© Layout by Julia E.

NIIN HYVÄ FIILIS!

maanantai 17. maaliskuuta 2014

jj 0361 jjp id jjj
Heippa! Mulla on jotenkin tosi hyvä fiilis ollut jo viikon ajan, vaikka ei kaikki asiat ole edes mennyt niin putkeen. Oon kuitenkin yrittäny ruveta ajattelemaan vielä enemmän positiivisesti asioita :-). Muutenkin toi auringon paiste saa niin hyvälle tuulelle. Saa herätä valoiseen huoneeseen, se saa jo päivän pyörähtämään niin paljo paremmin.
                   Oltiin kuitenkin pari viikkoa sitten valmentajien ideapäivillä Seinäjoella. Tosi kiva ja hyödyllinen päivä oli ainakin mulle. Reissu oli myös aika raskas ja sen huomasi todellakin illalla kun nukahti ihan väsyneenä olohuoneen sohvalle :D.. Sain myös tolla reissulla jonkun flunssan ja nyt tässä on oltu vähä heikommassa kunnossa pari viikkoa. Tässä on taas aika kiireistä on paljon koulujuttuja edessä ja valmennus hommia, mutta yritän todellakin saada nyt enemmän aikaa ihanalle hommalle nimittäin bloggaamiselle!
Viettäkää ihana viikko ja koittakaa ajatella asioita positiivisesti!




Emilia

12 kommenttia:

  1. Hihi, sulla on samanlainen toppatakki ku mulla :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, oon tykännyt tosi paljon tosta takista! :-)

      Poista
  2. ihania kuvia! jotenki nää oli tosi kivoja:)!

    VastaaPoista
  3. Positiivinen ajattelu on ihan parasta - mun vaan on vähän hankalaa tehdä sitä, koska juuri kun kevät oli tulossa, tonne ulos tuli lisää lunta ja pakkasta. :( Ei kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitää vaan yrittää tsempata! <3

      Poista
  4. Ihaania kuvia! <3 mitäs suunnitelmia kesälle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole vielä mitään tarkempia suunnitelmia! :-) Saa nähä mitä tässä tapahtuu ;-)

      Poista
  5. oot niin kaunis ja näistä kuvista tuli jotenkin tosi hyvä fiilis! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Miten saat tollasia "vaaleita" kuvia nikon d3100? Tai siis mitä asetuksia käytät yleensä? Kun itsekkin haluisin tommosii vaaleit kuvii...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaan valosimpaan aikaan ja sitten muokkaan kanssa valoisuutta :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!