© Layout by Julia E.

★★★

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Vähä nopeita fiiliksiä juuri alkaneelta viikolta. Ihan mahtava alotus on ollut kyllä, rentoa ja kivaa fiilistelyä! :-) 
0547
★ Oon miettinyt jo pitkään mitä tekisin mun hiuksille. Rupeen kohta repimään itte hiukset irti päästä jos en keksi pian jotain :-D! Haluan vähä muutosta näihin ja mun latvat on ihan hirveässä kunnossa. Kampaajalle olis ihan hyvä päästä..
0556
★ Oon yrittänyt ruveta rentoutumaan enemmän. Koulun jälkeen, ennen treenejä ja aina kun kerkee. Ihan vaan istumaan alas ja käpertymään pehmeään peittoon ja vaikka katsoa tv:stä jotain kivaa sarjaa! :-)
0561
★ Tällä hetkellä mulle on tuntunut koulu tosi helpolta ja lennokkaalta. Ehkä ekaan kertaan moneen vuoteen saan tulla kotiin ja tajuta, että tänäänkään ei tullut mitään kotitehtäviä. Nyt huhtikuussa on kuitenkin tulossa aika paljon kokeita ja valtakunnalliset!
0553
★ Tää kello on ihan lemppari, oon ruvennut suunnittelemaan toisen kellon ostoa mikä voisi olla kultaisen värinen!

Emilia

12 kommenttia:

  1. hei osaisitko kertoo miten nykyään voi ladata flickristä kuvat blogiin koska en löydä sieltä enään sitä koodia ku se on muuttunu se koko paikka :o ajattelin jos osaisit auttaa jotenki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääks, tätä kysyttiin multa jo viime postauksessa. Mutta kuvat pitää laittaa julkisina ja sitten muuten samoja kuvakkeita seuraten :-)

      Poista
  2. Täytyy sanoo et otsikko näyttää siltä ettei siihen panostettu juuri ollenkaa :D Oikeen laadukkaan näkönen blogi, vaikka tosin vähän väritön :< kaipaisin tähän kyl todella jotain väriä, esimerkiks vaikka ees vaaleensininen tausta ois jo jotain :)

    VastaaPoista
  3. ootko menossa lukioon ? :-) valmistaudu, sillon ei ehkä tunnu helpolta enää :D oon ykkösellä lukiossa ja ka laskenu suurinpiirtein ysistä seiskaan :D mutta hei ihana blogi sulla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon menossa lukioon :-) Itte teen kyllä paljon koulun eteen mutta oon kyllä valmis siihen että ka tulee tippumaan! :-D Kiitti♥

      Poista
  4. olitko eilen taistossa jyväskylässä? luulin näkeväni sut siellä :D
    mut tosi kiva blogi ja oot kaunis :)!

    VastaaPoista
  5. Kivannäkönen toi kello :) Mä ostin kanssa just uuden kellon! Molemmat mun kellot on valkosia, vanhemmassa hopeiset yksityiskohdat ja ostin siis just kans sellasen missä on sit kultasia juttuja. Suosittelen :)

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi itte haluisin just kultasilla yksityiskohdilla olevan kellon<3

      Poista
  6. hei paljon sulla on yleensä käviöitä päivässä? sillon kun postaat ja sillonkun et? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kyllä riippuu aika paljon. Nyt kuitenkin kaikki luvut on aikalailla laskussa mut kun postaan niin 1000 eteenpäin ja kun en postaa se pyörii 500-900 välillä :-). Silloin kun tein viikonvinkkejä oli luvut yli kolminkertaiset! :D

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!