© Layout by Julia E.

PHONE

maanantai 13. tammikuuta 2014

Moikka vaan pitkästä aikaa. Meitsi on pitäny pientä taukoo koneesta koska ollu kauheesti tekemistä ja treenejä. Tällästä puhelinkuva postausta tällä kertaa kuitenkin päätin tehä! Jotkut on tätä toivonutkin kertokaa toki mitä tykkäsitte ja pitäiskö näitä olla enemmänkin :-) ? Mua instagramissa voit seurailla @emiliaachristine nimellä.
collage2
 Aivan ihana aamu omassa sängyssä jossa on super lämmin // Kaupungilla tsekkailemassa vaan ja uusia koruja ninjasta // Koulua, koulua ja lisää koulua. // Amarillossa, nam! 
collage3
Mun ihana pikku Tiia, kun oltiin Helsingissä, kohta uudestaan! // Joulupuurot koulussa, kunpa vois kelata takas loman alkuun. // Arnoldsissa pikkuveljen kaa // Lukemassa Saksan sanoja.
collage1
Fysioterapialla ja selkää kuntoon! // Ei duunii ei tuloksii, täältä tullaan todistus! // Ihana uusi neuletakki Modasta! // Mitä välipalaa ottais tänään?


Emilia

27 kommenttia:

  1. mä tykkään tosi paljo näistä :--)

    siis täh, onko teillä koulussa muoviset/pahviset noi ruokailuvälineet ?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole, meillä vaan vikana päivänä syötiin niistä että keittiölle ei tulis duunia, kiitos! :-)

      Poista
  2. kiva blogi sulla :) täs mun blogini : http://elidasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus :-) lisää vaan näitä !

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus ! Rakastan sun blogia ! ♥ :)

    VastaaPoista
  5. Mahtavia kuvia, hieno postaus :)


    VastaaPoista
  6. Tälläset kännykäntyhjennykset on kivoja, kun kuvia ainakin on paljon :) !

    VastaaPoista
  7. paljon toi neuletakki maksoi ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normihinta tais olla 14.95, mut cityshopparilla Vero Modasta 20% ale. Eli jotain 12 euron luokkaa :-)

      Poista
  8. Ihana blogi <3 Sä aina jaksat tsempata ja sun blogin avulla jaksan tylsät koulupäivät ;) Instassa oon seuraaja, saat seurata takasin, hhempu on nimimerkki :) Ihana laatu kuvissa & ihanaa tekstiä <3 Mun blogiaki saa käyä kurkkaan, www.sometimesitends.blogspot.com :) Kiitän ja kumarran, olen puhunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua aivan ihana kuulla käyn tsekkailee sun blogia! :-)

      Poista
  9. Tosi kivoja kuvia ! :)
    Postaa vaan toistekkin näitä puhelimen kätköistä :)

    VastaaPoista
  10. Tämmöset postaukset on kivoja tälleen välissä! Teet niin kivoja postausksia siitä huolimatta mitä ne on! ♥

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus! Näitä lisää!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. ah, just tälläsii postauksii mä rakastan! ja vielä sun tekemänä, niin uh miten ihana <3

    VastaaPoista
  13. mitkä valinnaiset sulla on? mun pitäis ens kuun alussa päättää ja oon kiinnostunu muiden valinnoista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kahden tunnin valintoina Saksa ja Leivonta ja yhden tunnin valintoina jälkiruoka ja palloiluliikunta :-) Mulla oli myös välipala kasiluokalla :-)

      Poista
  14. oot tosi kaunis ja ihana blogi! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!