© Layout by Julia E.

ONNELLINEN

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Oon tässä parin päivän aikana miettiny ja huomannu kuinka onnellinen mä oon. Sitä ei huomannu koulussa koska stressasin joka asiasta. Nyt kuitenkin lomalla oon oppinut rentoutumaan ja huomannut elämän tärkeitä pieniä asioita. Jotka sai mut oikeesti miettimään, kuinka kiitollinen saan olla niistä asioista. Tai että mulle on edes annettu mahdollisuus niihin.
0681
Mulla on mahtavia ystäviä jotka ymmärtää mua eri tilanteissa ja kuuntelee kun apua tarvii. Mulla on paljon erilaisia ystäviä. Cheerleadingista tulleita, koulukavereita ja paljon muita. Ne kaikki on mulle tärkeitä. En oo täällä nyt sen kummemin puhunut. Mutta yli kuukauden ajan mun vierellä on ollut myös ihana poikaystävä joka ymmärtää enemmän kuin kukaan muu ja auttaa kyllä jokaisessa tilanteessa. Hyvien ihmissuhteiden lisäksi saan harrastaa cheerleadingia. Rakastan tätä lajia ja mun elämä olis kyllä sen verran tylsää ilman sitä.. Sain myös kesätöitä ja nyt saan itselleni kesäksi vähän omaa käyttörahaa josta oon myös erittäin onnellinen 
kukkis
Välillä sitä ei edes tajua kuinka pienet asiat tekee itsensä onnelliseksi. Kannattaa kuitenkin välillä miettiä, koska näitä asioita on miljoonia olemassa :')

Emilia

27 kommenttia:

  1. Eikä, ihana postaus :) ja oot kyllä niin oikeassa, että kesän tullen tajuaa vasta onnellisuutensa :)
    lisää tämmösiä postauksia, tykkään! oot myös erittäin kaunis ja mukava ulkoasu :)

    • tuulikuvailee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. voi että, ihanan hyväntuulinen postaus! :) mistä sait kesätöitä?

    VastaaPoista
  3. miks on näin huonolaatusia kuvia??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en kyl ymmärrä, kun ihan normaalisti otettukin :o!

      Poista
  4. Ihanaa tekstiä sulta Emppu ! <3 Ja oot ihan oikeessa että elämän pikku asioista pitää olla iloinen!

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana postaus! Ihanasti kirjotettu :)

    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Voi että! Tosi ihanaa tekstiä ja kuvatkin olivat tosi pirteitä :) Elämän pienistä asioista kannattaa iloita! Ihanaa kesää sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! :-) Ihanaa kesää kans sulle♥

      Poista
  7. Asiallista tekstiä, tykkäsin kuvistakin c:

    VastaaPoista
  8. asia tekstiä, ja kuvat on nättejä :3

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Valitettavasti en tee haasteita, kiitos kuitenkin Jenny! :-)♥

      Poista
  10. Olitko Ruotsissa viikonloppuna? :-)

    VastaaPoista
  11. Sulla on älyttömän ihan blogi! Tykkään:) Millä ohjelmalla oot tehny sun bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Latasin fontin netistä mut bannerin tein loppuun photoscapella :-)

      Poista
  12. Ihana postaus taas! Voisitko tehä sellasen Cheerleading postauksen? Itsekkin cheerleaderinä olisi hauska lukea sellaista
    Kertoisit esim kisoista, esittelisit tätä lajia, kertoisit sun varusteista, teijän treeneistä, joukkuehengestä, sun cheerleaderi- elämänkerran

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt Cheerleading postauksia jo kaksi! :-) Kannattaa klikkaa tosta cheerleading tunnisteesta niin löydät helposti :-).

      Poista
  13. voi ei kuinka ihana blogi sulla onkaan! :o sait heti uuden lukijan ♥
    tykkään kuvista, bannerista ja sun kirjoitus tyylistä! :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!