© Layout by Julia E.

CITY SHOPPARI ARVONTA!

perjantai 31. tammikuuta 2014

Heippa hei! Lupailin teille jotain kivaa juttua ja tällä kertaa se on arvonta. Mulla on arvottavana kaksi City shoppari cardua jotka on siis tarkoitettu älypuhelimelle :-) Cityshopparista saat lisää tietoa täältä! Cardu on siis ilmainen mobiililompakko, mutta jos haluat sinne CityShopparin maksaa se CityShopparin verkkokaupasta 24€. Itsekin sain tämän myötä City shoppari cardun vuodelle 2014 ja ihan huippu kivalta näyttää! Tykkään varsinkin Subwayn ja H&M'n alennuksista!
arrvonta

___________________________________________________________________
ARVONNAN OHJEET:

1. Sinun täytyy olla blogini lukija bloggerin kautta.

2. Lisäarvan saat .. 
•jos mainostat arvontaa blogissasi (muista liittää kuva postaukseen ja linkki) 
•jos tykkäät blogini facebook sivusta (TÄSTÄ)

3. Kommentoi toimiva sähköposti kommenttiin. Jos mainostat arvontaa blogissasi muista myös linkittää postaus kommenttiin.

4. Arvonta päättyy 6.2.2014, voittajiin otetaan yhteyttä sähköpostilla.  


75 kommenttia:

  1. lukija oon :)
    marymariablog@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Oi miten kiva arvonta. Tykkään. annisuvi@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen lukija ja tykkäsin fb sivusta:)
    ipana-99@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Lukijana ollaan! :-)
    S-posti: sofia.koivisto@wippies.fi

    VastaaPoista
  5. Mukana ollaan!
    jere.viinikainen@outlook.com

    VastaaPoista
  6. maria.moi.moikka@gmail.com

    Oon lukija ja tykänny fb-sivusta!

    VastaaPoista
  7. lukija bloggerin kautta
    karhunen.maria@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. oon lukija & viiru.tapio@hotmail.com :>

    VastaaPoista
  9. osallistun 1 arpa
    ssuffeli@gmail.com
    :)

    VastaaPoista
  10. lukija olen ja tykkään facebook-sivusta! blogissa en voinut mainostaa kun minulla ei sellaista ole:/
    eeva.kettunen.99@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Oon lukija.
    Mainostin: http://rakkaudella-anniina.blogspot.fi/2014/01/tammikuun-suosikit-videolla.html
    Ja tykätty on :)
    anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. alinaelisaa00@gmail.com
    Lukijana oon :)

    VastaaPoista
  13. Lukijana olen!:-)

    venlavirtanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen blogisi rekisteröitynyt lukija, osallistun yhdellä arvalla. :)
    aggiiga@gmail.com

    VastaaPoista
  15. 1. Olen lukija :)
    2. Olen tykännyt facebook sivusta

    rompetti99@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Oon lukija:)

    adalmiina.kilpelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Oon tykänny blogin facebook-sivusta! :)
    johannawestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  18. yksi arpa, olen siis lukija :-)
    sähöposti: llauraelina@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Kiva kun näitä kortteja saa nykyään just puhelimeen, niin ei oo aina sitä taistelua kaikkien kymmenien korttien kanssa :D

    riikkamaria.vee@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Oon lukija ja tykänny tosta sun facebook sivusta! :)
    iippa.00@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Osallistun arvontaan yhdellä arvalla :)
    anskuujou@gmail.com

    VastaaPoista
  22. 2 arpaa :-)

    sissi19982012@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen yhdellä arvalla mukana kun luen blogiasi bloggerin kautta :-)

    emilia.avalaokiah@gmail.com

    VastaaPoista
  24. onks se ny siis 2 arpaa ku oon lukija ja oon tykänny fb sivusta ?:D & siirisofia@ovi.com

    VastaaPoista
  25. -Oon sun blogin lukija:}
    -Tykkäsin sun blogin facebook sivusta:}
    -sanna.niemi1@luukku.com

    VastaaPoista
  26. Olen lukija ja tykännyt sun fb sivusta !
    pinkku.lintala@gmail.com

    VastaaPoista
  27. matilda.nurmi@hotmail.com
    ja
    http://mbelovely.blogspot.fi/2014/01/tammikuun-viiminen.html?m=1#comment-form

    VastaaPoista
  28. Oon lukijana :)
    amanda.eskola00@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Oon sun blogin lukija:)

    iira.v_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Olen lukijana :)
    deathb4t@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Olen lukija ja tykkäsin fb sivusta! :)
    el.riuttamaki@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Olen blogin lukija

    riina@tutka.net

    VastaaPoista
  33. roosadilemma@gmail.com
    Tykkäsin facebookissa

    VastaaPoista
  34. Oon blogin rekistreröitynyt lukija ja tykkään blogin facebook sivusta :)
    oona.tiikkainen@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen lukija & tykännyt :-)
    milja.husu@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Olen lukija :-)

    oona.sarajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  37. antturawr@hotmail.fi
    Oon tykännyt fb-sivusta! :)

    VastaaPoista
  38. hyttinen99@gmail.com
    Olen blogin lukia ja tykkään blogin fb sivusta

    VastaaPoista
  39. uu jee mukana arvonnassa! :) rooosa_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. LUKIJA, TYKKÄSIN FB.EESSÄ JA BLOGISSA ILMOTUS
    anna.pokrovsky@hotmail.com
    my-uniquelife.blogspot.com

    VastaaPoista
  41. Olen lukija!:)
    millaaurala@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. olen lukija, tykkään facebookissa. :)

    hanna-riika@luukku.com

    VastaaPoista
  43. oon lukija, tykkään facebookissa :)

    hanna-riika@luukku.com

    sori jos tuli kahesti vahingossa.

    VastaaPoista
  44. oon lukija
    laura.niska@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. lukijana kyllä:)
    pinjuli1@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen lukijana

    itsku00@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Lukijana.tykkään
    nanafansu0@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Olen lukija ja tykkäsin fb sivusta :-)
    jasmiina02@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Lukijana osallistun!
    ffindthehappiness@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. oon lukija :>
    emilia.tynjala@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  52. Lukijana olen ja tykännyt facessa (:

    mirva_s@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Lukija ja facessa tykkäri :-) !
    Tää tulis niin tarpeeseen!
    raitapaita8@luukku.com

    VastaaPoista
  54. Lukija ja tykännyt olen facessa!:)
    Pakko sanoo ettö toi tulis mulle niin tarpeeseen!
    essijessicanblogi@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Olen lukija & tykkään facebookissa.

    jenna2011@live.fi

    VastaaPoista
  56. lukijana & tykkään facebookissa :)

    pesusienia@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Tykkäsin facebookissa ja olen lukija :-)

    siiri.pasanen1@luukku.com

    VastaaPoista
  58. tykkään facebookissa ja oon lukija. (:
    judit.ilvesluoto@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. tykkäään facessa ja oon lukija ja tottakai lisäsin mainoksen blogiin: http://jepppu.blogspot.fi/p/arvonnat-1.html
    ja toimiva s.posti on jepsu_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. tykkään facebookissa ja oon lukija (:
    jenni.autero@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Lukijana :)
    amandaheidi0299@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Tykkään facebookissa ja oon lukija bloggerin kautta, eli kaks arpaa! :)
    salo.aino@suomi24.fi

    VastaaPoista
  63. Mukana kahdella arvalla, lukija ja FB :)
    isontalonpoikii@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Lukija ja tykkään facebookissa (eli kaksiko arpaa?). kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!