikäisenä 5. sija. Itse oon saanut vuoden ahkera harjoittelija ja viime vuonna vuoden juniori palkinnon. 
haluaisitko harrastaa jotain muuta kun cheerleaderingia? En, mutta tottakai aina olis kiva kokeilla :-).
kauanko oot harrastanu cheeriä? Kauan, 8½ vuotta
Missä joukkueessa alotit ja ennen kuin alotit osasitko mitään liikkeitä vai menitkö suoraan vaa cheeriin?  Alotin jossain mikro-joukkueessa, jolla ei tainnut edes olla nimeä. Enkä osannu mitään, sekaan vaan!
 Kuinka venyvä oot, saatko spagaattia ja osaatko voltteja? En voi sanoo itteeni venyväks mutta saan melkeen oikeella jalalla spagaatin, voltteja en osaa permanolla :-). 
BLOGGAUS2
Mitä mieltä olet anonyymi kommentoijista? Välillä tosi ihania mutta välillä taas ihan ääripäästä.  
onko koskaan tullut ajatuksiin poistaa blogia? miksi? En oo koskaan ollut vahvasti poistamassa blogia, mutta joskus käynyt kyllä mielessä. Esim. silloin kun on kauhea inspiraation puute. 
3 lempiblogia? Annika O ja Mohnin siskokset (erica ja aurora)
mikä sai sut alottamaan bloggaamisen? Mun kaverilla oli blogi ja se vaikutti kivalta :-). Halusin myös jakaa valokuvia jossain ja tuntui että bloggaaminen oli hyvä vaihtoehto. 
Kummalla seuraat blogeja mielummin: Blogger vs Bloglovin? Bloggerilla, mutta bloglovinissa on huomattavasti helpompaa. 
ootko tyytyväinen blogiis? Olen, mutta aina on parannettavaa! 
haluisitko enemmän lukijoita? Ei lukijat ole se pääpointti, tottakai on ihanaa että näin moni on päässyt lukemaan mun blogia :-). 
bloggaatko sen takia, että haluut lukijoita ja kommentteja? En todellakaan :-).
bloggaatko, koska haluut olla aina paras kaikessa? En oo ikinä sanonu että haluan olla paras kaikessa. Kukaan ei ole paras kaikessa, koska se on täysin mahdotonta. 
Onko bloggaaminen vaikuttanut jotenkin sun elämään? Eipä oikeestaan. 
Kun alotit bloggaamisen, kuvittelitko että sulle tulee paljon yli 1000 lukijaa? En todellakaan, muistan sillon kun mulla oli sata lukijaa ja se oli NIIN siistiä! :-) 
Mikä on parasta bloggaamisessa? Ihanat lukijat ja se että oon saanut uusia ystäviä! :-)
kauanko oot pitäny _tätä_ blogia? Joulukuussa tulee kaksi vuotta täyteen. 
millaisia sun ekat postaukset olivat tässä blogissa? olivatko ne samanlaisia kuin nykyään? Ihan hirveitä, en edes tiedä ketä niitä tosissaan luki! :-D Ei ole samanlaisia. 
millaisia ovat parhaat kommentit blogissasi? Semmosia missä osataan antaa hyvää palautetta! 
Millaisien ihmisen kannattaa aloittaa bloggaaminen? Avoimen ja kuitenkin semmosen joka on valmis saamaan vähän sitä huonoapalautetta esim. anonyymeilta eikä heti vedä hernettä nenään :-). 
Tietääkö sun vanhemmat sun blogista? Tietää. 
Lukeeko sun kaverit/sukulaiset sun blogia? Lukee, ainakin täti lukee tosi paljon! :-D
Millaiset blogit on lemppareita? Semmoset mistä huokuu oikeen sen bloggaajan inspiraatio ja persoonallisuus. Blogissa pitää kuitenkin olla hyvälaatusia kuvia ja tekstin pitää olla omalaatuista. 
millaisista blogeista et kovinkaan pidä? Semmosista missä ei oikeen näy sitä persoonaa, eikä bloggaaja selvästikkään ole oma itsensä.  
kuka yleensä ottaa asukuvasi? Kaveri, perheenjäsen tai itselaukaisin :-). 
Kun alotit pitään blogia, mikä sulla oli tavotteena ja mitä odotit blogin pitämiseltä? Mulla ei oikeestaan ollut minkäänlaisia tavoitteita tai odotuksia! :-D
Onks sun tavotteet muuttunu täs sinä aikana ku oot blogannu?  No alussa mulla ei ollut oikeen mitään odotuksia:'D
Mitä bloggaaminen on antanu sulle?  Bloggaaminen on antanut mulle ihania uusia ystävyyssuhteita, paremman itsetunnon, kuvaamistaitoa ja aivan liikaa oloa tietokoneella! :-D... 
SUHTEET2
Kuinka suuri perhe sulla on? Täällä asuu mun kaa 4 muuta lasta ja mun äiti ja isäpuoli.
parhaan kaverin nimi? Mulla ei oo yksittäistä parasta kaveria :-)
3 tärkeintä henkilöä Öömm.. Varmaan mun äiti, isä ja pikkuveli.
Ootko seurustellu koskaan? Juu.
Haluisitko mielummin poikaystävän vai hyvän ja luotettavan kaveripojan? No tottakai poikaystävän pitäis olla myös luotettava mutta jos se ei olis niin sitten luotettavan ja hyvän kaveripojan.
Ihastutko helposti? En. 
Haluaisitko seurustella? Jonkun ihanan pojan kanssa kyllä.
Onko sulla paljon ystäviä? Mun mielestä on :-)!
Minkä ikäisia sun sisarukset on ja minkä nimisiä? Mulla on yks sisarus Kevin 7v ja sitten yksi velipuoli Samuli 2v
onko sinulla ystäviä, joille voit kertoa kaiken? Eiköhän mulla ole! 
Onks sulla hyvät välit vanhempiin? On! 



