© Layout by Julia E.

MAALISKUUN LEMPPARIT

lauantai 12. huhtikuuta 2014

     Heippa pitkästä aikaa! Mulla on aika taas menny kuin siivillä. Mun luokanvalvoja on aina sanonut että pitää keskittyä koulunkäyntiin mutta sen ohella myös NAUTTIA. Tää viisas vinkki on jotenkin auttanut mua todella paljon. En enää stressaa niin paljon ja asiat luistaa paljon paremmin!! Mulla nyt hieman myöhässä tää kuukauden lempparit postaus tulee mutta paljon suosikkeja taas on.
Mun pitkäaikainen suosikki on Lapista ostettu voide joka parantaa mustelmia ja lihaskipuja. Näin urheilijana toi on ihan huippu. Melkeen joka treeneissä tulee mustelma ja toi kyllä parantaa sen! Lisäksi Cutrinin kuivashampoo on pelastanu mut huonoilta hiuspäiviltä jota tulee liiankin usein nykyään... Onneksi ensi viikolla saan uudistusta ;-)

Yhtenä suosikkina on beats kaiutin tuliaisena mun isältä. Tykkään kuunnella musiikkia sitä kautta ja varsinkin sitten kesällä toi on ihan ykkönen! Mango & papaya huulirasva on ihan taivaallinen ja sopii kevääseen. Se tuoksu on niin valoittava ja toi värikin on jo niin pirtee. Lisäksi tässä kuussa oon syöny tosi paljon jäätelöä ja löytänyt uuden lemppari maun Ben & Jerry jäätelöistä. Nimittäin Coren Dough-ble Impact. Löysin tätä mun kodin lähikaupasta jonne oli saapunut yli viisi uutta makua. Ihanaa kun kesä tulee ja on hyviä jäätelöitä!! ♥ Hyvää kevättä ja osatkaa nauttia siitä! :-)

                                                                                                     Emilia

24 kommenttia:

  1. Tarkoitatko Maaliskuun lempparit?

    Kivoja juttuja! :-)

    VastaaPoista
  2. jos tää on myöhässä niin eikös se oo sillon maaliskuun suosikit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! :-D Olin menny ihan kuukauksissakin sekasin! :-D

      Poista
  3. Vähäkö ihana postaus :") Pakko päästä ostamaan tota ben&jerryä !!

    VastaaPoista
  4. noista keltaisella alleviivatuista nimistä on hankala saada selvää, sillä ne ei erotu väristä, joten jouduin maalata :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Tää väri riippuu vissiin ihan tietokoneesta koska mulla se näkyy aivan oranssina :o

      Poista
    2. Mulla oli sama ongelma ja jouduin maalata:/

      Poista
    3. Joo mulla sama homma nyt mun toisessa koneessa! Pitää mennä vaihtamaan heti noi värit. Kiitos kun sanoitte♥

      Poista
  5. Tosi kiva postaus! :) Vois joskus maistaa tuota B&J jäätelöä c:

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postaus ja pakko päästä kyllä ostamaan joku päivä tuo jäätelöä! :) Mikä fontti sulla on päivämäärässä ja otsikossa?

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus taas kerran! :3 Mistä oot mahtanut ostaa tuon voiteen joka parantaa mustelmia ja lihaskipuja - pakko saada samanlainen!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon saanut sen Lapista jostain sieltä on ostettu! Mehiläisvahaa tosiaan saataa sitä varmasti saada apteekeista yms.

      Poista
  8. Voi hitsit, munkin pitäisi varmaan jossain vaiheessa satsata jonkinmoiseen kuivashampooseen! Tarvetta olisi huonojen hiuspäivien pelastajalle! :D

    VastaaPoista
  9. ihana postaus, mutta hieman häiritsee toi keltanen taustaväri noissa teksteissä :/ ei meinaa erottaa keltasesta pohjasta valkosta tekstiä, tai sitte se on vaan mun silmissä vikaa.. oot tositosi kaunis ja ihana blogi sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nyt vaihdettu, kiitos paljon kommentista Roosa ! <3

      Poista
  10. Tosi kivoja suosikkeja ja muutenkin ihanan raikkaita kuvia! :-)

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus:) nam tulee hirvee himo jäätelöön ku kattoo tota ben&jerry purkkia:D
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!