© Layout by Julia E.

KESÄÄ KOHTI

tiistai 6. toukokuuta 2014

ji
Heippa, musta ei oo pitkään aikaan kuulunut mitään. Mutta halusin nyt tulla ilmoittamaan kuitenkin jotain elonmerkkejä.. Mulla on kuitenkin mennyt asiat paremmin kuin hyvin ja ihanaa sanoa että 18 päivää peruskoulua jäljellä sen jälkeen päästään ihanalle kesälomalle.. Mulle on lähiaikoina oikeesti tapahtunut paljon tosi tosi tosi hyviä asioita jotka on tehnyt mut super iloseks :-). Sain kesätöitä ja olin siitä myös todella iloinen. Lisäksi mun pienet valmennettavat oli viime treeneissä ihan huippuja. Ja muutenkin elämä on mennyt hymyillen eteenpäin ja toivon et saan pian mun kamerankin tähän elämään mukaan. Mua ei pahemmin huvita vaan ottaa kameraa käteen ja kuvailla, mut eiköhän se siitä. Hyvää loppuviikkoa

Emilia

2 kommenttia:

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!