© Layout by Julia E.

SHEINSIDE CHRISTMAS GIVEAWAY

perjantai 13. joulukuuta 2013

On tullut taas se aika kun on ajon järjestää pientä arvontaa mun lukijoille! :-) Sheinside kysyi jos haluaisin arpoa yhden lahjakortin heidän sivuilleen ja koska viimeksi arvonta oli niin suosittu ajattelin että voisin nyt uudestaan tehdä tämmösen arvonnan :-) Alla osallistumisohjeet, onnea kaikille!
sheinside

OSALLISTUMISOHJEET

1. Voittaja saa 100 dollarin lahjakortin sheinsidelle :-) (n. 72€)
2. Sinun täytyy lukea minun blogiani.
3. Jos et ole jo liittynyt sheinsiden sivulle liity TÄSTÄ! (menee n. minuutin)
4. Jätä sama sähköposti osoite kun liittyessäsi sheinsidelle kommenttiboksiin ja olet mukana arvonnassa!
5. Kilpailu päättyy 24.12 kello 23:59


Ps. kaikille myös pieni alekoodi jolla saat 20% alennusta! Chris-blog20 (voim. 15.1.2014)

Emilia

189 kommenttia:

  1. Nea123@luukku.com

    Olisi ihanaa voittaa tää kun kuolaan aina niiden vaatteiden perään ^_^

    VastaaPoista
  2. ueveliina@gmail, olen myös lukijoissasi sekä liittynyt sheinsiden sivuille :-)

    VastaaPoista
  3. katjaaa.merilainen@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva arvonta! :)

    liisaemilia98@gmail.com

    VastaaPoista
  5. olen lukija :) valko1vuokko@gmail.com

    VastaaPoista
  6. olen lukija, sekä liittynyt sheinsiden sivulle!:)
    eeva.kettunen.99@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. oon lukijasi ja rekisteröitynyt sheinsideen :) jensquuu@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Sheinsidellä on niiiiiin ihania vaatteita :3 Etenkin kaikki neuleet
    j.kos@wippies.fi

    VastaaPoista
  10. oon lukija ja liittyny sheinsiden sivuille :-)
    karhunen.maria@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. saija.ylik@luukku.com

    VastaaPoista
  12. laze97@hotmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  13. :33
    sikkeh@hotmail.fi

    VastaaPoista
  14. milja.kilpelainen.mki@gmail.com :)

    VastaaPoista
  15. helmi.kaltiainen@phnet.fi

    VastaaPoista
  16. Osallistunn (:

    aino.palander@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Liittyneenä molemmissa :-)
    milena99@hotmail.fi

    VastaaPoista
  18. Ihana arvonta! :)

    johannawestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  19. oon lukijana:)
    ssuffeli@gmail.com

    VastaaPoista
  20. oo ihana arvonta :3

    mari.kanerva@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. ihan huikeeta, viimeksi ei onni suosinut jos nyt onnistais, ihana blogi! :) rooosa_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Olen lukija, ja liittynyt SheInsiden sivuille! :)
    eekkume@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen lukija :)
    mambanblogi@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. MAHTAVAA!
    anna.pokrovsky@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. lukija oon :)
    sonjawain@gmail.com

    VastaaPoista
  26. oon lukija :>
    salla.lehmijoki@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. great giveaway! I'm in!
    Naama A
    nam12 [at] walla.co.il
    tnx!

    VastaaPoista
  28. oon lukija :--)
    juliajuliajulia@luukku.com

    VastaaPoista
  29. asiasta ananakseen ! viittisitkö neuvoo et kuinka pitkään sheinside tilauksien tulossa kestää ja tuleeko ne suoraan kotiovelle vai täytyykö hakea esim postista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos otat ilmaset postikulut niin se menee sen kautta postiin ja ilmotus tulee kotiin :-). Kestää about 3 viikkoa. Nyt tietty siel on tosi ruuhkasta koska joulu! Mutta sitten jos otat sen pikakuljetuksen sil kestää about 1½ viikkoa ja tulee kotiovelle :-)

      Poista
  30. Pakkohan tähän on osallistua, kun olen lukijana ja liittyneenä tuonnekin! : ) Ei tekisi pahaa ihanat vaatteet talvea piristämään. <3

    conceit@windowslive.com

    VastaaPoista
  31. Luen bloglovinin kautta! :)
    jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Oi mikä arvonta ♥__♥

    tazup69@gmail.com

    VastaaPoista
  33. u.palosaari@anvianet.fi :)

    >koriweke.blogspot.fi

    VastaaPoista
  34. uuiuiuiuiuiui ihania vaatteita <3

    kati.welling@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. liityin molempii! olis kyllä ihanaa voittaa, koska haluan tuon alarivin viimeisen hupparin tuosta kuvasta!<3 niin ihana!:)

    mira.turpeinen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  36. nora.savolainen@hotmail.fi

    Olis ihana voittaa!! Siel on paljon ihan super ihania vaatteita! ♥♥

    VastaaPoista
  37. kaikki tehty!! kroknora@hotmail.com :-)

    VastaaPoista
  38. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  39. Oon liittyny kumpaankin (-:

    wenzza99@gmail.com

    VastaaPoista
  40. marjuskamatikainen@hotmail.com
    Olen liittynyt molempiin!:)

    VastaaPoista
  41. Täytän kaikki ehdot.

    maria.moi.moikka@gmail.com

    VastaaPoista
  42. olen lukija:)
    sani.nevalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Oona.kahila@gmail.com
    Olen lukija
    Olen liittynyt sheinside sivustolle

    VastaaPoista
  44. Super giveaway!! :D

    soloparaalgunos90@hotmail.com

    Kisses! And happy Christmas!!

    VastaaPoista
  45. hanna-riika@luukku.com
    oon lukija :)

    VastaaPoista
  46. violaaee@luukku.com

    toivottavasti onni suosii tälläkertaa :---D

    VastaaPoista
  47. saija.ylik@luukku.com

    VastaaPoista
  48. lukija olen :-)
    siiri.tuominen01@gmail.com

    VastaaPoista
  49. matleena.niskanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Huih onpas paljon osallistujia! :D

    panskujau@gmail.com

    VastaaPoista
  51. hui, en enää muista että mihin oon osallistunu..! :D Ainakaa en löytäny mun sähköpostia tuolta vielä.

    lotta.ahtola@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Ihana blogi sulla ja pakko käyä jopa päivä kattomassa tätä :) !
    purpleheart_@suomi24.fi

    VastaaPoista
  53. purpleheart_@suomi24.fi
    sulla on ihana blogi mitä luen joka päivä tai niin usein kun voi :) !

    VastaaPoista
  54. judit.ilvesluoto@hotmail.com
    ois aika mahti voittaa tuo lahjakortti!

    VastaaPoista
  55. jessica.siitari@gmail.com Ois ihanaa voittaa <3

    VastaaPoista
  56. En oo ikinä tilannu sheinsideltä joten ois kiva voittaa :)

    iida.hietarinne@gmail.com

    VastaaPoista
  57. olen lukija:)
    sani.nevalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Oon lukija :))
    Sonia.Khelifi@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Oon liittynyt kumpaankin :)

    roosakarjalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. ooi, ihanaa :)
    oon lukija & liittyny sheinsiden sivuille :-)
    mintsu98@gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!