© Layout by Julia E.

SE VUOSI 2013...

lauantai 28. joulukuuta 2013

Heippa vaan! Tässä on nyt tulossa tämmöstä vuosipostausta, nimittäin on enää vähän aikaa tätä vuotta jäljellä. Monissa blogeissa näkyy niitä perus tammi-, helmi-, maaliskuu jne. postauksia jossa kerrotaan kuukausittain mitä oli tapahtunu. Mutta mä päätin tehdä vähän erilaisen postauksen mulla on ryhmiä ja kerron niiden avulla millanen vuosi ollu! :-)
000000
MINÄ: Tän ikäisenä tää vuosi voi olla tosi suuri ja tapahtuu paljon isoja juttuja. Olis mahdollista saada mopokortti, mutta itte en halunnut sitä :-). Tänä vuonna oon täyttänyt 15-vuotta ja päässyt ripille. Koko vuotena oon muutenkin kasvanut tooosi paljon. Eihän sitä varmasti edes ruudun takaa huomaa mutta vuoden alussa osasin huolehtia vain omista jutuista. Nyt osaan ottaa huomioon myös muut niin sisarukset kuin ystävät. Valmentamisen avulla olen kans kehittynyt henkisellä puolella todella paljon. Mulla ei myöskään oo tullut minkäänlaista ulkonäön muutosta tai ainakaan mitään suurta. 
00000002
KOMMENTIT: En yleensä julkaise mitään negatiivisä kommentteja. Huomaa ero negatiivisia ja rakentavia.  Nyt päätin sitten näitten anonyymien huvittavimpia kommentteja laittaa näytille. Itse en ota mitään negatiivisia kommentteja itteeni, mutta onhan näille kommentteille tullu naureskeltua useamman kaverin kanssa! :-D Kiitos myös kaikille ihanille ja piristäville kommenteille, joita on postauksiin heitelty
000000004
LEMPPARI... Vuoden suosikkeja!  Mun yksi lemppari sivustoista we♥it, mun lemppari kahvila Sweet Vaasa! Mun ihana lempparikissa Moses. Mun lempparimeikki nimittäin Sm-karsintojen kisameikki. Mun lempparileffa Nälkäpeli Vihan liekit. Lempparimaisema Espanjan parvekkeelta. Lemppari kiharrusväline, helppoa ja ilman lämpöä. Mun lemppari välipala, kaikkea hedelmiä ja marjoja, nam! Mun lemppari hiustyyli, kiharat. Mun lemppari ruoka tortillat! Mun lemppari paikka mun huoneessa SÄNKY, rakastan nukkua . Lemppari kasvotuotteet Laveralta. Lemppari vaatekauppa Bikbok joka tuli vuonna 2013 Vaasaan. Lempparijätski, ehdottomasti Ben & Jerry Blondie Brownie. Ja mun yksi lemppari elektronituotteista, tietokone. 
00007
Ystävät: Vuonna 2013 mulla on ollut ihania ystäviä! Oon saanu uusia ystäviä tooosi paljon mutta joidenkin välillä on myös ystävyyssuhde huonontunu. Mulla on niin paljon hyviä muistoja tänä vuonna ystävistä. Oon saanu nauraa tosi usein ja olla omaitseni. Ja mikä on mun mielestä kaikista ihaninta niin mulla asuu ystäviä myös kauempana esim. Helsingissä ja Kokkolassa! Myös niihin mulla on säilynyt ystävyyssuhde vaikka ei nähdä niin usein niiden kanssa. Yksi vuoden kohokohdista oli mun mielestä kun sai lähteä Espanjaan parhaiden kavereiden kanssa ilman omia vanhempia! Mun cheerleading joukkueesta on tullut kans tosi läheinen ja oon saanut 27 uutta ystävää! :-) 
000001
SHOPPAILU : Tänä vuonna on tullut shoppailtua paljon, en edes haluais laskea paljonko mulla on mennyt yhteensä rahaa.. Parhaita tuotteita on kuitenkin ollut converset, bikbokin farkut, Seppälän musta laukku, Victoria's secretin tuoksut ja kultainen koru. Kamerajutuissa ehdottomasti 35mm, jonka sain rippilahjaksi! :-) Oon saanut shoppailla Tampereella, Helsingissä, Espanjassa, Vaasassa ja netissä! Tällä hetkellä mun vaatekaappi on ihan täynnä ainakin paita puolelta joten mulla on nyt paitalakko koska sinne ei edes mahdu yhtäkään paitaa lisää. Voitin myös Ninjan vuoden koru kisan joten nyt saan ostaa myös kaikkee hienoja asusteita! ♥ 
0000003
HAKUSANAT : Parhaat hakusanat vuonna 2013. Näitä hakusanoja on niin hauska kattoa joskus tulee tosi selviä esim. viikon vinkkien reseptejä saatetaan etsiä, mutta joskus tulee myös niitä hieman erikoisempia. Esimerkiksi tuo ihan outo numero ja kirjainsarja miten ihmeessä sillä on blogiini päästy tai 'lelu jonka sisällä vettä' hahah ! Näitä kyllä kannattaa jokaisen seurata blogissaan. 
00000005
TAPAHTUMAT:  Vuonna 2013 oli kyllä aika paljon tekemistä ja tapahtumia. Heti alkuvuodesta oli pienet uv juhlat kavereiden kanssa ja alkuvuodesta menin myös Helsinkiin mun tädin ja kavereiden luo! Keväällä oli risteily uudella Viking Grace laivalla. Oli myös cheerleadingin kevätnäytös ja sitten pian päästiinkin jo kesälomalle. Olin kavereiden kanssa ja mentiin perheen kaa lomalle Tampereelle. Mulla oli myös mun viikon kestävä ripari. Mun ihanat kaverit tuli Vaasaan ja mä kävin Helsingissä. Sitten alko taas koulu ja lomailtiin Espanjassa oli SM-karsinta kisat ja SM-kilpailut ja joulu! Kokonaisuudessa ihana vuosi!
000006
ASUT: Mun vaatemaku on muuttunut tänä vuonna haika hirveesti, oon uskaltanut myös erottautua massasta ja käyttää luovuutta asujen kanssa. Ehdottomasti lemppariasu on meidän uudet cheerleading puvut, ne on vaan niin upeet. Mutta normiasuista oon tykänny kauheesti armykuviosta ja ruutupaidoista. Nyt kun katon niin mulla on melkeen kokoajan ollu samat kengät eli converset haha, ensi vuonna voisin omistaa hieman enemmän kenkiä! EDIT: Sheinsiden arvonta on nyt suoritettu ja voittajaksi paljastui Sofiaa, tarkkaileppa sähköpostia! :-) Kiitos kaikille osallistujille <3

