© Layout by Julia E.

LIVE, LAUGH, LOVE

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

0223 ID lll
0221 lll2 0206
Heippa! :-) Vitsi tuntuu ihanalle kun oikeesti oli kiva ottaa näitä kuvia ja huomasin että oikeesti nautin siitä! Ajon kyllä nyt ruveta bloggailemaan taas ihan uudella innolla koska oikeesti tää on niin se mun juttu, tästä mä tykkään ja tätä mä mielellään teen. Jos haluutte muutenkin seurailla mua niin instagramissa @emiliaachristine. Muutenkin tää päivä on menny tosi kivasti. Ihana ilma on tullut vihdoin takasin. Oli kiva istahtaa alas, ostaa pehmis ja aurinko on pilvettömällä taivaalla! Löysin Cubuksesta ton pinkin tai persinkanvaaleenpunaisen velour hupparin. Se on siis tosta uudesta Cozy mallistosta ja minä tykkään tosi paljon!! Illalla pääsin vielä herkutteleen pikku fonduella :-) Ihania kesäpäiviä teille.

36 kommenttia:

  1. Aivan taivaallisen näkönen toi fondue ♥

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja niin hyvännäköinen tuo fondue! kiva että oot taas saanu intoa postaamiseen :-)

    VastaaPoista
  3. Tää blogi on ihanan selkee, ja yksinkertanen! Kuvat on isoja ja tarkkoja :)

    VastaaPoista
  4. Tää oli tosi kiva postaus! Ja toi huppari on tosi kivan värinen, näinkin just noita Cubuksella :-)

    VastaaPoista
  5. Huii aivan ihanan värinen toi huppari! Pitkään oon ite metsästäny ton värisiä huppareita/paitoja :-) Neule ois aika bueno ton värisenä! :--D
    Äh oon niin kateellinen ku siellä on ollu tollanen ilma!! Täällä on tullu vettä ja kokoajan kauheesti pilviä taivaalla. Ei ees tee mieli mitään jäätelöö tmv :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi neule ton värisenä olis kyl upee! No täälläkin nyt vaan sataa :-( Toivotaan et ilmat paranee♥

      Poista
  6. Tää sun ulkoasus on ihanan selkee! ♥ Ja mahtavia kuvia!

    VastaaPoista
  7. Taas nii laadukkaita ja ihania kuvia ♥ Kiva kans kuulla että oot saanu taas bloggaamisesta kiinni :') On kyl kans kivan värine tuo huppari ja näyttää nii mukavalta päällä, mieki halluun!

    VastaaPoista
  8. Tosi ihania kuvia taas emppu! :3 Ja ihanan tuo huppari, mäkin oon just ettiny tommosta velour hupparia/asua ja kävinkin cubuksella kattomassa kun siellä oli koko se velour asu pöytä myllätty niin että ei tiennyt missä mikäkin oli, aika suosittuja ovat nykyään! :) Ja niin suklaafondue on vaan täydellisyyttä! ♥ ps. tuun tosiaan vetään hihasta jos nähdään laivalla! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Siiri kiitos paljon, teeppä niin ;-)

      Poista
  9. Apua oot Emilia ihan sairaan nätti ja ihana! Mä niin rakastan sun blogia ja vaatteita :o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos paljon ihana! ♥ Sait hymyn huulille :-)

      Poista
  10. Heippa! Mie olisin suunnittelemassa kalenteria, johon etsin kuvia. Saisinkohan käyttää siinä muutamaa täältä blogista löytyvää kuvaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, voi käytä ihmeessä jos tykkäät! :-) Olis muuten ihana nähdä valmiista kalenterista kuvia! :-) Jos haluat laittaa niin laita mun spostiin emppusblogi@hotmail.fi :-)!

      Poista
  11. Toi huppari on ihana ja tuli kauhee makeanhimo tosta ekasta kuvasta ♥

    VastaaPoista
  12. vooi miten oot nättinä! oih, nyt tekee mieli mansikoita, kiitos ton ekan kuvan :D <3

    VastaaPoista
  13. vautsi mikä blogi, tää nous just mun suosikiks !♥ millä kameralla kuvaat? nää kuvat on meinaan tosi hyvälaatusia ja varmasti johtuu myös kuvaajasta ;) ! yksinkertaisesti aivan ihana blogi !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvailen Nikon D3100, tosi tyytyväinen oon ollu siihen kameraan! Kiitos paljon ♥

      Poista
  14. Ihana toi huppari ja muutenki hyvä postaus =)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!