© Layout by Julia E.

NEW HAIR, FLOW♥

tiistai 15. huhtikuuta 2014

Heippa! Mulla olis nyt ilo toteuttaa tälläistä pientä hiuspostausta. Nimittäin pientä ehostusta mun hiuksille joka tuli enemmän kuin tarpeeseen. Ihana uusi Vaasalainen kampaamo Flow nimittäin laittoi mun hiukset kevät kuntoon yhteistyön merkeissä. :-)
baa
Kattelin kauan näitä Before ja After kuvia ja vähän kyllä naurattaa tuo eka kuva :-D Mun hiukset oli ihan kaameassa kunnossa... Ani napsasi multa noin 5 cm pois latvoista ja tehtiin Soft Ombre tyyppinen tyyli mulle. Halusin ombret mun hiuksiin mutta halusin niistä mahdollisimman luonnolliset ja semmoset sainkin. Tuo after kuva kuitenkin hieman vääristää hiuksien väriä.okokj
Flow on uusi parturi-kampaamo aivan Vaasan kaupungin keskustassa, Rewell Centerissä. Ikkunat ovat Raastuvankadulle päin. Flow:ssa ovat töissä ihanat ja pirteät Ani ja Janika. Nettisivut clikshth id fe de
En voisi olla tyytyväisempi lopputulokseen! Ani teki mulle ihan mahtavat hiukset ja oon ihan super onnellinen vieläkin, kiitos paljon ihanaakin ihanempi Flow flow
Todellakin ihan huippu parturi-kampaamo Vaasassa. Asiakaspalvelu on enemmän kun kohdillaan ja tulos oli juuri sellainen kun halusinkin. Flowiin kannattaa ehdottomasti mennä jos haluaa jotain kivaa hiuksille tai kivan kampauksen ja meikin esimerkiksi kesän rippijuhliin tai valmistujaisiin! Menkää myös tsekkaamaan flow:n facebook sivut (cliks) Mitäs muuten tykkäätte mun hiuksista :-)?

Emilia

26 kommenttia:

  1. Oi, sopii sulla tosi hyvin :-) Itsekin pitäisi käydä siistimässä tää pää, tummia dippejä tai liukuvärjäyksiä olen ajatellut.

    VastaaPoista
  2. Wau, tuo väri on kyllä tosi luonnollinen ja ihanan kesäinen (': Sopii sulla aivan loistavasti Emilia!

    VastaaPoista
  3. ihanat hiukset, ja sopii sulle :) minkälainen hinta tuolle oli, ja onko hinta-laatu suhde ok?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mun mielestä hinta-laatu suhde on hyvä! :-) Flowin sivuilta voit käydä katsomassa hinnaston.

      http://www.flowvaasa.fi/flow-hinnasto.htm

      Poista
  4. Tosi kivoilta näyttää, ihana väri (--: Ja mukavan erilainen postaus!

    VastaaPoista
  5. Oi ihanan luonnollisen väriset ♥ harmi että asun niin kaukana vaasasta, muuten oisin varmasti menny :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos joskus tulet Vaasaan niin käy ehdottomasti! :-)

      Poista
  6. Aa voi vitsit, huomaa kyllä eron! Vaikkakin mun mielestäni sulla on tuossa ekassa kuvassa jo ollut tosi hyvässä kunnossa hiukset. Mutta tosi kivat hiukset tuli, ei voi muuta sanoa! :)

    VastaaPoista
  7. Aaw ihanat hiukset :3 + kiva ulkoasu !

    VastaaPoista
  8. oi ihanat hiukset! Harmi etten asu lähelläkään vaasaa, muuten olisin oikopäätä mennyt kokeilemaan :)

    VastaaPoista
  9. Upeet hiukset ja sopii siule iha älyttömän hyvin :") oot nii kaunis!

    VastaaPoista
  10. hieno lopputulos!:) onko sulla sitä uutta väriä tyvestä asti vai onko sun oma väri? oon hyvä selittään mut kiva jos ymmärrät mitä tarkotan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on oma väri tyvessä, kiitos! :-)

      Poista
  11. Oi miten täydelliset kiharat! Satutko yhtään tietämään minkä kokosella puikolla noi on tehty vai onko joku muu laite ollut kyseessä :-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, Ani teki ne GHD:n suoristusraudalla :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!