Nyt kertokaa mitä tykkäsitte tämmösestä erilaisesta postauksesta :-) ? Ja minkälainen teidän vuosi 2013 on kokonaisuudessa ollut?

Emilia

92 kommenttia:

  1. ihana postaus!! oot upee <3 :3
    miks nauroin ääneen tolle " maito bikinille " :D

    VastaaPoista
  2. Hhaha huippu postaus niinku arvelinkin tästä tulevan ja sai kyllä ihan huolella nauraa noille anonyymeille!! :-D ❤

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! Sulla on täällä blogissa ihan mahtavia kuvia ja nuo "lemppari" ja "shoppailu" jutut luulin jostain Weheartitistä otetuiksi, mutta sä oletkin itse ottanut ne... kuinka mahtavaa oikeesti.

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ja sul on ihania kuvia! Sä oot ihan sairaan nätti! <3

    VastaaPoista
  5. Tää oli tosi kiva ja erilainen postaus samasta asiasta. Mutta semmoinen parannusehdotus että kertoisit noista asioista samassa järjestyksessä, kun kuvat ovat kollaasissa. Näin olisi paaaaljon helpompi seurata.
    Ihana postaus ja hyvää uutta vuotta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :-) Hyvää uutta vuotta sullekkin!

      Poista
  6. Oot tehny tän postauksen tosi hyvin! Ja vähänkö repesin noille anojen kommenteille :''DDD

    VastaaPoista
  7. ihana postaus, tosi kivasti toteutettu ja tälläsiin en oo vielä muiden blogeissa törmänny joten propsit siintä :) Olet ihan hirmu kaunis!

    VastaaPoista
  8. SINUT ON HAASTETTU!

    http://dionenpanfu-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta valitettavasti mulla ei oo aikaa tehdä haasteita :/

      Poista
  9. Voi kun ihana postaus ja jotenkin erilainen! :)

    VastaaPoista
  10. ihanan erilainen vuosi postaus, en oo ennen tälläseen törmänny :)

    VastaaPoista
  11. Oii tää on oikeesti niin ihana postaus! On varmaan menny tän tekemiseen vähän aikaakin, mut tosi tosi ihana! :3

    http://kuvablogiveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. kerrankin joku tekee tän postauksen tosi mielenkiintoisella tavalla :-) nuo asukuvat, ja susta otetut kuvat on muuten tosi hienoja! muutenkin saan sun blogin kuvista aina inspiraatiota :-)

    VastaaPoista
  13. haha, nauroin ääneen noille kommenteille :DD sun tyylitaju on muuten kehittynyt tosi paljon :--)

    ♡ make-the-world-go-round.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. Ihana tää vuosi postaus kun teit tästä niin erinlaisen kun mitä muilla bloggaajilla on näkynyt ! :)

    VastaaPoista
  15. Tällänen ''vuosi'' postaus on ihana, tosi kiva idea :-)! Ite tyksin tosi paljon ja muutenki tää blogi on liian perfect <3

    VastaaPoista
  16. voi ku ihana postaus (:! rakastan myös tätä sun blogin ulkonäköö ja yksinkertasuutta ♥