Emilia

24 kommenttia:

  1. erica ja aurora ei oo siskoksia, vaan serkkuja.

    VastaaPoista
  2. oli vaan pakko tulla korjaamaan että erica ja aurorahan ei ole siskoksia vaan serkkuja :)

    VastaaPoista
  3. hahah mulla on sama tossa että välilehdet pitää _AINA_ olla samassa jäljestyksessä. :D eiks se oo iha normaalia? ite en ainakaa löydä jtn tiettyy välilehtee jos se on väärässä kohassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ihana kuulla että joku tekee kans samalla tavalla :'D!

      Poista
  4. Mohnit on serkuksia, ei siskoja :)

    VastaaPoista
  5. jaksaisitko tehä postauksen missä kertoisit miten kertaat kokeeseen? :D koska en oo törmännyy yhteenkään blogiin missä ois koulujuttuja ja yritän ettiä jostai ittelleni motivaatiota et jaksaisin panostaa kouluu. :) tainosiis jos tosta ees postausta saa, mut vaikka jotain vinkkejä yms.?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois varmasti tullakkin ihan lähiaikoina viikon vinkkinä! ;-)

      Poista
  6. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus, tykkään aina lukea muiden vastauksia kysymyspostauksiin :D

    VastaaPoista
  8. Oon tässä nyt muutaman kuukauden seuraillut blogias ja täytyy sanoo et oot ihan uskomattoman symppiksen olonen ! :-) Ollaan samanikäsiä ja itekkin oon reilusti yli vuoden bloggaillut. Toivottavasti sulla riittää intoa vielä pitkään, huippukiva blogi! :-)♥
    > http://iseeabiggerdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon sun ihanasta kommentista Pilvi !! :-) ♥

      Poista
  9. erica ja aurora on kyl serkuksii :D

    VastaaPoista
  10. Jos teillä asuu sun kans 4 muuta lasta niin miten sulla on vaan 2 sisarusta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ne toiset on mulle niinku sisarpuolia :-) Koska meillä ei oo samaa äitiä eikä isää. Uusperheessä kun asun :-).

      Poista
  11. Sulla on ihana blogi ja tykkään tästä ulkoasusta (: millä oot muutes tehny ton sun baneerin ja mikä sen fontin nimi on :oo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, oon tehnyt sen ipiccylla ja fonttia en muista :-( !

      Poista
  12. Tosi kiva blogi. Oon poika bloggaaja pitänyt vähän aikaa blogia, kato jos ehdit http://matiaskankkonen.blogspot.fi/.
    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juups, käyn kattomassa! :-) Kiitos kommentista(:

      Poista
  13. Voisitko laittaa noitten blogien linkin / osotteet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erica : http://l0ve.blogg.no/
      Aurora : http://auroramohn.blogg.no/
      Annika O: http://annika-o.indiedays.com/

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!