© Layout by Julia E.

HELMIKUUN LEMPPARIT

sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Heippa! Nyt on taas yksi kuukausi ohi ja täytyy kyllä sanoa että, helmikuu oli mun bloggausajan ehkä surkein kuukausi.. On ollut niin hiljasta mun blogissa, mutta nyt oon saanut paljon lisää virtaa enkä malta odottaa maalliskuun postauksia. Nyt kuitenkin kuukauden lemppareihin!
0306 Itseilkimys 2 elokuva... ♥ Tää leffa on ihana, haha! Mun pikkuveli lainas tän itselleen kirjastosta ja oon aina vähän sivusilmällä katsellut kyseistä leffaa. Ja yks päivä päätin kattoa sen kokonaan ja tää oli ihan huippu söpö leffa. :-D
ID Body Shopin Vanilija Body Mist... ♥ Oi tää on kuukauden lemppari tuoksu! Kun sitä aamulla laittaa ennen kun lähtee kouluun niin toi on tosi raikas ja ihana tuoksu. Ja se pysyy tosi kauan. :-) Hintaakin tolla oli joku 14€ kun sen ostin, tykkään! 
0284
Nike pro shortsit...♥ Tosiaan cheerleadingissa ihan huippu hyvät shortsit päällä. Ostin nää stadiumista ja vaikka nää on aika kalliita niin on kyllä sen veroisia! :-) 
0301 Musiikin kuuntelu...♥ En tiedä koska viimeksi oon kuunnellu näin paljon musiikkia. Se on todellakin pelastanut mut huonoilta päiviltä ja piristäny joka aamu ja ilta kun musiikkia kuuntelen. :-) 0265
Lukeminen...♥ Siis oon nyt ihan jäänyt kirjaan koukkuun. Vihaan lukemista, mutta meillä on nyt äidinkielestä suuri projekti menossa ja luen Minna Canthin kirjoja. Ne on ollut niin hyviä ja oon kyllä nyt ihan hurahtanut lukemiseen! :-)


Emilia

32 kommenttia:

  1. Kiva postaus, haha toi itseilkimys on kyl niin paras, söpö & ihana leffa! :D Mäki oon iha lovena siihen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kyllä hauska leffa! :-)

      Poista
  2. vau tosi ihana postaus ja tosi ihanii kuvii ja toi vika on kyl mun lemppari!:))

    VastaaPoista
  3. ihania suosikkeja:)! http://mirellajau.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ja ihana blogi, oot huippukaunis! :) Upeita kuvia kanssa, ja niihin toi kivan piristyksen noi valot <:

    VastaaPoista
  5. Ihania suosikkeja, sun kuukauden suosikit on ehdottomia lemppareita!:-)

    VastaaPoista
  6. Mullakin on Nike Prot, ihan huiput! :D

    VastaaPoista
  7. Ihana toi leffa, ja mulla on itellä toi samainen body shopin tuoksu♥

    VastaaPoista
  8. Tosi kivoja nää sun suosikit ! :)

    VastaaPoista
  9. Mäkin hurahdin lukemiseen hieman, kun luettiin kauhunovelleja äikäntunnilla :D nykyään ei vaan tuu oikein luettua kauheesti :( mut aivan upee toi vika kuva ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon niin laiska lukemaan mutta nyt oon ihan hurahtanu siihen! :-) Kiitos♥

      Poista
  10. HEI sinulle olis haaste! :) http://millabeatamatilda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti mulla ei oo aikaa haasteiden tekemiseen, mutta kiitos silti! :-)

      Poista
  11. Meidän piti lukea äikän tunnille Minna Canthin kirja. Sen nimi tais olla Annaliisa
    tai joku vastaava :D Mä en koskaan saanu luettua sitä, jotenkin ei vaan ollut mun mieleen...
    Ootko lukenu sen ja jos oot, niin mitä tykkäsit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halunnut lukea Annaliisaa koska olin kuullu paljon negatiivistä siitä! Eli en ole lukenut kyseistä teosta mutta oon lukenut nyt neljä Minna Canthin teosta ja ne on ollu ihan huippuja!

      Poista
  12. Kiva postaus ja noi kuvat on tosi kivoi ku niis on noi valot tollee!! :D

    VastaaPoista
  13. Ihana postaus ja kivoja suosikkeja! Toi itse ilkimys on kyllä aivan huippu <3 Ja vitsit mun pitäis koittaa noita Body shopin tuoksuja, oon kuullut niin paljon kaikee hyvää niistä :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa todellakin koittaa Body shopin tuoksuja ihan huippuja on! :)

      Poista
  14. Ihana postaus! Kuvat on niin laadukkaita (:
    http://my-photographing-life.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Ihania suosikkeja!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!