© Layout by Julia E.

VOITA $150 LAHJAKORTTI SHEINSIDELLE!

torstai 10. lokakuuta 2013

Heippa ihanat lukijat! Päätettiin sheinsiden kanssa tehdä teille pientä syysarvontaa. Jossa on ihan mahtava palkinto nimittäin 150 dollaria kyseiseen nettikauppaan. (= 110€) Kyseisessä nettikaupassa on siis tarjolla vaikka mitä! Laukkuja, neuleita, huppareita, meikkejä oikeestaan kaikkea mitä tyttö tarvii ;-) SHEINSIDE (cliks)
SHEINISIDE
OSALLISTUMISOHJEET: 

1. Palkintona siis on 150 dollarin lahjakortti sheinsidelle VAIN minun lukijoilleni, myös uudet lukijat ovat tervetulleita!

2. Liittyä Sheinsidelle TÄSTÄ!  Liittymiseen menee korkeintaan 30 sekuntia!

3. Lisätä sähköposti kommenttiisi blogiini, käytä samaa sähköpostia mitä käytit liittyessäsi! 

4. Helppoa? Aikaa teillä on 23.10 asti! Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja blogin puolella.

186 kommenttia:

  1. Olen lukija (:
    Jennimoi1@hotmail.com

    Ihana arvonta c: ♥

    VastaaPoista
  2. kiva arvonta! c:
    ueveliina@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Oon lukija:)
    ffanniar@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Lukijasi ja sheinsidellä jäsen.

    jonna.sofia@luukku.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. korjaus spostiin: jonna.sofia@luukku.com

      Poista
  5. emelita_cherry@hotmail.com : )

    VastaaPoista
  6. suvituuli.arosuo@hotmail.com

    olen lukijana :)
    http://thinking-about-youu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. ompas kiva arvonta. Osallistun. annisuvi@gmail.com

    VastaaPoista
  9. jasmin.ojajarvi@hotmail.com

    http://sh-yasmine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. allujabrittis@gmail.com
    mun blogi: allujabrittis.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. jepsu_98@hotmail.com


    http://jepppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. jennakotilainen@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  13. lukijana ollaan :)
    oona.ohtonen@gmail.com

    VastaaPoista
  14. valko1vuokko@gmail.com (: ja tuo ei ole se sähköposti jolla olen liittynyt blogiin, vaan olen liittynyt tällä tilillä lukijaksi jolla juuri kommentoin :)

    VastaaPoista
  15. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. vautsi! kiva arvonta :)
    allu-98@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. voi, eikä ! tää ois ihana :3
    proudeseven@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Uiuiuii! Katoin vaatteita ja aivan ihania on <3

    kati.welling@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Vähänkö kiva arvonta! c:

    henna.heikintalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  22. ois ihana voittaa!:)

    sani.nevalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Lukija ja ihana arvonta :)

    saija.ritamaki@hotmail.fi

    VastaaPoista
  24. Vitsi olis siistii voittaa tää! :)

    jonna.ahola@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Thecameradoesntlie@gmail.com
    Ja
    Elise.byman@netikka.fi

    VastaaPoista
  26. Upeeta että järjestätte tälläsen! Pakko osallistua :D

    miida.sofia@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Onko nuo kaikki "Osallistusmisohjeet" -kohdasta siis pakko tehdä osallistuakseen arvontaan? Jos ei, olen lukija, sähköposti:

    eekkume@gmail.com

    VastaaPoista
  28. oon sun lukija! :)
    janinanea@gmail.com

    VastaaPoista
  29. katjaaa.merilainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. katjaaa.merilainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Olen liittynyt SheInsideen aikasemmin,oon sinun blogin lukija ja sähköpostiosoitteeni:
    sissi19982012@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  32. oon lukija jaoon liittynyt tonne aikasemmin ja sähköposti on:
    emiliasivonen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  33. oon lukija ja sähköposti on :
    jappii96@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!