© Layout by Julia E.

MISSÄ MÄ OON JA MITÄ MÄ TEEN?

keskiviikko 22. tammikuuta 2014

oikea! 0434 de
En edes tiedä miten tämä teksti pitäisi aloittaa, jostain se kuitenkin täytyy. Nimittäin mua hävettää tää väli kun en oo postaillu. Mun elämä on nyt vaan ollut niin kiireellistä ja erilaista kun ennen. Mulla on aivan hirveesti kokeita ja testejä joka päivä. Mä saan mun välitodistuksen viimeinen päivä tammikuuta, eli kohta! Sitten mulla lähenee mun yhteishaku vaikka toki mun paikka onkin jo ihan selvä eikä mun tarvinnut kauheasti edes sitä miettiä. Viime viikonloppuna olin Tampereella kouluttautumassa cheerleading ohjaajaksi ja tänä viikonloppuna mulla on cheerleading leiri. Seuraavana viikonloppuna suuntaan nokkani kohti Helsinkiä. Myös pari blogi juttua pitäisi saada tehtyä, oon miettiny asioita paljon ja isoja yllätyksiä paljastuu tällä viikolla!   Mutta uskon että näistä kaikista asioista selvitään ja saan mun blogin nyt takaisin raiteille! :-)


Emilia

10 kommenttia:

  1. täällä ainaki yks joka oottaa paluuta blogimaailmaan :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia :)

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oot todella kaunis ja ulkoasu on selkeä ja hieno! :-)

    www.elviiraoona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ei sulla nyt ees oo ollut kauheen pitkä postailutauko, älä huoli! :) Täällä me lukijat silti odotetaan uusia postauksia. <3

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!