    VastaaPoista
  17. apua toi kuva musta :D mutta ihana postaus ja ihana sä ♥

    VastaaPoista
  18. Tosi kiva postaus! Tykkäsin tästä paljon! Ja tää oli myös laadukas. :)

    VastaaPoista
  19. Hyvä postaus oli ja kiva kuulla ja nähdä et vuosi on sujunut hyvin :)

    VastaaPoista
  20. Kiva postaus . Mistä pystyy seurailemaan jotain hakusanoja :):)? Kävisitkö katsomassa blogini:)
    http://ronjaalexandraaws.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä pystyy seuraamaan : tilastot > liikenteen lähteet :-)

      Poista
  21. ihana postaus! :) muutenki tää sun blogi on aiivan ihana ja sinä oot niin kaunis !♥
    itellä oottaa ensvuonna tuo vuosi et on rippikoulu, mopokortti ja täyttää 15 vuotta.. toivottavasti tulis ihana vuosi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Tsemppiä ens vuodelle ♥

      Poista
  22. Aivan ihana postaus!<3 kohta nähään!!

    VastaaPoista
  23. Mistä löytää nuo blogi hakusanat? :) mutta ihana postaus ja oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilastot > liikenteen lähteet :-). Kiitos :)

      Poista
  24. Ihana postaus, itekki aattelin just tänään tehä tollasta ja sain tästä vähän inspiraatiota omaan postaukseeni :)

    VastaaPoista
  25. Kiva postaus. :) Hauskoja noi hakusanat :D

    http://oonaangel.blogspot.fi

    VastaaPoista
  26. Ihanasti sait toteutettua tän postauksen! :) Hahah hauskoja noi anonyymien kommentit.. :DD tuli kyllä naurettua noille hakusanoillekkin.. :DDD

    VastaaPoista
  27. Tosi kiva postaus ! :) Ihania kuvia (kuten aina) ja niin mukavasti toteutettu.

    VastaaPoista
  28. oi näitä vuosipostauksia on aina kiva lukea, ja tää oli varsinki kivasti toteutettu :--)!

    VastaaPoista
  29. haha ei luoja nauroin noille kommenteille mm. puheterapiasta XDXD mutta ihanan erilailla toteutettu postaus ♥

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha onhan niille ittekki tullu naurettua, kiitos ♥

      Poista
  30. Oot nätti! Sulla on kiva blogi ja kiva vuosi kuvina. En oo aiemmi tienny et näin nätti tyttö pitää blogii. Aijon olla seuraavan vuoden täysil mukaan, jos jatkat vielä!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, jatkan jatkan! :-) <3

      Poista
  31. Ihana postaus & sulla on tosi kiva blogi. ♥
    Onnee myös sun lukijoista!

    VastaaPoista
  32. oot tosi kaunis ja kiva tää postaus! :)

    VastaaPoista
  33. Oi nää on niin super kivoja postauksia! :) Sulla on muuten aivan ihanat hiukset !

    VastaaPoista
  34. ihana tää! näkee kyllä että oot taas vaivalla tehnyt. love it ♥

    justlikeachic.blogspot.com

    VastaaPoista
  35. Ihania kuvia ja muutenkin kivasti toteutettu postaus ! (-:

    VastaaPoista
  36. Hieno postaus ja kivasti toteutettu :-)

    VastaaPoista
  37. kiva, kun toteutit tän postauksen näin :)) hienoi kuvii sulla muuten ja tykkään kans ulkoasusta :)! mulla on ollu kiva vuosi, johon mahtunu matkustelua, ripari ja muuta kiaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, sunkin vuosi kuullostaa ihanalta! :-)

      Poista
  38. Sul on kivasti kuvia ja muutenki suht simppeli eli helposti ymmärrettävä :3 Sul on kyl ihanat hiukset!

    momentaryhell.blogspot.fi

    VastaaPoista
  39. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  40. Se on hienoo miten kaikki ilkeet/ilkeiks tarkotetut kommentit on aina anonyymien kirjottamia. Useinmiten itsekin löydän anojen kommentit hauskoina, sillä en jaksa ottaa niitä edes tosissaan..:D mutta hienot kuvat ja hyvin tehty postaus...^^

    http://upsidedown-lair.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensähän ne kyllä tulee anonyymien suusta, kun ei omalla nimellä uskalleta sanoa :-). Kiitos pajon!

      Poista
  41. hei, ei kai sua haittaa, että tein tämän postauksen omaan blogiini aikaslailla samalla tyylillä? Mutta postauksen alussa kyllä lukee että olen ottanut mallia sinun blogistasi? Toivottavasti se on sulle ok...

    Voit katsoa postauksen täältä, ja jos sua häiritsee, niin voin poistaa sen: mariaslife-m.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei tietenkään haittaa! Ihana kuulla ja nähdä että oot saanu inspiraatiota! ♥
      Hyvää uutta vuotta Maria! :)

      Poista
  42. Tuo lempi asut, toinen kuva oikella alhaalla. Se on yli-ihana!<3 ihana blogi muutenkin :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!