© Layout by Julia E.

IHANA LOMA!

torstai 9. tammikuuta 2014

0952 0236 0185 0231 0954 k
Heippa! Nyt on taas palattu takaisin koulun penkille ja mulla ne tulee olemaan viimeiset 5 kuukautta tossa koulussa. Mut haluun kuitenkin ottaa pienen throwbackin mun lomaan nimittäin totaali huipennus oli kun vähän nopeella varoitusajalla päätin sitten lähteä Kokkolaan mun kaverin Ainon luo. Mut oon kyllä niin kiitollinen että lähdin. Viikonlopun aikana me tehtiin vaikka mitä leivottiin, juteltiin, käytiin kuvailemassa ja kahvilassa sekä tehtiin pieni leffamaratoni. Katottiin tosi monta leffaa ja oli kyllä ihan huippu viikonloppu. Nyt en malta odottaa koska seuraavan kerran pääsen Ainoa tapaamaan. Tehtiin muuten Ainolle kans blogi ja pääset siihen TÄSTÄ!  Mites teidän lomat meni :-) ?



Emilia

38 kommenttia:

  1. Sun blogis on kyl niin mahtava ja uudet postaukset piristää kyl aina päivii!
    Tosi kivoja kuvia, ja kivan kuulonen loma ollut sulla :)

    VastaaPoista
  2. Kiva jos sulla oli onnistunut loma! :-) Mun loma meni myös hyvin, lähinnä urheillessa, lukiessa ja rentoutuessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sunkin loma kuullostaa ihanalta! :-)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus ja kauniita ootte ! Liityin ehdottomasti! Voitko liittyä takaisin :) http://wwwthis-is-us.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Voin käydä kattomassa sun blogin :-)

      Poista
  4. Sulla oli varmasti kiva loma! Mä itse pääasiassa vaan rentouduin, luin, valokuvailin...
    Nyt, kun mainitsit leipomisen, en malta odottaa huomiseen! Leivon nimittäin silloin suklaakeksejä! :)

    VastaaPoista
  5. kiva jos oli onnistunut loma! :-) ihania hyvälaatuisia kuvia ja ihana yksinkertainen ulkoasu! :-)

    usandthemm.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. sun blogilla on tosi ihana ulkoasu, kivan yksinkertainen! ja sulla on ihania vaatteita :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva postaus, jotenkin tykkäsin hirmusesti! Selkeä ja juuri sopivasti kuvia mun makuun :--) Aivan ihana muuten toi pääkallo rannekoru, äwwr haluan ;_; ♥
    Mun loma meni aika kiikun kaakun, oli tylsää, eikä juuri mitään tekemistä. Mut olin loman tarpeessa, joten kyllä kelpasi! Käyn kurkkaa Ainon blogin :) Ootte kauniita!

    VastaaPoista
  8. tosi kivoja nää sun kuvat! :)

    VastaaPoista
  9. Kivoi kuvia! :) Mun loma meni hyvin, olin lähinnä kotona ja olin vaan. Näin muutamaa kaveria ja käytiin shoppailemassa ja siskojen kaa kuvailemassa :)

    VastaaPoista
  10. Moi! Mulla pyörii mun blogissa linkkaa blogisi postaus ja
    jos kiinnostaa käyppäs linkkaamassa blogi! ;)
    http://alisannn.blogspot.fi/2014/01/link-your-blog-91.html

    VastaaPoista
  11. Kuvat oli jotenki epätarkenpia ku sulla yleensä, mutta kiva blogi silti!

    www.notmyarms.blogspot.fi
    Minun blogi on muuttanut vastikään ulkoasuongelmien vuoksi ja nyt kirjoitan elämästäni yllä olevassa osoitteessa :)

    VastaaPoista
  12. Haha oli varmaan hauska olla täällä pikkukaupungissa käymässä!:-D Mistä tuo ruokakuva on? Meinaa näyttää ihan älyttömän hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha olihan siellä mukavaa, en yhtään muista sen kahvilan nimee äh! :/ Kiitos:)

      Poista
  13. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Oi vitsi ihania kuvia! Ja oot niin kauniskin! :) Ei ihme, että sulla on noin hurja määrä lukijoita ;) Liityin !

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Heh, mulla on samanlainen takki kun tolla toisella, mut eri värisenä :)
    Mut ihania kuvia ja muutenkin upee blogi!

    VastaaPoista
  16. Ihania kuvia ja kuulosti huippu kivalta!:-)

    VastaaPoista
  17. missä kahvilassa kävitte?:)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!