© Layout by Julia E.

#CAMPGORILLAZ

keskiviikko 12. helmikuuta 2014

0536 hhk 0539 hkki 0548
hk 0600
Heippa vaan! Mulla on takana taas yksi mahtava viikonloppu, oltiin nimittäin pienellä tyttö porukalla Helsingissä cheerleading leirillä! Ja meitä valmensi maailman kolmanneksi paras cheerleadingin sekajoukkue. Joten taitoa kyllä löytyi ;-). Lähdettiin jo perjantaina junalla kohti Helsinkiä ja päädyttiin shoppailemaan Kamppiin ja Forumiin. Käytiin myös Starbucksissa ja oli niin ihanaa! Seuraavana aamuna lähdettiinkin jo kohti leiri paikka ja meitä kaikkia jännitti kyllä ihan sikana. Alotettiin siinä sitten treenailu ja se meni niin nopeesti. Seuraavana päivänä oli kanssa samaa rataa ja täytyy kyllä sanoa että olin enemmän kuin tyytyväinen leiriin. Sain mun hukassa olleen motivaation takas ja opin jopa uuden taidon! Tästä ei voi muuta kun jatkaa eteenpäin! Jos jotain kiinnostaa video leiristä pääset katsomaan sen tästä! 

Emilia

22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Flikin opin! :-) Nyt pitäis vaan tehdä sitä permannolla!

      Poista
  2. gorillaz, jotain nii täydellistä ♥ oli varmasti huippu leiri

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia ja tosi kivalta vaikutti sun viikonloppu :) Voikun pääsis iteki shoppaileen jonnekin!

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. missä tasoryhmässä olit?:)

    VastaaPoista
  5. Oisko mahollista saaha videoo sun flickist ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun instagramissa @emiliaachristine :-)

      Poista
  6. mitkä kaepat sulla on? :)

    VastaaPoista
  7. Vaikutti mahtavalta leiri!:)
    Kaduttaa kyllä kun en tullut:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi varmasti harmittaa! :-( Mut niitä yritetään järjestää lisää! ;-)

      Poista
  8. Näyttää siistiltä, Gorilla leiril oli varmasti kivaa? (:

    VastaaPoista
  9. sä et ansaitse yli 2000 lukijaa sillä että postaat noin kerran viikossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on mun postaustahti laskenu tiedän sen itsekkin. Valitettavasti harrastukset ja koulu menee kuitenkin blogin edelle. Mulla on ollut törkeesti kaikkee koulutehtäviä nyt niin niitä oon tehnyt.. :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!