© Layout by Julia E.

VIHDOIN HELMIKUU

perjantai 7. helmikuuta 2014

Heippa taas, tässä oon nyt yrittäny monta päivää saada tätäkin postausta valmiiksi mutta jollain ihmeellä se ei ole ikinä onnistunut. Mutta nyt saatte sitten lukea vähä mun viime viikkosista päivistä ja mitä sinne on kuulunu.
mm
Oon super iloinen koska päivänvaloa on nyt vielä neljältäkin ja saa tulla rauhassa kotiin ja ottaa pari kuvaa että tulee kiva valotus niihin! :-) Cheerleadingissa mulla on ollu tässä nyt uusi joukkue ja paljon hyviä treeenjä, nyt mun motivaatio on taas takasi huipussa ja en malta oottaa treenejä! Toivotaan vaan parasta että selkä ei temppuile.m
Tätä pakettia olinkin saanut odotella jo kauan, nimittäin sheinsideltä postiin tuli meikkisivellin paketti tässä kuvassa tosin ei kaikkia siveltimiä näe, mutta mun mielestä nää on ollut kanssa todella kivat. Ja nyt noi ikean purkitkin pääsi vihdoin käyttöön.
0477
Koulussa on ollut taas aika raskasta, tässä varmasti moni ysiluokkalainen tuskailee yhteishakua ja mulla on kans ollu läjäpäin kokeita. Mutta oon ollut suhteellisen tyytyväinen tuloksiin ja uskon että saan olla päättötodistukseen kyllä tyytyväinen :-).k
Samaisessa sheinsiden paketissa tuli tämmönen kiva sweater, tää on aivan älyttömän pehmeä ja voisin pitää kyseistä paitaa päällä kokoajan! Mahtavaa viikonloppua teille ihanat



Emilia

24 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ! :)

    pave-blog-you.blogspot.fi
    photographyblog-for-u.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Missä joukkueessa nyt oot? :D Samas seuras viel?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu samassa seurassa ollaan, mutta naisten edustuksessa treenailen Platinum joukkue :-)

      Poista
  3. miks et jatkanu sun vanhassa joukkueessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän seurassa päätettiin että 98' syntyiset siirtyy seniori joukkueisiin :-). Ei siinä kauheesti mitää voinu sanoa.

      Poista
  4. mikset vastannu mulle :/
    nii suostuisko joku yhtiö yhteystyöhön 100lukijam blogiin...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori en kerenny! En usko että kauheen moni, koska 100 lukijaa on kuitenki aika pieni määrä. Mutta tietenkin joku saattaa pientä yhteistyötä tehdä. Esimerkiksi korumaa. :)

      Poista
  5. Ihania kuvia ja mukavan lyhyt postaus :-3♥

    VastaaPoista
  6. Minne meinaat mennä peruskoulun jälkeen?

    VastaaPoista
  7. Ai teillä on viel terveystietoo? :o meillä se loppu jo kasin jälkeen, eli tänä vuonna sitä ei sit ookkaan. Harmittaa sinänsä, koska viime keväänä se numero tipahti, enkä nyt sitä saa nostettua :((
    Kiva kans tuo sivellinsetti :) mun pitäis kans uusia melkein kaikki siveltimet, mutta jostain syystä en vaan saa millään aikaseks :D

    http://mammamia-inka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meillä on sitä ihan seiskasta ysiin asti! :-) Oi tilaa vaikka tuolta sheinsideltä ei oo pahan hintasia ja mä oon tykkäilly tosi paljon.

      Poista
  8. Kiva postaus :) Tosi kivoja kuvia. Ja joo, toi ysin kevät oli kyllä rankkaa, mut ei mitään verrattuna nyt lukioon! Mut ei se mitää, mä tykkään koulusta, joten kyllä tän duunimäärän kanssa pärjää. Se on vaan järjestelykysymys ;) Kerrohan hei jossain sun postauksessa sit, että minne aiot hakea / hait kouluun :)

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei muakaan sinäänsä kokeet haittaa mut nyt on vaan kasautunu 4 koetta yhdelle viikolle. Mä aion hakea Vaasan lyseon lukioon :-)

      Poista
  9. Voi että miten ihania kuvia! Oot niin kaunis. :) <3

    VastaaPoista
  10. heei miten saat sun kuvien väliin semmosseen ihan pienen tilan esim tässä postauksessa:
    http://emmppu.blogspot.fi/2014/01/tampere.html
    ihanaa jos autat :)

    VastaaPoista
  11. Nättejä kuvia (kuten aina) !! :) Mullakin on vähäsen paineita koulun kanssa, kokeita riittää... mutta onneksi hiihtolomakin tulee.

    VastaaPoista
  12. tosi kiva blogi sulla! oot hurjan kaunis :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Tuskaileva ysiluokkalainen ilmoittautuu! Ei siinä muuten mitään, sillä tiedän hakuvaihtoehdot ja järjestyksen jne, mutta meillä nyt sattuu olemaan todella huono opo, joka vaikeuttaa asioita huomattavasti :/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!